Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: A4 / B6 maximal tief

  1. #21

    Standaard

    Verlagen gaat volgens mijn visie niet over speling tussen straat en voorspoiler o.i.d. maar over de ruimte tussen de bovenkant van de band en de onderzijde van het spatbord.

    Ter beeldvorming heb ik enkele foto's van mijn oude auto toegevoegd en een foto van mijn audi.
    Bij de audi is duidelijk te zien dat deze met de huidige verlaging niet mooi recht ligt en dat de ruimte tussen de band en het spatbord aan de vooras te groot is.

    Deze ruimte moet minder, en dat wil ik bereiken.
    Als ik de laatste foto van muizenissen zie denk ik dat dit met 18 of 19inch moet kunnen.

    Zo laag als de polo, zal problemen opleveren bij de drempels die niet lang genoeg zijn.

    Van de andere kant, wie mooi wil zijn moet pijn leiden, en met een schroefset kun je proberen.
    Lager dan nu zal toch zeker wel lukken, toch?

    Maurice
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    -- freude am fahren --

  2. #22
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Zo laag als op de laatste foto van je Polo zal inderdaad problemen geven.

    Wat je wel kan doen is je bumpers meespuiten; daarmee lijkt je bumper ook beter om je band te sluiten en kan je hem 'optisch' verlagen. Je kan hem misschien nog nét een krappe 0,5-1cm lager draaien, maar meer ook niet, zou ook niet mooi zijn denk ik.

    Mooie 4 trouwens!

    Edit: heb je meer foto's? Ook recht van de zijkant zodat je goed de hoogte kan zien?

  3. #23

    Standaard

    @muizenissen: nee een dergelijke foto heb ik niet. Kan ik ook nu niet maken omdat de winterwielen erop liggen, en deze geven doordat ze smaller zijn een vertekend beeld. (zie 2 foto's met polo, stand is hetzelfde, toch lijkt deze op de steelies lager).

    De auto ligt nu achterover, en dat is zeker niet mooi. Is verlaagd met alleen veren (sportonderstel?).

    de ene cm lager, gaat niet voldoende zijn om het effect te bereiken wat ik graag wil. Denk ook dat er wel meer inzit, heb nu nergens problemen met aanlopen.

    De audi in een eerdere post heeft geen airride, maar ook een schroefset. Hoe is dat dan mogelijk?
    Is hier niemand op het forum met een maximaal verlaagde a4?
    -- freude am fahren --

  4. #24
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Die Audi is dus denk ik het maximale.. Misschien dat jij er nog net een centimeter meer uit krijgt, mede door je omgeving, als daar minder scherpe drempels zijn..

    Airride is natuurlijk wat anders dan een schroefset, maar ik neem aan dat je dat verschil wel weet.. Ik weet uit ervaring dat het heel lang goed gaat met Audi's en de rijhoogte, maar op een gegeven moment kom je op de grens, en dan raak je ook werkelijk bijna alles. Bij de B5 (en de 80 B4) die ik heb en heb gehad was halverwege de uitlaat een beschermbeugen gemonteerd, deze raakt dan echt veel..

    Deze steekt zo even 3 cm uit aan de onderkant van auto!

  5. #25
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Ik dacht dat Voodoo hier ook op het forum zit maar anders in ieder geval op het tdiclub.nl forum. Dit is weliswaar een Cabrio maar wel een B6.

    http://nl.netlog.com/voodooke/photo/...&surr=0#photos
    Laatst gewijzigd door A3165; 26-02-09 om 11:48.


  6. #26
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Je kán wel laag gaan, maar kan je dan nog normaal over drempels etc. heen.. Da's 't punt

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •