Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 241 van 301 EersteEerste ... 141191231237238239240241242243244245251291 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.801 tot 4.820 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #4801

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giesso Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen, ik vind dat wel mega mooi, is het veel werk/moeite om het logo te verwijderen?
    Verwijderen geen probleem.
    Heeft de dealer gedaan, maar bijn het logo aan de voorkant breken de nokjes automatisch af, dus zo verwijderd
    Het achter logo verwarmen met föhn en daarna met visdraad verwijderen. Lijmresten verwijderen en nieuwe logo plakken.
    De dealer heeft voor de juiste positive eerst schilderstape om het logo geplakt. Plakpositie blijft zo hetzelfde.

    De nieuwe logo zijn voorzien van dubbelzijdig tape (achter) en klemnokjes (voorzijde).
    Zakelijk: VW Golf 200pk TSI A3 SB 1.4 COD 140pk
    Prive: A3 SB 2.0T 200pk

  2. #4802
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogelgriep Bekijk Berichten
    Ik heb ze hier vandaan. Prettige samenwerking en geode kwaliteit.

    http://www.ebay.nl/sch/underground_p...=1&_ipg=&_from=

    Zie bijlage voor achterkant
    Top! Heb jij de matte of de gewoon zwarte genomen?
    2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S phantom zwart

  3. #4803

    Angry Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    In ieder geval was ik de eerst bij Audi De Waal, vanaf donderdagmiddag konden dealers hun demo auto's samenstellen, ik was zaterdag aan de beurt Configurator kon nog even duren, evenals een digitaal orderformulier...

    Inderdaad een dikke bak voor 14% bijtelling en dan nog eens KIA, MIA en VAMIL voordeel

    Ben benieuwd wat de levertijd wordt, hij komt in ieder geval tegelijk met de demo auto's
    Zohee, vandaag even een gevoel van genaaid door de firma PON . Vanochtend mijn aanvraag voor MIA en VAMIL 2013 gedaan en wat blijkt? De auto komt alleen in aanmerking voor de MIA regeling! Scheelt toch een dikke 20 mille aan versnelde afschrijving dus smeer het rentenadeel en cashflownadeel maar uit voor vijf jaar. Wel eind 2013 vol de media inblazen dat hij VAMIL geschikt is en nog rekenmodellen en brieven aan het verkoopapparaat verspreiden om de klant over de streep te trekken.

    Jij schrijft ook over VAMIL voordeel. Heb jij al een aanvraag ingediend? Ben benieuwd naar hoe je dit dan voor elkaar hebt gekregen en welke code je uit de milieugids 2013 hebt gebruikt. Ik kwam nu uit op code E 5076 voor zuinige personenauto's onder de 95 gram uitstoot.

    ik hoor het graag als jij het anders voor elkaar hebt gekregen.

  4. #4804

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roaldr Bekijk Berichten
    Top! Heb jij de matte of de gewoon zwarte genomen?
    De matte. Geeft nog een beetje contrast.
    Zakelijk: VW Golf 200pk TSI A3 SB 1.4 COD 140pk
    Prive: A3 SB 2.0T 200pk

  5. #4805
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4avantquattro Bekijk Berichten
    Zohee, vandaag even een gevoel van genaaid door de firma PON . Vanochtend mijn aanvraag voor MIA en VAMIL 2013 gedaan en wat blijkt? De auto komt alleen in aanmerking voor de MIA regeling! Scheelt toch een dikke 20 mille aan versnelde afschrijving dus smeer het rentenadeel en cashflownadeel maar uit voor vijf jaar. Wel eind 2013 vol de media inblazen dat hij VAMIL geschikt is en nog rekenmodellen en brieven aan het verkoopapparaat verspreiden om de klant over de streep te trekken.

    Jij schrijft ook over VAMIL voordeel. Heb jij al een aanvraag ingediend? Ben benieuwd naar hoe je dit dan voor elkaar hebt gekregen en welke code je uit de milieugids 2013 hebt gebruikt. Ik kwam nu uit op code E 5076 voor zuinige personenauto's onder de 95 gram uitstoot.

    ik hoor het graag als jij het anders voor elkaar hebt gekregen.
    Zie het topic over de G-Tron: ik heb voor beide een apart formulier ingevuld. De MIA al terug, VAMIL nog niet. De VAMIL geldt voor: "C 5079 Aardgasauto voor zakelijk vervoer". Dit is trouwens niet verkeerde info van PON, ik heb in december dezelfde info gehad van de belastindienst.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue


  6. #4806

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mijn eerste indrukken van de Audi A3 Sportback TFSI CoD hier: http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1536843
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  7. #4807
    hanslankamp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @mhoutman : prachtige review!
    A3 Sportback 1.4 tfsi COD S-Tronic PLS, daytona grijs, blanke sierlijsten.

  8. Ad
  9. #4808

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Maandag eindelijk mijn Belugabruine sportback halen!

  10. #4809

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spijker129 Bekijk Berichten
    Maandag eindelijk mijn Belugabruine sportback halen!
    Dit uitzicht gaat jou vast ook wel bevallen!

    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  11. #4810
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Blijft een geweldige kleur pfff, die zon, dat worden nog mooie dagen met de a.s. zomer!
    Laatst gewijzigd door peewie; 27-02-14 om 12:16.
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  12. #4811

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Omdat de zon maar niet echt wil doorkomen toch alvast maar wat foto's













    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  13. #4812

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Dit uitzicht gaat jou vast ook wel bevallen!

    Geloof me als ik zeg dat ik jouw foto's vaak zat bekeken heb haha. Als je Googlet zie je die van jou ook veel terug komen trouwens.

  14. #4813
    BobSline's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    47
    Posts
    33
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    image.jpg
    Geen beste foto maar vandaag de zomerset er weer onder laten zetten, ben klaar met de winter (de andere set deed hem overigens geen goed qua looks ;-) )
    A3 SB 2.0TDI 184pk Pro Line S Dakota grijs extra opties: 18 inch rotor zomervelgen, 18 inch Avus wintervelgen, zwart optiek, PDC, elec. inkl. spiegels,

  15. #4814

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Dakota toch? Ook mooi!

  16. #4815
    BobSline's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    47
    Posts
    33
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Dakota Grijs it is!
    A3 SB 2.0TDI 184pk Pro Line S Dakota grijs extra opties: 18 inch rotor zomervelgen, 18 inch Avus wintervelgen, zwart optiek, PDC, elec. inkl. spiegels,

  17. #4816

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk Berichten
    Omdat de zon maar niet echt wil doorkomen toch alvast maar wat foto's


    Superkleur!!

    Wat is de kleurcode?

  18. #4817

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sleeper Bekijk Berichten
    Superkleur!!

    Wat is de kleurcode?
    Het laknummer is Z5D (Nachtblau Perleffekt Audi)
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  19. #4818

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Erg fraai @mhoutman !
    Wouw!
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  20. #4819
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Zozozo wat een mooie plaatjes allemaal! Ik doe even niet mee met het plaatsen van een foto van mijn rode gevaar, aangezien hij wel erguh vies is.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  21. #4820

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spijker129 Bekijk Berichten
    Geloof me als ik zeg dat ik jouw foto's vaak zat bekeken heb haha. Als je Googlet zie je die van jou ook veel terug komen trouwens.
    haha ja dat zie ik ook vaak..soms google ik heel wat anders en zie ik ineens weer foto's van m'n vorige A3 of A4.

    Mooie A3 geworden Houtman!! Helemaal af.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •