Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 46

Onderwerp: Sioentje's A(O)udi 80 type 81 GLS 85 pk versie bouwjaar 1980

  1. #21
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Leuke fotoshoot van een leuke wagen!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QuattroNL
    Leuke fotoshoot van een leuke wagen!
    :-D zekers
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Blijft een mooie strakke auto in een bijzondere kleur!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Mooie foto's
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  5. #25

    Standaard

    Thx.

    Heb hem nu bijna 1 jaar in mijn bezit en buiten een defect contactslot heb ik er nog geen enkel probleem mee gehad.


  6. #26
    wekki's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    38
    Posts
    111
    Kudos
    0

    Standaard

    heb hem op mania toen gezien, zalige auto.
    Vindt het tof dat je hem orgineel wilt houden, zo moeten er meer zijn met die instelling :-D
    audi a4 S-line

  7. #27

    Standaard

    Even updaten hier, is reeds hele tijd geleden blijkbaar...

    In juli 2008 heb ik toch besloten om enkele terug omkeerbare aanpassingen te doen. (begon hem wat saai te vinden zo)
    Heb BBS Mahle's gekocht en opnieuw net gezet.





    2K primer op (duur maar goed spul!)


    Daarna terug wat opschuren en fijn schuren met 1200
    Goed laten uitdrogen en spuiten in kleur






    Ook een FK verlaging van 75/55 gemonteerd

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Met dit als resultaat

    Foto’s vanop pilots@the farm 2008-08-11
















    breedsmoelaudi





    Kuisen die boel!



    Er is slechts één iets die ik mij beklaag, namelijk







    Dat ik dit niet 2 jaar eerder heb gedaan….
    Laatst gewijzigd door Sioentje; 31-05-09 om 20:44.

  10. #29

    Standaard

    Hier nog een foto gevonden vanop Vagfest 2008


    Heb er nog onverwacht een bokaal top 5 audi aan overgehouden in Boom :blush:

    En nog een mooie foto vanin Willebroek


  11. #30

    Standaard

    September 2008

    Ondertussen nog kleine update, heb witte pinkers gevonden voor mijn type. Nog maar pas uit (replica's) en zodus gemonteerd.















    Ben er niet helemaal tevreden mee. Origineel voor dit type nooit gemaakt geweest en zodus replica's. Van de drie bevestigingsgaten komt er maar 1 overéén enzo, heel wat geklooi dus om ze min of meer te doen passen maar zoeken hiervoor nog een oplossing...


    Heb ook mijn houten victor stuurtje geplaatst ze (komt nog van iemand van het forum hier, type 81 dacht ik)


  12. #31

    Standaard

    Weet dat er heel wat origineel liefhebbers zitten. Maar ik ben toch zeer tevreden met mijn strakker (maar toch confortabel) weggedrag door de nieuwe vering. Hij is heus niet te laag, 9cm van de grond dus nog voldoende over he. Dusja benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

    Greetz

  13. #32
    al_bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.697
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard

    Mooie wagen heb je! Alleen mis ik een foto van wat er onder de motorkap afspeelt

    Mbt de verlaging, opzich val het nog wel mee. Vind dit niet lelijk of zo.
    De velgen zijn ok, maar persoonlijk zou ik toch een iets andere kleur hebben gekozen dan goud.

  14. #33
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Ik zou dan inderdaad (al helemaal in combinatie met de witte knipperlichten) voor gewoon de metaalkleur gaan.. En anders voor een zwart hart.

  15. #34

    Standaard

    Onder de motorkap is hij volledig standaard. Daar kom ik niet aan.
    Gouden velghart past mooi samen met het beige interieur. Daarom hiervoor gekozen.
    De witte pinkers zijn er voorlopig vanaf. Ben bezig om ze op originele houders te plaatsen zodanig dat ze beter passen. Zien hoe dit uitdraaid, anders blijven het de oranje voorgoed.

  16. #35

    Standaard

    zijn die witte knippers van Paul? Zo ja waarom passen ze niet goed dan?
    my first quattro was a wilkinson

  17. #36

    Standaard

    Ik vind 'm schitterend! Kleur in combi met deze wielen en verlaging! heel netjes, subtiel en toch helemaal een eye-catcher.
    Mijn houten stuur komt er ook weer in, Weinig liefhebbers voor, maar ik vind 't sjiek in een ouwe bak. Wat je met je Mahle'rs hebt gedaan met het goude hart wil ik ook nog steeds doen bij mijn BBS wisselset.

    Kortom, ik vind je auto lekker dik, strak en net effe mooi gepersonifiseerd. Coole bak!

    (had dit gisteren ook al getypt, maar toen knalde forum er steeds uit)

  18. #37

    Standaard

    Replica witte pinkers passen niet proper. Van de 3 bevestigingsgaten komt er maar 1 overéén enzo, heel wat geklooi dus om ze min of meer te doen passen. Lampfiiting past ook niet meteen, moest ze bijwerken en toekitten.

    Heb mail naar verkoper gestuurd en in ruil voor een manueel heb ik extra setje witte pinkers toegekregen vandaar dat de uitleg in het engels zal zijn. Thanks Paul!

    Zo waren ze vooraf: BEFORE



    Maar nu is dat allemaal opgelost.

    1
    Take an original Orange blinker and crack the borders as shown on the photos






    2
    First drill a hole in the orange glass, crack te rest off (work in small steps, don't rush it).






    3
    Use a pneumatic/electric dremel to clean the border nice. Work in steps/layers untill you removed all the orange and original silicone.


  19. #38

    Standaard

    4
    Take the replica white blinker. Drill holes in the plastic holder, contect them to remove a large part of the holder. Use a drill and dremel or maybe cutting tool. Be carefull because the blinker is not as stronger as the original one. Watch out for too much pressure on the white glass, it easily crack.







    5
    Crack of the rest of the holder. Be carefull for too much pressure. Work in small steps.





    6
    When the holder is all removed, removed the small bits off silicone. Some place could be melded in. Removed them with scharp tool

    Clean the rest of the glass, result

  20. #39

    Standaard

    Difference between replica(chrome) and OEM holder (grey). The white blinker with OEM holder is more white. Looks better for me, less clearglass look, more retro.





    7
    Put transparent montagekit on the grey OEM holder



    8
    Mount the holder (without the glass) on the car. Don't mess up the silicone. Scew the holder on the 3 original points. Then glue the white glass on the holder. But a little bit pressure on it.

    9
    After several minutes unscrew the holder again when you feel that glass and holder is getting glued. Lay them upside down and put some extra silicone between glass and holder. So that water don't come in. When they are not waterthight you can drill a small hole on the bodom so that water can escape.

    10
    When gluetime is over. Mount the blinkers and enjoy the nice fitting blinkers

    Result




    Some do nots
    To separate the glass from the holder I tried heating. Don't , the paint on the inside changes. I also tried freezing. Helped a little bit, but dangerous with the replica. It make cracks easily.

    So follow this manueel and you will have proper mounted white/oem blinkers in a few hours.


    Thank you Paul for excellent service! Hope, I can help other audi drivers with this.

  21. #40

    Standaard

    hmm vreemd dat het niet plug and play geleverd wordt. Staan ook wat foutjes in de tekst btw. Of is er geen Engelse vertaling voor montagekit?
    my first quattro was a wilkinson

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •