Koppeling is inmiddels gedemonteerd uit de seat, en op de audi gemonteerd.
heb helaas maar 1 foto gemaakt is van het slopen van de seat.
wel nog een paar plaatjes van hoe het nieuw was.
Koppeling slipte aan het begin, maar waarschijnlijk door dat ik hem heb afgespoten met brakecleaner.
na een km of 500 was de slip weg, kan ook vol gas launchen, dus is wel dikke prima
weekje geleden de N249 rotzooi dr af gehaald, enorm vacuum lek weg gehaald.
Grote koelfan die vast zat vervangen (handig als je een 2e auto hebt voor delen :P )
Wielen gewisseld met die van de leon (banden die er onder zaten waren echt slecht, ik zat gewoon in een 4x4 drift met de regen gister)
Staat ook wel wat dikker vind ik :P
Dit is al weer wat opgeruimder onder de kap.
De pomp en de klep zijn er nog niet af, daar had ik niet zo'n zin in, is ook wat meer werk bij een s3.
Buiten op de grond is dat ook bijna niet te doen :P
Ook de N75 overgezet van de leon. hier zat een Ctje op, ding stoten en haperen bij accelereren. das nu al een hoop verbeterd met de F klep.
Todo:
auxillary waterpomp fixen (doet het soms wel soms niet)
De ombouw (turbo)
onderhoud, olie filters (bak, haldex, diff, motor)
Distributie + waterpomp met metalen schoepen
Cilinderkop wissel met AGN nokken en VVT
Lambda switchen naar wideband (icnm de ecu)
Drijfstangen upgraden