Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Originle topic blijft staan na verwijderen/verplaatsen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    253
    Kudos
    21
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Originle topic blijft staan na verwijderen/verplaatsen

    Dag modjes,

    Kiezen jullie er bewust voor om de topics / topicnaam te laten staan op de oude plek als jullie deze verplaatsen naar een ander topic of deze verwijderen?
    Bijvoorbeeld als er een topic over een specifiek probleem met de motor wordt aangemaakt in Algemene Discussie; dan verplaatsen jullie deze naar het juiste modelspecifiek forum, maar laten jullie de originele post staan in Algemene Discussie. Zou het niet overzichtelijker en schoner uitzien als die originele posts worden verwijderd?

    Soms klik ik onbewust op een topic ergens en blijk ik dus te gaan naar een verplaatst topic, en dan zit ik ineens in een ander deel van het forum.

    Het een vraag / suggestie

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.885
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Originle topic blijft staan na verwijderen/verplaatsen

    Dat is niet het originele topic, maar een verwijzing naar het verplaatste topic. Die verwijzing verloopt en verdwijnt na verloop van tijd, volgens een ingestelde waarde. Dat voorkomt dat iemand het topic nogmaals opent omdat het 'verdwenen' is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •