Pagina 269 van 379 EersteEerste ... 169219259265266267268269270271272273279319369 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.361 tot 5.380 van de 7572

Onderwerp: Het grote Poets-Praatgroep topic

  1. #5361
    forum_user109
    Guest

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Zeker de moeite waard om te proberen, is bij mij al meerdere malen gelukt
    De Monello's vind ik persoonlijk niet zo'n top pad's, ik gebruik liever die van de gemische jongens 👍
    Even hier op inhaken omdat de pads in het verleden niet helemaal top waren inderdaad.
    De huidige pads komen bij dezelfde fabrikant als de HEX pads van CG's, het zijn dezelfde pads alleen zonder de groeven

    Hier voor de volledigheid het hele verhaal over de pads:
    Sinds 2007 werden onze polijstpads voornamelijk geleverd door Lake Country en dat ging altijd naar volle tevredenheid. Op een gegeven moment vertelde Lake Country trots dat ze hun techniek om de velcro te verlijmen hadden aangepast, uit mijn hoofd was dit in 2011. En toen begon de ellende.

    De ene na de andere pad, voornamelijk de oranje, mochten we vervangen en wij hebben dat meermaals bij Lake Country aangekaard. Die gaven niet thuis. 'User Abuse' was het antwoord. Op mijn vraag waarom de problemen zijn ontstaan na het aanpassen van de verlijmmethodiek kon geen antwoord worden gegeven. Maar wij konden niet rekenen op service, geen vervangende pads, geen coulance, niets.

    We hebben toen besloten om een andere fabrikant te zoeken en kwamen terecht bij de fabrikant die ook de pads voor Meguiar's produceert. Deze fabrikant zit bovendien in Europa en dat leek ons ook een groot voordeel.

    Helaas bleek al gauw dat deze fabrikant niet de oplossing was. Het foam was wel goed, de velcro ook, maar de verlijming was nog dramatischer dan van Lake Country. De fabrikant heeft meermaals beterschap beloofd en ons in de afgelopen jaren elke keer tientallen concept pads toegestuurd, maar keer op keer boden deze pogingen geen soelaas.

    Op een gegeven moment moeten we dan besluiten om ook van die fabrikant afscheid te nemen en wederom op zoek te gaan naar een nieuwe fabrikant. Die zoektocht bleek lastiger dan gedacht en we hadden daar maanden voor nodig om een goede fabrikant te vinden. Vorig jaar kwamen we, na lang zoekwerk, uit op een Duitse fabrikant die de problemen herkende en kon garanderen dat zijn pads van topkwaliteit waren en bovendien scherper geprijsd. Hoera! Dachten we, we kunnen weer van start.

    De fabricage van onze nieuwe pads was vertraagd, weer gingen er extra weken overheen, maar uiteindelijk werd onze bestelling geleverd. De geleverde pads waren treurig, de afwerking was om te huilen, de velcro was van onvoldoende kwaliteit en bovendien toonden onze tests aan dat ook deze velcro niet bestand was tegen het geweld van de DAP900. Deze pads zijn dus nooit bij onze klanten terechtgekomen, maar door mij direct afgekeurd en teruggestuurd.

    Weer moesten wij op zoek naar een nieuwe leverancier. En die vonden we, aan de westkust van de Verenigde Staten zit een prachtig bedrijf dat onze huidige pads maakt, maar ook dit bedrijf kent een nadeel: ze zijn erg traag. Het duurde vele weken voor onze eerste bestelling binnenkwam. Het duurde vervolgens nog eens vele maanden voor wij onze concept pads binnenkregen voor onze 3" 4" en 6" recessed pads. Deze samples kregen wij pads in januari binnen en worden nu nog steeds geproduceerd en de fabrikant kan vooralsnog geen planning afgeven. Dat komt voornamelijk door het formaat van onze bestellen, we hebben namelijk duizenden pads besteld.

    De huidige pads zijn blijvers, ze komen trouwens uit dezelfde fabriek als de Hex Logics pads van Chemical Guys, maar zonder het patroon erin, omdat wij van mening zijn dat dit patroon geen enkele meerwaarde heeft en er juist voor zorgt dat de pads wat onrustiger zijn en iets meer spetteren dan vlakke pads. Gebruikers ondersteunen onze bevindingen hierin.

    Om terug te komen op de kleuren, dat was helaas ook gedwongen. De Europese fabrikant kon niet hetzelfde foam inkopen als Lake Country en daarom moesten we een nieuwe kleurvolgorde aan gaan houden. Nu zijn we weer terug in de kleurvolgorde zoals onze klanten al jarenlang kennen.

    Zoals je begrijpt waren wij ook helemaal niet blij met de ontstane situatie, maar we hebben ons uiterste best gedaan om alles netjes op te lossen. Kosten noch moeite hebben we hiervoor gespaard. Het is alleen lastig om dat bij iedereen kenbaar te maken. Dat blijkt ook nu weer door bovenstaande vraag.

    Door andere partijen komen wij in moeilijkheden, we proberen dat op te lossen, het kost ons enorm veel geld, goodwill en het heeft er ook voor gezorgd dat er een deuk in de reputatie van Monello is gekomen.

    We zijn blij dat nu alles op de rit is, maar de nasleep is ook duidelijk. We willen helemaal niet dat Daves of iemand anders vlucht naar de concurrent, vanwege dit debacle.

    Dennis
    Laatst gewijzigd door forum_user109; 08-07-14 om 08:56.

  2. #5362
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    aha, nu snap ik ook waarom pads af en toe zo lastig te bestellen waren. Bij mij is alleen m'n witte afgescheurd. Ik start meestal langzaam en bouw toeren op en bouw ook zo weer al, dan krijgt de velcro niet zo op zijn lazer. En op tijd pads uitspoelen wil ook helpen. (of tweede pad inzetten kan ook natuurlijk)
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  3. #5363
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Naar aanleiding van deze post heb ik gezocht naar het praatgroep topic. Helaas heb ik die niet kunnen vinden, want ik moet toch echt mij ei kwijt.

    Mijn naam is Meaudix en ik ben poetsverslaafd. Dit is mijn eerste keer in de praatgroep.
    Ik weet het, mijn (gebrek aan) ontkenning heeft me lang achtervolgd...maar, ik ben er nu klaar voor om het onder ogen te komen van de daken te schreeuwen.

    I have a confession to make:
    Mijn hart klopt sneller als de gecombineerde geur van Natural Look en Gliptone mij tegemoet komt bij het instappen. Het wasrek hangt speciaal in de slaapkamer, zodat ik de gewassen-doch-met-Natural-Look-danwel-Gliptone-geimpregneerde pads naast me kan leggen om met een glimlach in slaap te vallen...

    En nu jullie
    Tja, voor de topicstarter is het wonder dan toch geschiedt.
    Meaudix is genezen van haar verslaving. De gecombineerde geur van Natural Look en Gliptone heeft plaatsgemaakt voor de gecombineerde geur van poepluiers en Zwitsal.

    De poetsgear van @Meaudix is "verkocht" met als gevolg dat iemand die ook al lang in de ontkenningsfase zit er nu eindelijk aan heeft toegegeven. Toch @Bob?
    En zo kan het verkeren...
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  4. #5364

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Tja, voor de topicstarter is het wonder dan toch geschiedt.
    Meaudix is genezen van haar verslaving. De gecombineerde geur van Natural Look en Gliptone heeft plaatsgemaakt voor de gecombineerde geur van poepluiers en Zwitsal.

    De poetsgear van @Meaudix is "verkocht" met als gevolg dat iemand die ook al lang in de ontkenningsfase zit er nu eindelijk aan heeft toegegeven. Toch @Bob?
    En zo kan het verkeren...
    Haha, het kan dus wél he, genezen van het poetsvirus ... helaas was ik minder vatbaar in het begin, maar is het nu ook bij mij toegeslagen

    Hoewel ... de DAP staat keurig op zolder in z'n tas tot dusver
    Maar om eerlijk te zijn; Ik ben wel benieuwd of het gaat lukken!
    Het leukste van poetsen is het resultaat dat je behaalt, en dat gaat met een DAP weer iets beter worden nu.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #5365
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    er is maar 1 middel bekend tot nu toe..........humaan chorion gonadotrofine.

    Gaat voor jou lastig worden B.

    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd


  6. #5366
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Op de valreep de A7 even gewassen, BR waxlaagje en de velgen voorzien van een waxlaagje Rot-Weiss...
    ImageUploadedByTapatalk1405110516.278893.jpg
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  7. #5367

    Standaard Het grote Poets-Praatgroep topic

    Mooi dat jij dat wassen noemt :-) mega sloep helemaal in de wax gezet plus die grote velgen ! Is voor mij een dagtaak. Nice!
    Laatst gewijzigd door peternorth; 12-07-14 om 07:08.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  8. Ad
  9. #5368
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Mooi dat jij dat wassen noemt :-) mega sloep helemaal in de wax gezet plus die grote velgen ! Is voor mij een dagtaak. Nice!
    Is inmiddels routine èn waxen met Surf City Garage Barrier Reef is gemakkelijk opbrengen en uitbuffen👍.
    De velgen is 'n ander verhaal met 10 geprofileerde spaken per velg, maar uiteindelijk gaat het om het resultaat.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  10. #5369

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Zaterdag de Audi een flinke wasbeurt gegeven met een stappenplan:

    1. Afspuiten
    2. Wassen met 2 emmers (washmitt + shampoo meguiars)
    3. Auto met klei behandeld en detailer (monello)
    4. Auto droog gemaakt
    5. Auto voorzien van Sonax Polymer Netshield
    6. Velgen met Monello non-ferro behandeld
    7. Velgen een sealing meegegeven.

    Resultaat vanochtend na een regenbui! De Sonax Netshield is geweldig! Water spat er vanaf, en kan niet hechten. Standtijd zou 6 maanden moeten zijn. Ben dus benieuwd
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  11. #5370

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Ik moet nog steeds tijd vinden om dat SPN een keer aan te brengen. Zit nu alweer 2 dagen voor de vakantie en dan gaat de auto veel kilometers maken. Hoe makkelijk of lastig ging dat opbrengen van netshield? Ik zie dat je niet ontvet hebt, deze stap werd hier wel aangeraden, is dat bewust? Ik heb daar voor nog Gyon prep gekocht.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #5371

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Ik moet nog steeds tijd vinden om dat SPN een keer aan te brengen. Zit nu alweer 2 dagen voor de vakantie en dan gaat de auto veel kilometers maken. Hoe makkelijk of lastig ging dat opbrengen van netshield? Ik zie dat je niet ontvet hebt, deze stap werd hier wel aangeraden, is dat bewust? Ik heb daar voor nog Gyon prep gekocht.
    Je moet je afvragen of het ontvetten nog nodig is na o.a. afspuiten, wassen met shampoo en nog eens kleien. Heb het in iedergeval niet gedaan. Het aanbrengen was heel simpel, en ging super soepel. Geen geboen of overmatig veel inwrijven gewoon soepeltjes erop zetten. En ook het uitwrijven met de doeken ging het soepel. Zo soepel zelfs dat ik dacht dat ik niks op de auto aan het aanbrengen was. Maar de foto's laten toch een ander resultaat zien
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  13. #5372
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Ik moet nog steeds tijd vinden om dat SPN een keer aan te brengen. Zit nu alweer 2 dagen voor de vakantie en dan gaat de auto veel kilometers maken. Hoe makkelijk of lastig ging dat opbrengen van netshield? Ik zie dat je niet ontvet hebt, deze stap werd hier wel aangeraden, is dat bewust? Ik heb daar voor nog Gyon prep gekocht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WickedGame Bekijk Berichten
    Je moet je afvragen of het ontvetten nog nodig is na o.a. afspuiten, wassen met shampoo en nog eens kleien. Heb het in iedergeval niet gedaan. Het aanbrengen was heel simpel, en ging super soepel. Geen geboen of overmatig veel inwrijven gewoon soepeltjes erop zetten. En ook het uitwrijven met de doeken ging het soepel. Zo soepel zelfs dat ik dacht dat ik niks op de auto aan het aanbrengen was. Maar de foto's laten toch een ander resultaat zien
    Het is wél aan te raden om de Sonax Polymer Netshield aan te brengen op een zo schoon mogelijke lak. Ook na het kleien met een (quick)detailer blijft er hiervan een laagje achter. Dus voor de beste "hechting"; wel ontvetten met Eraser of Gyon prep.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  14. #5373

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    Het is wél aan te raden om de Sonax Polymer Netshield aan te brengen op een zo schoon mogelijke lak. Ook na het kleien met een (quick)detailer blijft er hiervan een laagje achter. Dus voor de beste "hechting"; wel ontvetten met Eraser of Gyon prep.
    Ach iets voor de volgende keer. Heb in iedergeval wel het idee dat het product er goed op zit. Vanochtend een stevige regenbui gehad en het water spatte overal vanaf Nog nooit zoiets meegemaakt. Ben in iedergeval aangenaam verrast.
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  15. #5374
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.373
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Het opbrengen gaat gewoon makkelijk.
    Het uitpoetsen kan verschillen, van makkelijk tot moeilijk.
    In de volle zon gaat het moeilijk.
    En als je klaar ben met uitpoetsen na een half uurtje nog ff langs lopen.
    Om na te poetsen (vlekken).

    Eerste keer heeft het bij mij et 7 maanden opgezeten, toen werd het iets minder.
    Wel daarboor de auto gepolijst en ontvet, onder leiding van meester kilometervreter.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #5375

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Nu met SPN erop, wat is nu een beetje het gangbare proces om de auto schoon te houden? Hoe doen jullie dat en wat is hierbij het stappenplan? En ook bijv. als een vogel op je auto schijt wat is dan de procedure? Ben ik wel even benieuwd naar.
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  17. #5376
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WickedGame Bekijk Berichten
    En ook bijv. als een vogel op je auto schijt wat is dan de procedure? Ben ik wel even benieuwd naar.
    Vogel vangen en met zijn neus in de poep stoppen. Werkte bij mijn hond ook.


    Warm/nat MF doekje op de plek laten weken en/of met Spray & wipe behandelen.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #5377
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WickedGame Bekijk Berichten
    Nu met SPN erop, wat is nu een beetje het gangbare proces om de auto schoon te houden? Hoe doen jullie dat en wat is hierbij het stappenplan? En ook bijv. als een vogel op je auto schijt wat is dan de procedure? Ben ik wel even benieuwd naar.
    Gewoon wassen met een goede shampoo én de juiste dosering. Eventueel daarna met een detailer nalopen.
    En voor de "birdshit"..... zoals @Quest al zegt....... (het natte lappie dan... )
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  19. #5378

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Vogel vangen en met zijn neus in de poep stoppen. Werkte bij mijn hond ook.
    Ik geef toe, moest lachen
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #5379
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Warm/nat MF doekje op de plek laten weken en/of met Spray & wipe behandelen.[/SIZE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Ik geef toe, moest lachen
    Werk niet altijd natuurlijk.......
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  21. #5380

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    HAHAHAHA te grappig!!! Wat een humor heeft die gast. Het zal alleen maar bij JOU gebeuren
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •