Tsja... Dacht je van wissen en inruilen...?
Auto komt toch bij "de handel" terecht....
Gaan er allerlei lampjes branden op m'n dashboard :-?
Wat nu ? Gewoon zo inleveren en er bij zeggen wat er aan de hand is ?
Ff geVAGged
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Part No: 8D0 927 156 BN
Component: AG5 01V 1.8l5VT USA 8508
Coding: 00010
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Part No: 8E0 614 111 A
Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10
1 Fault Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks
Part No: 8L0 862 257 N
Component: CV-Pump D11
Coding: 15208
Shop #: WSC 00468
7 Faults Found:
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00991 - Interior Lights
28-00 - Short to Plus
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
-------------------------------------------------------------------------------
Iemand een idee om dit makkelijk en/of goedkoop op te lossen cq te traceren ?
Alvast bedankt
Tsja... Dacht je van wissen en inruilen...?
Auto komt toch bij "de handel" terecht....
Ik zou mezelf niet in de spiegel durven aan te kijken nadat ik een auto in de verkoop had gedaan met dit soort gebreken.
Wissen en doen alsof je neus bloedt grenst bij mij aan crimineel gedrag. Laat dat soort gedrag lekker aan louche handelaren over en "do the right thing".
Just my two (honest) cents...
Dat meen je niet :cry:Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
Wat bedoel je met "een groot probleem" ? Ergens een CPU of bekabeling ?
Waarom is hier niet een fatsoenlijke garage in de buurt die doen waarvoor ze betaald worden :-X
Er is op zich geen tijd meer om de fouten te laten repareren dus er zit voor mijn gevoel niets anders op dan "opbiechten" en inleveren op de inruilprijs indien dat aan de orde komt. Volgens mij is dit normaal gesproken als de auto al ingeruild is volgens mij kan men er volgens mij niet meer onderuit. Op de inruilcondities staat "uiterlijke staat inruilwagen goed". Men heeft dus in mijn ogen alleen naar de uiterlijke staat gekeken.
Ik dus ook niet.Oorspronkelijk geplaatst door Steven
Resetten en niets zeggen doe ik dus mooi niet (al is hij op uiterlijk verkocht). Ik zal één en ander dus overleggen en dan komen we er wel uit neem ik aan. Overigens gaat deze auto niet "de handel" in maar staat op de site van de garage waar hij is ingeruild al te koop. Er is gewoon geen tijd meer om de boel fatsoenlijk te laten checken (weken wachttijd) en dan ook maar hopen dat ze 't kunnen vinden voor een fatsoenlijk bedrag (meestal niet dus )
Kost zo'n sensor c.a. en is die makkelijk zelf te vervangen ?Oorspronkelijk geplaatst door audimechanic
Tsja, zoiets heb ik ook al wel ergens gevonden als ik google op deze foutcode, maar waar ........... deurpanelen d'r uit ?Oorspronkelijk geplaatst door rogek
Inderdaad .... checkOorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
accuspanning een keer flink te laag geweest o.i.d ? bij mercedes wil dit ook wel eens dit soort taferelen opleveren, vandaar dat ik zeg gewoon wissen enOorspronkelijk geplaatst door tom
als er ECHT iets aan de hand is gaan er alsnog wel allerlei lampjes op het dashboard knipperen en dat ziet de kopende partij toch ook
DUS geen criminaliteiten
Ik zou het beetje eerlijk, beetje onwetend doen.
Boel resetten en vertellen dat je een keer last heb gehad van die en die lampjes die een keer zijn gaan branden.
Misschien dat ze het in de gaten kunnen houden..... zoiets.
Zij kunnen beter bepalen wat er stuk is.
Beetje hun risico ook vind ik na de feitelijke inruil.
Denk er ook zo over eigenlijk, is wel een risico wat beiden lopen als je een auto een bepaalde levertijd heeft en je ca. twee weken moet blijven rijden.Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje
Overigens vraag ik mij af of een ABS pomp van een nieuwer model A4 zou gaan passen. Daarvan zie je namelijk een aantal op Marktplaats staan voor 50-100 euro.
Jongens jongesn...
Nooit zomaar eeen ABS Pomp willen vervangen. Wat heb je nu uitgelezen?
Die rempedaal switch, heeft de ABS nodig. En sowiesow, wanneer een ABS lampje brand wil dat ALLEEN Maar zeggen dat de ABS om EEN reden uitgeschakelt is.
Gerritspeek zegt het volgende:
foutcode: 00526
nl Remlichtschakelaar (F) fout in het elektrische circuit
du Bremslichtschalter (F) elektrischer Fehler im Stromkreis
en Brake Light Switch (F) Circ, Malfunction
Extra info bij de foutcodes. Intermittent
Mogelijke oorzaken:
* Draadbreuk of kortsluiting tussen de remschakelaar, de remlichten of de ABS control module
* Remlichtschakelaar (F) defect
* Doorgebrande zekering
* Rem-Lampje kapot
Mogelijke oplossingen:
* Kontroleer de bedrading en de aansluitingen
* Vervang F
* Vervang zekering
* Vervang lampje
* Kontroleer de remlichtschakelaar met kanaal 5 in het ABS measuringblock of doe een test met VAG-1710
Dus wat ga je doen? Kijken of je remlichten allemaal werken, dan chek je ff de zekeringen. Daarna vervang je zelf ff de rempedaalsensor. Maar, wij hebben het met een leon gehad.. beide remlichten defect. Zelfde lampjes...
Succes kerel!
oja, door onderspanning krijg je ook de "opened due to crash signal"
ik denk dat je accuklem niet goed vast zit...
dus, boel resetten en kijken wat terug komt,.
evt vantevoren even copy codes doen en in een txt'tje plakken..