waarom eigelijk die spoiler? Het is toch niet dat de achterwielen extra druk nodig hebben?
Dan rijd hij dus straks echt "vliegensvlugge" ronden . . .
'T is ook niet mijn smaak, vind het meer iets voor een Sjonnie-auto met een sloot plastic erop en eraan ofzo.
Maar hij is denk ik inderdaad een stuk leuker geprijsd dan die ander van cac.
Waarom is dat andere ding zo duur dan ??
Hetzelfde spoiler zou bij Rieger ofzo niet eens de helft kosten.
betere auto met meer vermogen en een chauffeur die hier mee overweg kan.
Wij als amateurs willen deze 200 met 182PK optimaal benutten en proberen dan ook alles uit. Als blijkt dat de spoiller niet naar onze wens voldoet zal hij dan ook snel weer verdwijnen.
Weet er iemand hoe de verhouding van het differentieel is van een 200 met kg-blok. Al verschillende percentages gehoord maar alles is in tegenstrijd met de korte test op het gras. Het verhaal van 15%achter en 85% op de voorwielen geloof ik niet aangezien hij enorm snel met zijn gat wil gooien. Een verhoudin 70-30 lijkt me aannemelijk maar toch had ik het eens van jullie gehoord.
Als je 2 handmatige spers hebt (draaiknop met stand 1 en 2) dan is de verhouding 50-50.
Heb je een TorSen (drukknop) dan varieert de verhouding van 30-70 tot 70-30 (uit m'n hoofd).
het centrale dif zit in de bak.. is het centrale dif nog steeds sperbaar? dan is het een gewoon dif met dus in principe een 50/50 verhouding. maar de 200q laat zich idd lekker met z'n kont gooien, de bocht in ff liften tot je wat overstuur voelt en dan goed gas
weer goed bezig geweest de laatste tijd. Jammer genoeg niet van alles foto's gemaakt maar ik kan je wel een updat geven :
De batterij is verplaatst naar de koffer en er is een centrale stroomonderbreker voorzien.
Schakelaars verplaatst en bijgezet voor de koelventilator
vloermatten geplaatst
remleidingen vernieuwd en een regelaar geplaatst binnen handbereik + dot5.1 erop
noodhamer gehangen voor als het eens fout gaat
enkele overbodige pompjes op het watercircuit eruitgehaald
eerste vormgeving voor de kleur is ok gemaakt
wagen is uitgelijnd en banden op 2 sets velgen aangeschaft
binnenspiegel is gehangen
rolkooi verder geplaatst
koelbuizen richting remmen,turbo,luchtinlaat en injectoren geplaatst
Voor de test van woensdag dient er enkel nog te gebeuren :
Verse olie en bougies
koelwater doorspoelen en verse erop