:-D zekersOorspronkelijk geplaatst door QuattroNL
Leuke fotoshoot van een leuke wagen!
Thx.
Heb hem nu bijna 1 jaar in mijn bezit en buiten een defect contactslot heb ik er nog geen enkel probleem mee gehad.
Even updaten hier, is reeds hele tijd geleden blijkbaar...
In juli 2008 heb ik toch besloten om enkele terug omkeerbare aanpassingen te doen. (begon hem wat saai te vinden zo)
Heb BBS Mahle's gekocht en opnieuw net gezet.
2K primer op (duur maar goed spul!)
Daarna terug wat opschuren en fijn schuren met 1200
Goed laten uitdrogen en spuiten in kleur
Ook een FK verlaging van 75/55 gemonteerd
Met dit als resultaat
Foto’s vanop pilots@the farm 2008-08-11
breedsmoelaudi
Kuisen die boel!
Er is slechts één iets die ik mij beklaag, namelijk
Dat ik dit niet 2 jaar eerder heb gedaan….
Laatst gewijzigd door Sioentje; 31-05-09 om 20:44.
Hier nog een foto gevonden vanop Vagfest 2008
Heb er nog onverwacht een bokaal top 5 audi aan overgehouden in Boom :blush:
En nog een mooie foto vanin Willebroek
September 2008
Ondertussen nog kleine update, heb witte pinkers gevonden voor mijn type. Nog maar pas uit (replica's) en zodus gemonteerd.
Ben er niet helemaal tevreden mee. Origineel voor dit type nooit gemaakt geweest en zodus replica's. Van de drie bevestigingsgaten komt er maar 1 overéén enzo, heel wat geklooi dus om ze min of meer te doen passen maar zoeken hiervoor nog een oplossing...
Heb ook mijn houten victor stuurtje geplaatst ze (komt nog van iemand van het forum hier, type 81 dacht ik)
Weet dat er heel wat origineel liefhebbers zitten. Maar ik ben toch zeer tevreden met mijn strakker (maar toch confortabel) weggedrag door de nieuwe vering. Hij is heus niet te laag, 9cm van de grond dus nog voldoende over he. Dusja benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
Greetz
Onder de motorkap is hij volledig standaard. Daar kom ik niet aan.
Gouden velghart past mooi samen met het beige interieur. Daarom hiervoor gekozen.
De witte pinkers zijn er voorlopig vanaf. Ben bezig om ze op originele houders te plaatsen zodanig dat ze beter passen. Zien hoe dit uitdraaid, anders blijven het de oranje voorgoed.
Ik vind 'm schitterend! Kleur in combi met deze wielen en verlaging! heel netjes, subtiel en toch helemaal een eye-catcher.
Mijn houten stuur komt er ook weer in, Weinig liefhebbers voor, maar ik vind 't sjiek in een ouwe bak. Wat je met je Mahle'rs hebt gedaan met het goude hart wil ik ook nog steeds doen bij mijn BBS wisselset.
Kortom, ik vind je auto lekker dik, strak en net effe mooi gepersonifiseerd. Coole bak!
(had dit gisteren ook al getypt, maar toen knalde forum er steeds uit)
Replica witte pinkers passen niet proper. Van de 3 bevestigingsgaten komt er maar 1 overéén enzo, heel wat geklooi dus om ze min of meer te doen passen. Lampfiiting past ook niet meteen, moest ze bijwerken en toekitten.
Heb mail naar verkoper gestuurd en in ruil voor een manueel heb ik extra setje witte pinkers toegekregen vandaar dat de uitleg in het engels zal zijn. Thanks Paul!
Zo waren ze vooraf: BEFORE
Maar nu is dat allemaal opgelost.
1
Take an original Orange blinker and crack the borders as shown on the photos
2
First drill a hole in the orange glass, crack te rest off (work in small steps, don't rush it).
3
Use a pneumatic/electric dremel to clean the border nice. Work in steps/layers untill you removed all the orange and original silicone.
4
Take the replica white blinker. Drill holes in the plastic holder, contect them to remove a large part of the holder. Use a drill and dremel or maybe cutting tool. Be carefull because the blinker is not as stronger as the original one. Watch out for too much pressure on the white glass, it easily crack.
5
Crack of the rest of the holder. Be carefull for too much pressure. Work in small steps.
6
When the holder is all removed, removed the small bits off silicone. Some place could be melded in. Removed them with scharp tool
Clean the rest of the glass, result
Difference between replica(chrome) and OEM holder (grey). The white blinker with OEM holder is more white. Looks better for me, less clearglass look, more retro.
7
Put transparent montagekit on the grey OEM holder
8
Mount the holder (without the glass) on the car. Don't mess up the silicone. Scew the holder on the 3 original points. Then glue the white glass on the holder. But a little bit pressure on it.
9
After several minutes unscrew the holder again when you feel that glass and holder is getting glued. Lay them upside down and put some extra silicone between glass and holder. So that water don't come in. When they are not waterthight you can drill a small hole on the bodom so that water can escape.
10
When gluetime is over. Mount the blinkers and enjoy the nice fitting blinkers
Result
Some do nots
To separate the glass from the holder I tried heating. Don't , the paint on the inside changes. I also tried freezing. Helped a little bit, but dangerous with the replica. It make cracks easily.
So follow this manueel and you will have proper mounted white/oem blinkers in a few hours.
Thank you Paul for excellent service! Hope, I can help other audi drivers with this.