Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 39 van de 39

Onderwerp: welke was?

  1. #21

    Standaard

    Ik heb gisteren ook wat spullen van Meguiar's besteld,kost wat meer,maar schijnt dus super spul te zijn!

    HOPPA! Meguiar's verkooppunten in NL:

    Adesso Tuning
    Debussyring 28
    3261 JA Oud-Beijerland
    06 22987188

    A.J's Corvette Clinic
    Bouwweg 7A
    8243 PJ Lelystad
    0320 212666

    All Stoff
    Hamsterkoog 16a
    1822 CC Alkmaar
    072 562 9848

    Autofix Sportief
    Pascalstraat 4a
    3846 AM Harderwijk
    0341 425 801

    Automat Ridderkerk
    Noordenweg 85
    2984 AG Ridderkerk
    0180 435369

    Automat Winschoten
    Papierbaan 2B
    9672 BH Winschoten
    0597 434007

    Autoshop Wim Den Besten
    Wethouderhillenaarplantsoen 87
    2284 VS Rijswijk
    070 3960777

    Brezan Automaterialen
    Bostonweg 34
    1334 KS Almere
    0365 326140

    Brezan Kanta
    Theemsweg 15
    3201 LT Spijkenisse
    0181 615656

    C&T Speedshop
    Passartweg 35A
    6413 NP Heerlen
    0455 352615

    Car Trend
    Watertoren 41C
    3247 CL Dirksland
    0187 609361

    Hyperformance Tuning
    't Woud 27
    3232 LN Brielle
    0181 413235

    John Freriks Auto
    Oudenoord 3
    3513 EG Utrecht
    030 232 8568

    Technoshop
    Herenstraat 106A
    3431 CB Nieuwegein
    030 6045042

    Tjaspers-Automotive
    Valkendonk 33
    4711 LC St.Willebrord
    0165 384168

    Tomoautocare
    Lage Nieuwstraat 547
    2512 WJ Den Haag
    070 3894310

    www.meguiarseurope.com

    Ik hoop dat ik het voor het weekend binnen en dat het weekend droog blijft..
    Audi A3 1.8 20V

  2. #22

    Standaard

    En hier is trouwens een bestelformulier voor als je geen creditcard hebt,als je deze instuurt krijg je een factuur die je vooraf kan betalen..
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Audi A3 1.8 20V

  3. #23

    Standaard

    Ah, ben benieuwd wat je er van vindt! Wat heb je besteld?

    Ik vind voor het wassen de "lambskin wash mitt" (ipv spons) en de "microfibre drying towel" (ipv een zeem) een uitkomst. Wassen gaat beter, en drogen is veel gemakkelijker dan met een zeem.

    Voor het poetsen opbrengen met de "applicator pads" en uitpoetsen met 100% katoenen handdoek (wassen zonder wasverzachter!), en tenslotte voor de 'finishing touch' evt. nog even nawrijven met de "ultimate wipe". Ik denk dat je versteld zult staan van het resultaat!

    Ik heb de eerste keer ook de clay bar gebruikt, dat maakt echt verschil. De clay bar haalt het vuil uit de lak, en de laklaag is spiegelglad na een behandeling, klaar voor de polish & was.

    De "Quick Detailer" kan ik ook aanbevelen, reuze handig om de auto even bij te werken na een regenbui o.i.d. als je wilt dat hij er toch netjes bij staat.


    Ik hoop trouwens ook dat het droog blijft, de mijne mag ook wel weer eens in de was...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  4. #24

    Standaard

    Ik heb Scratch X en NXT generation Tech wax besteld...
    ik heb het helaas nog niet binnen,ik hoop morgen..
    En thnx voor de tips!
    Audi A3 1.8 20V

  5. #25

    Standaard

    Ah, ben benieuwd hoe de NXT wax bevalt, die is vrij nieuw geloof ik, heb zelf de Gold Class Wax.

    By the way, HIER kun je een gratis advies op maat laten maken voor je auto. 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.849
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mijn bovenbuurman is autopoetser en hij heeft voor mij wat speciale profi-poetsmiddelen geregeld. Dat spul is waanzinnig, binnen de kortste keren ziet je auto er schitterend uit. Als ik nou nog het geduld had om 'm echt goed te poetsen (machinaal) dan zou ik waarschijnlijk alle kleine krasjes en het ingebakken vuil van 27 jaar ook nog wel weg kunnen krijgen...

    Hij heeft meegebracht:

    -Krijtvrije was (laat geen witte resten achter)
    -Lakrenovator voor verweerde lak
    -Bumperpoets
    -Velgenreiniger (slecht voor je vingerafdrukken maar super voor je velgen)
    -Motorreiniger/glans

    Het poetst allemaal lekker uit en ziet er geweldig uit, blijft lang goed ook.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27

    Standaard

    Das handig zo'n bovenbuurman!
    Mn spullen heb ik nog niet binnen gehad dus nog niet getest..
    Audi A3 1.8 20V

  8. Ad
  9. #28

    Standaard wax

    Hai daarzo,

    Ik heb mijn auto laten behandelen met waxoil.
    Je hoef dan je auto 3jaar niet in de was te zetten .
    En alleen maar met koud water af te spoelen .
    Het vuil kan niet hechten door de teflon laag.
    Alleen vogel poep moet je alleen weg halen.
    Maar dat is eigenlijk altijd zo.
    Het is niet goedkoop maar je heb wel wat.
    Wat ook goed werkt is plastico.
    Daar zit ook teflon in
    Suc6
    Robrobocop

  10. #29

    Standaard

    Ik gebruik sind kort Turtle Wax Emerald Series.
    Daarvoor Turtle Wax blauwe fles met goudkleurige dop.
    Verder gebruik ik ook Plastico, goed voor insekten, teer en oxydatie.

    mvg Mike

  11. #30

    Standaard

    Ik was al bang dat ik de enige ging zijn die Meguiars gebruikt voor z'n Audi... Blijkbaar niet dus

    Ik zweer er ook bij. Als ik érg veel zin heb, dan doe ik de buitenkant eerst met Gold Class Shampoo, vervolgens ScratchX voor de typische krasjes, Paint Cleaner, Polish en Carnauba Wax. En nog een keertje Carnauba wax . De banden krijgen een behandeling om nog eens te glimmen, de ruiten en lampen krijgen enkele keren RainX erop (kan je je ruitenwissers demonteren, niet meer nodig!), het achterraampje van m'n cabrio Clear Plastic Polish, en binnenin ga ik aan de slag met Leather Cleaner en nog wat spul dat het dashboard lekker donker maakt. Idem voor de hoedenplank (die bij zo'n dagen véél te veel zon te verduren krijgt) en de donkere plastic onderdelen van m'n bumpers. Alles natuurlijk met de juiste vodjes en applicators, en in m'n koffer heb ik altijd Quick Detailer om vuil tijdens de week te verwijderen. Heb je een weekend geen zin of tijd om de auto helemaal weer te wassen? Kwartiertje lang je auto behandelen met Quick Detailer en hij blinkt weer

    Meguiars heeft ook producten om vliegen en andere grappige dingen te verwijderen, maar die heb ik niet nodig: De laag wax zorgt ervoor dat die arme beestjes zich gewoonweg niet kunnen vastzetten op je auto... Wassen met lauw water of erover gaan met Quick Detailer is genoeg om alles te verwijderen .


    Rule 2 of EMS: Sick people don't bitch
    Safesignal voertuigsignalisatie

  12. #31

    Standaard

    leveren ze er ook een zonnebril bij ? Tjonge, wat een glans zeg !

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooter
    Meguiars heeft ook producten om vliegen en andere grappige dingen te verwijderen, maar die heb ik niet nodig: De laag wax zorgt ervoor dat die arme beestjes zich gewoonweg niet kunnen vastzetten op je auto... Wassen met lauw water of erover gaan met Quick Detailer is genoeg om alles te verwijderen .
    Ja precies! Goed hè?

    Heb indertijd de Bug & Tar Remover gekocht, maar nauwelijks nodig gehad. Quick Detailer is echt super, geweldig spul vind ik het.

    Ik kreeg vandaag (eindelijk) een brochure toegestuurd - ik was het al weer helemaal vergeten dat ik die ooit had opgevraagd, kun je nagaan - met een proefverpakking NXT Tech Wax erbij. Ben benieuwd hoe zich dat verhoudt tot mijn Gold Class Wax. Die gaan we de volgende keer maar eens proberen dus!


    Je Cabrio ziet er echt fantastisch uit, topconditie hoor! 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  14. #33

    Standaard

    Brochuretje en NXT Tech Wax sampletje heb ik ook binnengekregen. Persoonlijk heb ik het sampletje aan een vriend gegeven die dringend heropgevoed moet worden .

    Die Paint Cleaner en Polish die ik gebruik zijn écht spetterend. De eerste keren dat ik ze gebruikte, dacht ik dat ik m'n lak in de vernieling aan het wrijven was: op m'n applicator en poetsdoek zag ik groenblauwe sporen. Na 3-4 behandelingen over een paar maanden verdwenen die sporen evenwel: die sporen waren geen lakdeeltjes, maar vuildeeltjes op de lak die er op 8 jaar lang ingezet waren, en nu waren uitgepoetst!
    Rule 2 of EMS: Sick people don't bitch
    Safesignal voertuigsignalisatie

  15. #34

    Standaard

    Heb jij dan gewone of metallic lak ?

  16. #35

    Standaard

    Metallic... Vermoedelijk... Alleszins geen gewone effen lak Sommigen zeggen een pareleffect, maar zoveel ken ik er niet van :P
    Rule 2 of EMS: Sick people don't bitch
    Safesignal voertuigsignalisatie

  17. #36

    Standaard

    Als er zilverkleurige glittertjes inzitten is het metallic,zijn het gekleurde glittertjes dan is het pareleffect...
    Audi A3 1.8 20V

  18. #37
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EagleEye
    Als er zilverkleurige glittertjes inzitten is het metallic,zijn het gekleurde glittertjes dan is het pareleffect...


    ...../me is weer wat wijzer...thanx!

  19. #38

    Standaard

    Dan heb ik parelmoereffect

    Voor meer detailing tips & tricks: http://www.autopia.org/forums/index.php
    Rule 2 of EMS: Sick people don't bitch
    Safesignal voertuigsignalisatie

  20. #39

    Standaard

    Ik ga al jaren voor de producten van Autoglym.

    Vandaag nog Super Resign Polish gehaald en Paint Renovator.

    De paint renovator is m.i. niet echt nodig op mijn auto. Pak alleen de pleken war echt ff de lak dof is of wat rare krasjes zitten. De rest gewoon allemaal in de Super Resign Polish en de auto glymt () weer als nieuw..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •