Mods in de planing:
Vagcom:
Achterlichten aan met DRL
Needlesweep
Olietemperatuur in FIS
Sinds vandaag is de productiedatum (week 13) van onze e-tron eindelijk bekend, dus hierbij het showroomtopic. De configuratie:
A3 Sportback e-tron / Attraction Pro Line Plus 1.4 TFSI e-tron S-tronic
Standaard e-tron opties:
- 17" 15-spaak turbine velgen
- LED koplampen
- Allweatherlight
- LED achterlichten
- Licht/regensensor
- Mistlampen
- Blanke sierlijsten
- Lichtpakket
- Comfortsleutel
- Instaplijsten e-tron
Pro Line Plus:
- Middenarmsteun
- MMI Plus
- Audi Soundsystem
- Audi Music Interface
- Audi Connect
- Telefoonvoorbereiding basis
Opties:
- Dakreling blank
- Panoramadak
- Aluminiumoptiek interieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en verwarmbaar en automatisch dimmend
- Zelfdimmende binnenspiegel
- Niet-rokers uitvoering
- Opberg- en bagageruimtepakket
- Digitale radio (DAB)
- Assistentiepakket
- Parkeerhulp plus
- Audi active lane assist
- Adaptive cruise control met groter bereik (0-200 km/u)
- Audi pre sense basic
- Audi side assist
- Wegrijassistent
- Zij-airbags achterin
Zo zou-ie er ongeveer uit moeten zien:
Nu wachten op de productie (week 13) en levering (week 15?).
Mods in de planing:
Vagcom:
Achterlichten aan met DRL
Needlesweep
Olietemperatuur in FIS
Nou, dat klinkt goed! Een mooie kleur ook. Ik heb hem ook besteld op mijn A6, die gepland staat voor productieweek 11. Ben benieuwd naar je plaatjes straks, succes nu met afwachten….
Vandaag bericht gehad van de dealer. De e-tron is in Nederland en op 11 april halen we 'm op!! Daarna zo snel mogelijk naar @kilometervreter toe om samen met hem de A3 in de glascoating te zetten.
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
KLopt, ik dacht even dat ik in het e-tron topic zat .
Gaat goed komen, hoe eerder hoe beter!
Woensdag is de laadpaal geplaatst:
Nu nog twee nachtjes slapen! Daarna kan ik er helaas niet meteen mee gaan spelen i.v.m. tentamens. Maar na donderdag claim ik de e-tron En hopelijk kan ik hem de 19e meenemen naar de poetsmeeting. Dat hangt er nog even van af of er die dag een verjaardagsfeestje plaatsvindt.
Klein beetje slecht nieuws: we hebben helaas geen kenteken van de nieuwe serie gekregen. Het kenteken was blijkbaar al aangevraagd door de dealer voordat de nieuwe reeks er was. Nu is het *-ZTZ-**, een van de allerlaatste van de oude reeks dus.
Klopt. Dit is een Lolo smart laadpaal van TheNewMotion (TNM). Dat is de club waar de leasemij (ALD) mee samenwerkt. We hebben een MultiTankCard gekregen waar ook een chip voor elektrisch laden in zit (combikaart ofzo). Elektriciteitskosten worden volgens mij elke maand teruggestort, en daarvoor gebruikt de leasemij een laadpaal met kaartlezer.
Ik moet zeggen dat het allemaal erg netjes, correct en snel is geregeld. We hebben een aantal weken geleden contact gehad met de leasemij over de laadpaal. Zij zorgden ervoor dat TNM contact opnam. Die hebben een aantal formulieren opgestuurd die je moet invullen (welke paal, welke auto, met/zonder snoer, meterkast, hoe ver graven, enzovoort). En woensdag dus in hun opdracht aangelegd door een of ander bouwbedrijf.
Ik moet zeggen dat ik dus al met al erg ben te spreken over TNM. Ik heb natuurlijk geen ervaring met de concurrenten, maar dit lijkt een bedrijf dat het gewoon goed heeft begrepen. Dus als je zelf mag kiezen kan ik ze alleen maar aanbevelen.
Moet zeggen dat ik blij ben dat ik het gewoon zelf heb gedaan. Via die schimmmige laadpalen handel heb je weinig te kiezen, al die laadkasten zijn lelijk en de aanleg kost veel. Ik heb nu die mooie etron audi kast en zelf aangelegd precies zoals ik het wil. Geen pasjes en abo's gewoon KWh afrekenen met jezelf. Als je lease doet is het wellicht een ander verhaal met verrekenen, maar ik had er weinig vertrouwen in..
Snap ik helemaal. Ik had zelf ook veel liever het Audi dock gehad omdat dat er 100x mooier uitziet dan alle andere laadpalen. Maar helaas is daar bij lease geen keuze in. En voor verrekenen van de energiekosten eisen ze een laadpaal met pasje. Eigenlijk kun je dus geen kant op.
De enige lichtpuntjes (anders wordt het wel een heel negatief verhaal) zijn dat 1)de installatie is betaald door de leasemij/werkgever en 2)de laadpaal en infrastructuur (website enz.) van TheNewMotion erg goed in elkaar zit.
Ik zal mij daar eens in gaan verdiepen, het wordt bij mij ook betaald maar ik wil eigenlijk niet een raar groot ding aan mijn huis hebben hangen, volgens mij is er wel het één en ander te koop. Maar als je voor zo'n pas gaat zijn er maar twee mogelijkheden denk ik, de Lolo en de EV wat ik even snel gezien heb, maar even verder zoeken, ik heb nog tijd............
Nou, dat ging niet zoals gepland. We hadden eigenlijk nu (10:00) bij de dealer moeten zitten voor de aflevering van de e-tron. Om 9:40 werden we gebeld dat de auto niet op naam kon worden gezet omdat de site van de leasemij eruit ligt. Ik snap niet waarom autoverkopers dit soort dingen niet een dag van tevoren regelen. Maarja, daar is nu niks meer aan te doen. Het is even afwachten of het vandaag nog het lukken maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Wordt waarschijnlijk dus volgende week zaterdag...
Damn, dat is echt balen man, en vooral 20 minuten ervoor afbellen... Zucht.
Succes met wederom wachten.
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned