Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Auto Cleaning Brunssum

  1. #1
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Auto Cleaning Brunssum

    Hallo,

    Ik vraag me af of er mensen in het zuiden zijn die ervaring hebben met Auto Cleaning Brunssum?

    De lak van mijn auto en de kleur zijn nog héél erg goed alleen heeft de lak "swirls" die ik graag wil verwijderen, tevens wil ik weten hoe ik de kleur rood ook rood kan houden.

    Als je de auto brengt wordt de lak helemaal behandeld en de auto wordt ook vanbinnen onder handen genomen.

    De eigenaar zelf rijd een Audi RS4 en ik heb al meerdere Audi's daar gespot, maar ik weet alleen zelf niet of het dus nut heeft om te gaan, of om toch zelf te proberen het probleem op te lossen?

    Ik heb veel goede dingen over het bedrijf gehoord maar het is natuurlijk niet gratis.

    Staat trouwens een leuke Audi op de website.
    http://www.autocleaningbrunssum.nl/
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  2. #2
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Hmmm, het was de bedoeling dat dit bij poetsen & wassen terecht kwam, waarschijnlijk iets misgegaan.

    Sorry! :roll:

    [mod:fce6cd9977]Done![/mod:fce6cd9977]
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  3. #3

    Standaard

    Geen ervaring mee. De site ziet er goed uit! Ze hebben aardig ervaring en het is een uitgegroeide hobby...
    Die laatste zin overtuigd me het meest! Gewoon proberen, dan kom je er achter. :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #4
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Tja, zou best kunnen, maar voor het geld wat één zo'n poetsbeurt kost kun je waarschijnlijk zelf al heel wat goed spul (+ machine) aanschaffen. Als je er plezier in hebt, lekker zelf doen, weet je ook zeker dat het goed gedaan wordt.
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  5. #5

    Standaard

    Ken dit bedrijf niet, dus kan er niks specifieks over zeggen.

    Kans is dat het resultaat wel goed is als de eigenaar een enthousiast is en zelf aan het werk gaat, als hij een stel minimumloners in dienst heeft zal het allicht snel minder worden...

    Ik heb het nu een keer of drie laten doen, waarvan het resultaat één keer goed was (die knaap was ook echt een enthousiast) en de overige twee keren zwáár teleurstellend.

    Dan kun je het inderdaad beter zelf doen met een beetje TLC en de goede spullen...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •