Pagina 8 van 42 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 827

Onderwerp: wedergeboorte type81 80 1.6 CC.

  1. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob F
    Man man man, wat heb jij toch een engelen-geduld... :shock:
    zeg dat wel ... :shock:


    Gaat de goede kant op hoor, ben erg benieuwd.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #142

    Standaard

    dat is zeker een aanrader, super Frank 8)
    my first quattro was a wilkinson

  3. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob F
    Man man man, wat heb jij toch een engelen-geduld... :shock:
    zeg dat wel ... :shock:
    Engeltjes hebben alleen meer tijd ter beschikking!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #144

    Standaard

    Mayhaps, maar met jouw oog voor detail scheelt het bar weinig denk ik... :-D

    Respect hoor! 8)

    Is wel goed spul he trouwens, die Belgom...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  5. #145

    Standaard

    Ja, dat oog voor detail is idd behoorlijk scherp ... valt me altijd op dat Franx's auto er perfect uitzien, dat wil ik ook, maar hoe ik ook mn best doe, ik ben gewoon niet zo handig ...

    Misschien later als ik groot ben ... :-D
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #146

    Standaard

    Dat gaat niet ineens Bob, da's een proces. :-D Bovendien is het zo dat eenmaal klaar ze amper als vervoersmiddel gebruikt worden en maar een beetje stilstaan te glimmen. Da's eigenlijk ook niks.. 8)
    (Behalve de Coupe... is nog een beetje stiefkindje qua dagelijks gebruik)

    Jouw Comp heeft ook die potentie hoor! Kwestie van opbouwen en tijd. :-D

    Nu ik meer met de B2 bezig ben, merk ik wel dat ik er meer zin in krijg en dat er schot in de zaak komt. Doelstelling van het hele aangaan?
    Het sprookje van 'het lelijke eendje'.. Ik hoop ooit de ouwe versleten bak weer te kunnen laten zien als een mooie zwaan!
    (trouwens een algemeen levensdoel aan het worden, het van niks iets maken heeft me altijd gefacineerd... wat een ander weggooid zie ik vaak nog iets moois in)

    Anyway.. ik word nu te therapeutisch! :roll:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #147

    Standaard

    Spreekt me wel aan hoor, die filosofie...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  8. Ad
  9. #148

    Standaard

    Haha, nou, qua "stilstaan en glimmen" is de comp ook een goede hoor; over het algemeen gaat die alleen op zondag een rondje .. en als het een keer zo uitkomt mag die mee naar het werk... en natuurlijk de meetings...

    Kan me heel goed voorstellen dat als je weer een beetje vooruitgang geboekt hebt, je er weer enorm zin in krijgt, heb ik ook altijd, daarom deze week alweer flink wat actie ondernomen :-D
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #149

    Standaard

    Kijk, iemand die het ook gewoon doet, dat schuren! Heb ook al eens lopen kijken, maar ben er nooit aan begonnen. Goede uitleg, mooi resultaat!
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  11. #150

    Standaard

    :-D , veel keus heb je niet als het weer een beetje ergens op moet lijken.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #151

    Standaard

    Ziet er erg goed uit Frank!

    Mijn strips zijn nauwelijks verweerd, omdat de Oudi altijd binnen heeft gestaan. Deze heb ik straks over als de Oudi de rvs strips erop heeft zitten.
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  13. #152

    Standaard

    Frank, een vraagje!

    Die chromen/alu daklijsten van jou, waren die eerst zwart? Of heb je een setje chromen/alu gescoord.

    En dat in combi met de chromen/alu raamlijsten, is dat niet een beetje teveel van het goede?
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  14. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    Frank, een vraagje!

    Die chromen/alu daklijsten van jou, waren die eerst zwart? Of heb je een setje chromen/alu gescoord.?
    Yep, alu kwam via de gebroeders!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    En dat in combi met de chromen/alu raamlijsten, is dat niet een beetje teveel van het goede?
    Yep, maar daar hou ik wel van en je zo zie je ze nooit in mijn uitvoering. :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #154

    Standaard

    Ik heb die combi wel eens gezien. De gebroeders hielden ooit ook van fout, en hadden chromen daklijsten in combi met chromen raamlijsten op hun rooie GL gemonteerd. Zag er behoorlijk pimpie uit. :-D

    Ik denk dat het op jouw auto mooier zal staan, omdat ie licht van kleur is, en het contrast niet zo groot is.
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  16. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    Ik denk dat het op jouw auto mooier zal staan, omdat ie licht van kleur is, en het contrast niet zo groot is.
    Da's nu precies wat ik jammer vind eigenlijk! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  17. #156

    Standaard

    Jij bent NOG erger dan ik! :-D
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  18. #157

    Standaard

    Ja, had eerst zelfs nog het idee om rvs strips van een 90 op de faceliftbumpers van de 80 pas te maken.
    Ik ga dat laten varen omdat dit een aanpassing op de carrosserie betekend.
    facelift bumper moet dan lager afgehangen worden. Met name achter een probleem omdat de bumper onder de carrosserie-uitstulping schuift. zou betekenen dat de boutgaten moeten zakken. (Da's me te zonde) :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  19. #158

    Standaard

    Is bumpers van een pre facelift CD geen optie dan?

    Dan krijgt ie nog meer een klassieke look, en deze rvs strips zijn breder... 8)

    Of eventueel de rvs strips van een GL/GLE/GLS. Hiervoor hoeven de bumpers niet te zakken...

    Je kunt dan ook mooi je kunststof deurstrips vervangen door de rvs deurstrips van een GL/GLE/GLS...
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  20. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    Is bumpers van een pre facelift CD geen optie dan?

    Dan krijgt ie nog meer een klassieke look, en deze rvs strips zijn breder... 8) Of eventueel de rvs strips van een GL/GLE/GLS. Hiervoor hoeven de bumpers niet te zakken...

    Je kunt dan ook mooi je kunststof deurstrips vervangen door de rvs deurstrips van een GL/GLE/GLS...
    Die zijn te iel voor de schuine koplampen, plus dat de bevestiging van de groter faceliftbumpers in het zicht gaan komen. (en ik wil niet nog een set bumpers op reserve :-D )

    De zijkanten krijgen idd de betere en dunnere RVS strips van de prefacelift versie. (alleen dan niet geklikt maar gekit)
    Wordt helemaal kriegel van die brede bobbelstrips die ik afgehaald heb.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    Ik heb die combi wel eens gezien. De gebroeders hielden ooit ook van fout, en hadden chromen daklijsten in combi met chromen raamlijsten op hun rooie GL gemonteerd. Zag er behoorlijk pimpie uit. :-D

    Ik denk dat het op jouw auto mooier zal staan, omdat ie licht van kleur is, en het contrast niet zo groot is.
    Que? Ik weet van niks.... De daklijsten die er op zitten hebben er altijd op gezeten en zijn de originelen..
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

Pagina 8 van 42 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •