Dank voor de tip @kilometervreter en @poetsertje ... zal ik een keertje proberen (maar niet in deze ronde, nu effe focus op de DAP)
Dank voor de tip @kilometervreter en @poetsertje ... zal ik een keertje proberen (maar niet in deze ronde, nu effe focus op de DAP)
Ai ai ai de Flex 3401 VRG is onderweg ... lekker
WP_20141130_11_59_12_Pro.jpg
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Nope. Had ik voor test geleend van @kilometervreter. Mijn DAP is defect doordat hij gevallen. Dus moest wat nieuws uitzoeken en is nu gebeurt en besteld
Mooie keus @FASt. Heerlijk ding de FLEX. Vind hem ergonomisch perfect met de toerenknop precies onder de duim en dan ook nog de trigger om bij te regelen. En zelfs met laag toerental heerlijk krachtig. De eerste keer dat ik mijn audi met de flex polijstte wist ik niet wat ik zag, wow :-) Minpuntje vind ik wel het scherpe geluid. Gebruik daarom oordopjes, maar moet em misschien eens loshalen en schoonmaken/smeren. De Flex pe 14-2 150 rotary is trouwens ook echt super en geen oordopjes nodig ;-)
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Alle VRG's klinken zo, had dat al eens getest. Gebruik nu standaard oordopjes ook bij de FLEX rotary. Van harte @FASt, mooie keus gemaakt!
Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -
QUOTE=FASt;1612959]Ai ai ai de Flex 3401 VRG is onderweg ... lekker
WP_20141130_11_59_12_Pro.jpg[/QUOTE]
Ga je geen spijt van krijgen!
Anders blijf je gewoon weer met het draadje achter de drempel hangen..........[
Iemand ervaring met dit polijst middel? Ik heb nog een flesje staan
WP_20141203_07_11_18_Pro.jpg
Hahaha daar hebben wij toch een apart topic voor... http://www.audiforum.nl/forum/huiska...ml#post1613073
Lijkt mij lekker
@Schiphol Hoe is het met je wax? Ik ben eigenlijk wel benieuwd, zie je verschil tussen de rechter en linkerkant van je motorkap?
Het viel vandaag zelfs mijn vrouw op!
Tijdens het rijden, en de manier waarop het water van de motorkap kwam.
Als je voor de auto staat in de richting kijkend van de auto, dan is de linkerkant duidelijk anders dan de rechterkant.
De linkerkant geeft mooie bolletjes water en de rechterkant geeft sporen.
Dus mijn analyse, links staat nog goed in de wax, rechts niet meer of minder.
Links kwam toch van @JM A7 ?
Ja klopt, links was de wax van Jürgen rechts de Barrier Reef als je voor de auto staat. Wat bedoel je met sporen? rijen druppeltjes? Dat komt omdat de barrier reef veel gladder is waarschijnlijk. Je moet er voor de grap eigenlijk wat water met de plantenspuit op nevelen en kijken hoe het dan is.
Die wax zit er echt nog wel op hoor!
Maak anders even een fotootje, ik ben wel benieuwd trouwens.
@kilometervreter & @Schiphol ;
Ik denk dat de Capture Rapture wax op de linkerkant van de motorkap een betere standtijd heeft dan de Barrier Reef op de rechterkant. Dat verschil zul dus ook zien.😎