nog een paar
Mooi hoor .
Wat gebruik je om te snijden ?
Schijfje van 1mm waarschijnlijk
Waar het ene plaatwerk stomp tegen het andere komt zou ik eerst een versterkingsstrip eronderlassen .
Dan sluit het naadloos aan en kan de ene plaat niet ten opzichte van de andere verschuiven .
Ik heb op de lascusrus een voorvleugel overlangs moeten doosrsnijden
en terug aaneenlassen . Ik heb op het ene deel stripjes gepuntlast aan de onderzijde , en het andere deel daarop laten rusten . Een viertal griptangen erop om het geheel uit te lijnen , en een lasnaad van een halve meter gelegd . Met de nodige afkoelstops natuurlijk
Het resultaat was dat de vleugel na afbramen haast zonder meer kon gespoten worden .
Heb je m'n pb over de zesbak ontvangen ?
Pat
Ghehe, heb 'm zaterdagavond live gezien,
Ziet er vreemd uit, zo zonder dak! :o Met die auto is het echt over en uit!
Succes met de rest! Ik heb er vertrouwen in.
Ben zeer benieuwd hoe het er straks allemaal bij staat (en rolt)
Oorspronkelijk geplaatst door stragenmitsuko
Zoals ik heb bedacht gebruik je het originele plaatwerk overlappend. Dus de 2 delen stuiten niet tegen elkaar maar liggen over elkaar heen. Op die manier kun je op de originele plaatsen weer vast lassen. Ik zal zeker een foto reportage ervanmaken.
Bedankt voor de tips iig
ja hallo! Ben er weer. Ik heb afgelopen week de coupe verplaatst naar de nieuwe sleutelruimte. Heerlijk warm sleutelen ik verheug me er nu al op. Morgen begin ik met het strippen van de coupe. En ergens in januari/begin februari ligt de bodykit klaar om opgehaald te worden in engeland.
Morgen dus de voorschermen er maar eens afhalen enzo. Kijken wat er allemaal verrot is. Ik kom steeds meer rottigheid tegen. Maar dat lossen we wel op.
Verder heb ik me verdiept in aftermarket EFI systemen. Zoals megasquirt, 034EFI etc etc. Vooralsnog ga ik denk ik voor een AEM computer in de SQ. Deze heeft 10 injector drivers en 5 coil drivers en natuurlijk nog veel meer goodies om de SQ een nog verschrikkelijker beest te maken. A.L.S., traction control, Fast shifting, nitro aansturing, dual stage rev limiter etc etc etc
Ik ben ook nog verder aan het kijken geweest naar turbo's. En heb een aantal hele goede gevonden. Ik heb er nu 1 op het oog die tussen de 700 en 800 pk levert Ik zeg: doet u mij die maar :P
Dus tot zo ver de update.
Groeters