Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Spoorvorming ???

  1. #21

    Standaard

    Bij mij werd de auto uitgelijnd en er is een nieuwe koppelstang op gemomonteerd. Nu rijdt hij weer zeer strak !!

  2. #22

    Standaard

    Stuurkogel misschien,bij mij zat er ruimte op en ging hij zich ook heel vreemd gedragen naar 1 kant.
    Greetz
    speed is nothing without control

  3. #23

    Standaard Re: spoorvorming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door werschbmj
    IK had ook dat zelfde stabiliteits probleem.

    bleek ik speling in een draagarm te hebben, deze vervangen met die coulance- regeling.

    probleem opgelost.

    gegroet.

    Bas
    Is uitgelijnd met de winterbanden erop, met de zomerbanden is het weer feest, hij gaat weer alle kanten op, behalve rechtdoor.

  4. #24
    DutchDaddy
    Guest

    Standaard

    met de zomerbanden is het weer feest, hij gaat weer alle kanten op, behalve rechtdoor.
    Zelfde hier, in ander draadje kun je zien hoe ik zomerbanden + velgen heb vervangen, en inderdaad, de mijne vliegt ook alle kanten op, behalve de goede.......bandenspanning is goed, echter, denk dat dit te maken heeft met de breedte van de zomerbanden tov de winterbanden, ondanks, en ik heb gelogen....mijn excuses (meer onwetendheid), dat mijn winterbanden dezelfde maat hebben als de zomerbanden (225/45/17), zijn de zomerbanden zo'n twee centimeter breder, wellicht dat deze twee foto's een beter idee geven...Laat deze binnenkort weer eventjes balanceren en de auto uitlijnen, hopelijk is e.e.a. weer geregeld dan...

    Linker achterwiel is zomer (Bridgestone Potenza SO3), Rechter achterwiel is winter, Pirelli Snowsport 210)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •