Pagina 28 van 39 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 765

Onderwerp: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

  1. #541

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 T Bekijk Berichten
    Er zijn ook MDF ringen te koop geeft een mooier klank.
    OK, zal even kijken, mocht ik een setje moeten aanschaffen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 T Bekijk Berichten
    Voor de subwoofer is dit misschien een idee:
    Bijlage 185849 Bijlage 185850
    Keurig, maar ik heb een originele subwoofer van @Bastet gehad
    Die past dus mooi achter het luikje.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #542
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    OK, zal even kijken, mocht ik een setje moeten aanschaffen.



    Keurig, maar ik heb een originele subwoofer van @Bastet gehad
    Die past dus mooi achter het luikje.
    Nee het luikje is bij mij komen te vervallen, maar ik heb er wel weer iets voor gemaakt van stof dus je ziet hem niet.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  3. #543

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Oeps!

    Kwam er vorige week achter dat mn achterraam los zit

    Niets ernstigs, maar waarschijnlijk is-ie een paar keer dichtgegooid toen de bagageruimte iets te vol zat.
    Dat, in combinatie met inmiddels 15 jaar oude kit, heeft ervoor gezorgd dat het achterraam aan de rechter-achterzijde iets van de achterklep is losgekomen.

    Maar eventjes langs de autotaalglas deze week om te kijken hoe dat te fixen is.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #544
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)



    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  5. #545

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #546

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    Hier in Griekenland inderdaad de oplossing
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #547
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Zou ook gelijk ff checken hoe de sponningen erbij staan...(roest etc)
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  8. Ad
  9. #548

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Minor update;

    Nog geen tijd gehad voor het raam, maar ik heb er verder ook geen last van, er loopt geen water in en zelfs bij 210km/u is er niets aan de hand Maar we gaan het nog wel even laten fixxen natuurlijk.

    Ik ben daarnaast in overleg met @FalleN voor de deurstrips, die laten per dag meer los van alle 4 de deuren, dus we gaan even ebayen voor een nieuw setje en die er samen opbouwen, mooi klusje!

    Dan nog wat acties op het schoonmaakgebied (niet-poetsers, stop hier met lezen )

    Vorige week het interieur volledig onder handen genomen;
    Stofzuigen,
    Interieurdelen/bekleding/kofferbakmat/lederen delen met APC
    Ramen binnenzijde en klokkenwinkels met Spray 'n Wipe
    Weer supernetjes geworden, erg blij mee.
    En het was nodig

    Afgelopen zaterdag met 2 emmers, spons, velgenborstel spray 'n wipe en droogdoek het exterieur te lijf gegaan, mooi schoon geworden weer.
    Verder aanpak gedaan tijdens de poetsmeeting van gisteren;

    POETS 2.jpg POETS 9.jpg

    Lakknuffelarij;
    Kleien
    Raffini Mezzo (alleen op de liggende delen)
    White Diamond
    En afgetopt met een laagje M16 wax (potje bijna leeg!) en een extra laagje voor de liggende delen.

    Details;
    Alle ramen voorzien van laagje rain-repellant
    Al het zwarte plastic (spiegelvoeten, grille, strips, onderbumpers) van laagje trim detailer
    Laagje bandenzwart
    Velgen schoon + nieuw laagje wax
    Uitlaatsierstukken met APC.

    Helemaal fris en fruitig dus weer!

    Wel nog wat aandachtspuntjes gevonden in de vorm van roestvorming door steenslagplekjes hier en daar.
    Maar 'ns een keer een lakstiftje scoren en wat bijstippen om verdere roest te voorkomen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #549
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Komt goed Bob wat betreft de deurstrips!

    Audi glimt weer mooi, maar wat zit de koplamp/knipperlicht scheef zeg.. Misschien eens wat proberen te stellen

  11. #550

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalleN Bekijk Berichten
    Audi glimt weer mooi, maar wat zit de koplamp/knipperlicht scheef zeg.. Misschien eens wat proberen te stellen
    Nu je het zegt!
    Koplamp is gesteld door Pedro, dus die zal goed zitten.
    Maar 'ns naar het knippertje kijken dan.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #551

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Wat heb ik me nu weer op de hals gehaald ...

    Dit weekend met @FalleN overeengekomen om een facelift middenconsole inclusief asbak en clima-unit over te nemen.
    Dan kan ik de A4 gaan ombouwen naar facelift middenconsole
    Ik hoop alleen dat het de goede kleur is, da's nog eventjes afwachten.

    En natuurlijk nog géén idee wat er verder allemaal qua stekker-stekelarij en aanpasselarij bij komt kijken, zal 'ns op zoek gaan naar een how-to hierover.
    Misschien kan ik zelfs wel iets met dubbel-din erin rotzooien, lijkt me ook wel een keertje gaaf!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #552

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Dubbel DIN is dik hoor, maar wel beter in 1x doen, anders doe je dubbel werk . Kan je wel helpen evt!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #553
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Kleur is onyx (donker grijs/blauw, tegen zwart aan), in je OP staat dat jij een 2-tone dash hebt, is jouw middenconsole lichter grijs dan de rest?

    Owja: http://www.audizine.com/forum/showth...celift-upgrade
    Veel plezier met lezen en uitzoeken, het is niet moeilijk. Wel redelijk wat werk.

    Stephan en ook ik kunnen inderdaad wel helpen.

  15. #554

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Dubbel DIN is dik hoor, maar wel beter in 1x doen, anders doe je dubbel werk . Kan je wel helpen evt!
    Ja, da's wel een nice-to-have hoor, maar zou al blij zijn met facelift console met moderne clima-unit.

    Trouwens ook zojuist advertentie aangeschreven waarin een B5 facelift gesloopt gaat worden; Wil dan wel koplampen en voorbumper hebben, alweer een stapje dichter bij FL en weer mistlampen (want die zijn na de laatste S4 koplamp-upgrade verloren gegaan). Voorbumper lijkt in goede kleur te zijn, dat zou natuurlijk helemaal mooi meegenomen zijn.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #555

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalleN Bekijk Berichten
    Kleur is onyx (donker grijs/blauw, tegen zwart aan), in je OP staat dat jij een 2-tone dash hebt, is jouw middenconsole lichter grijs dan de rest?

    Owja: http://www.audizine.com/forum/showth...celift-upgrade
    Veel plezier met lezen en uitzoeken, het is niet moeilijk. Wel redelijk wat werk.

    Stephan en ook ik kunnen inderdaad wel helpen.

    Thanks voor de link ... niet moeilijk?? Lijkt wel hogere wiskunde ...

    Geen 2-tone dash nee, maar volgens mij niet de kleur die jij omschrijft.
    Onder aan deze post is het wel goed zichtbaar, het is echt grijs-achtig.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #556
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Dan zit er wel kleurverschil tussen je huidige console en de facelift console die ik voor je heb liggen.

  18. #557

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Een zwarte middenconsole kan denk ik wel mooi staan hoor Bob, de inserts zijn toch allemaal zwart bij de facelift (om de radio, je handrem is al zwart, dan evt. een zwarte armsteun erin... die heeft Jurre denk ik ook nog wel?). Zal best kek staan.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #558

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Ja, zal idd niet wereldschokkend staan.

    Deze ook aangeschreven voor wat spullen, daar lijkt-ie wel goed te zijn qua kleur, maar staat is wellicht twijfelachtig.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #559
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Ja, da's wel een nice-to-have hoor, maar zou al blij zijn met facelift console met moderne clima-unit.

    Trouwens ook zojuist advertentie aangeschreven waarin een B5 facelift gesloopt gaat worden; Wil dan wel koplampen en voorbumper hebben, alweer een stapje dichter bij FL en weer mistlampen (want die zijn na de laatste S4 koplamp-upgrade verloren gegaan). Voorbumper lijkt in goede kleur te zijn, dat zou natuurlijk helemaal mooi meegenomen zijn.
    Mag ik vragen waar je die advertentie hebt gevonden? Ik ben nog opzoek naar een tacho met FIS.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  21. #560
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    Mag ik vragen waar je die advertentie hebt gevonden? Ik ben nog opzoek naar een tacho met FIS.
    Die heeft geen FIS. Plus het is een facelift en die van jou niet, wordt erg lastig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •