Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 80 van de 80

Onderwerp: Lefty's Restauratie Zwarte [type 81] Coupé GT

  1. #61

    Standaard

    die van de link lijkt me de ex cgt van Maarten

    @lefty verstandig besluit
    my first quattro was a wilkinson

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    die van de link lijkt me de ex cgt van Maarten

    @lefty verstandig besluit
    danku





    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  3. #63

    Standaard

    Gewoon netjes de schade herstellen en lekker mee gaan rijden. Bovendien lees ik 'restauratie' in dit topic... Volgens mij is de vorige eigenaar je bij deze auto al voor geweest en is dit een spuitklus. Restaureren vind ik toch iets anders en was eigenlijk al gebeurt! :-D.

    Wat ik ook niet zo begrijp dat iemand zijn tijd en energie erin stopt (en een hoop doekoe en na deze schade 'm verkoopt! :shock: , In zo'n staat moet ie er wel erg ziek van zijn geworden.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #64
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Het is jammer dat je erg impulsief bent in je keuzes. Nu niet, nooit niet zeg je. Maar ik zou nu juist met dat Ur blok lekker de komende maanden/jaar in je vrije tijd gaan klussen en helemaal opnieuw opbouwen, dus volledig reviseren. Kun je 'm volgend jaar alsnog inbouwen, of dan besluiten het in een coupe quattro te doen ...

  5. #65
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Lefty: voor nu een wijs besluit!
    Maar dat UrQ blok moet je wel houden. Is wel erg interessant en leerzaam om daarmee aan de gang te gaan.
    Idd wat Sander zegt: gewoon rustig zelf aan beginnen en al doende leren. Dat het een jaar duurt geeft dan niet.
    En zo'n blok blijft het wel waard om wat in te investeren.

    Eerst je CGT in topstaat brengen, da's nu het belangrijkst.


  6. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Gewoon netjes de schade herstellen en lekker mee gaan rijden. Bovendien lees ik 'restauratie' in dit topic... Volgens mij is de vorige eigenaar je bij deze auto al voor geweest en is dit een spuitklus. Restaureren vind ik toch iets anders en was eigenlijk al gebeurt! :-D.

    Wat ik ook niet zo begrijp dat iemand zijn tijd en energie erin stopt (en een hoop doekoe en na deze schade 'm verkoopt! :shock: , In zo'n staat moet ie er wel erg ziek van zijn geworden.
    Restauratie en laswerk komt zeker in mijn verhaal voor, maar zoals ik eerder al heel duidelijk zei:

    Ik zeg NIETS meer zonder mijn foto's te posten.
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  7. #67
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    huh?

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Het is jammer dat je erg impulsief bent in je keuzes. Nu niet, nooit niet zeg je. Maar ik zou nu juist met dat Ur blok lekker de komende maanden/jaar in je vrije tijd gaan klussen en helemaal opnieuw opbouwen, dus volledig reviseren. Kun je 'm volgend jaar alsnog inbouwen, of dan besluiten het in een coupe quattro te doen ...
    Je hebt tot nu toe nog maar 1 aktie van mij gezien, en daaruit concludeer je dat ik impulsief ben ik mijn keuzes?


    Heel goed plan wat je hier neerschrijft zeg !
    Ik had toevallig precies het zelfde plan bedacht zoals ik hierboven beschreef, maar heb alsnog besloten dat het NIET gaat gebeuren.
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  10. #69
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Wat zeik je nou man, ik geef alleen aan dat je impulsief bent omdat je nog geen 12 uur voor je besluit om het niet te doen, er volledig voor wilde gaan.

  11. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefty
    is dat trouwens die gt die op marktplaats stond welke zo,n 3 of 400 000 had gelopen ?
    http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...DmSA%3D%3D.jpg
    Klopt, die had ik voor onderdelen gekocht, maar bleek zo mooi te zijn eigenlijks, dat hij wel een nieuwe eigenaar verdiende (en ik aangezien ik geen coupe man ben).....zodoende istie vekrocht, ook aan iemand hier op het forum.

    Was een ERG leuke auto moet ik zeggen!
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  12. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefty
    is dat trouwens die gt die op marktplaats stond welke zo,n 3 of 400 000 had gelopen ?
    http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...DmSA%3D%3D.jpg
    Klopt, die had ik voor onderdelen gekocht, maar bleek zo mooi te zijn eigenlijks, dat hij wel een nieuwe eigenaar verdiende (en ik aangezien ik geen coupe man ben).....zodoende istie vekrocht, ook aan iemand hier op het forum.

    Was een ERG leuke auto moet ik zeggen!
    Dankjewel!
    Ik heb er ook erg grote plannen mee en er is ook al een hele hoop uitgevoerd.
    Pc lijkt al iets beter dus ik denk dat ik het in dezer dagen wel aan durf om foto's te uploaden!
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  13. #72

  14. #73

    Standaard

    Dat lijkt mij een hele nette audi zeg !
    Had toen op marktplaats al een goede indruk....
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  15. #74
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ongeveer net als mijne. Alleen had mjn GT Ronal R8 gespoten in zermatt met nieuwe michelin 195/50r15 banden, en een nieuw luxe lederen interieur mee.

    En natuurlijk had ik zowat elk denkbaar rubber vervangen, en natuurlijk de complete uitlaat door orginele delenbij die wagen. :-D

    Maar was wel wat kaal wat opties aangaat. Geen electrische ramen, spiegels, en geen CV. Wou het inbouwen allemaal maar de wagen moest met spoed weg blijkbaar.. :roll:

    Ben wel blij dat ie weg is want nu heb ik een quattro (met een klein beetje optisch werk) met bijna alle opties. De opties die ik mis ga ik zeker inbouwen.. :-D
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  16. #75

    Standaard

    klinkt erg goed.....
    Misschien neem ik ook Ooit een quattro....

    Goed idee voor een nieuw topic
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  17. #76

    Standaard

    Naast de gereedschapskar van snap-on heb ik me voor de lol een facom ratelsetje geregeld, omdat dit toch leuke herinneringen bij mij ophaalt....

    Hier een voorbeeld van de set hoe hij er ongeveer uitziet....


    Geweldige rateltjes....
    Zou geen keuze kunnen maken uit snap on of facom :/

    goed idee voor een nieuw topic !
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  18. #77

  19. #78

    Standaard

    Hoe staat het eigenlijk met de 'plannenmaker'...? (en zo zijn er meer projecten en topics waar je ineens niks meer over hoort/leest)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #79
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij durft hij na zijn laatste plan hier niet meer te komen
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  21. #80
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik begreep dat hij zich hier niet meer welkom voelde na alle kritiek.
    (men dacht hier dat hij z'n koplampreflectoren zwart wilde spuiten ofzo....gelukkig was hij dat zelf zeker niet van plan 8) )

    Verder idd weinig meer vernomen van Mr. Lefty.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •