Nee, geen 2.0 TFSI olieboot en geen multitronic. Ik wil weer aardig wat jaartjes voort in een betrouwbare auto.
Die allroad is zeker mooi, goede kleuren en opties, maar wel aan de dure kant. Voor dat geld moet-ie geimporteerd en wel thuis afgeleverd kunnen worden
Tja, allemaal in de marge hoor. Onze A6 2.0 TFSI doet 1 liter op 5.000-8.000km. Maar er zijn er natuurlijk die elke 2.000-3.000 een slokje olie lusten. Onze multitronic (tweede generatie) doet het ook al 120k km probleemloos. De twee grote nadelen zouden wat mij betreft zijn: het niet kunnen tunen voor meer vermogen en nog steeds niet erg zuinig (1 op 11 gemiddeld)
@jw; 120k probleemloos is natuurlijk top, maar dat is de KMstand waar ik zo'n beetje bij begin. Ook iets om rekening mee te houden
@Bob oke geen quattro maar 4motion: http://www.autotrader.nl/auto/volksw...k-4motion-com/
Of deze een heel stuk dikker aangekleed : http://www.autotrader.nl/auto/volksw...port-autpanod/
hear hear, voor mij als tweedehandskoper is ook altijd alleen maar belangrijk wat er bij hoge standen gebeuren kan. Enig risico moet je toch al nemen maar bij sommige keuzes gaan we ongeluk wel erg inbouwen.
Iets nieuws? 3.0 tfsi 172000 km te Soest
Maar dan hier ééntje helemaal precies exact binnen alle wensen&eisen van de familie?
http://www.advandermeer.nl/occasion/...b722a#voorraad
Als je het topic terugleest zul je zien dat we geen passat en ook geen diesel (totaal onrendabel) willen, dus die vallen af.
Die 3.0T klinkt zeker goed, alleen een erg hoge KM-stand, da's jammer.
Nou,ik hang net de telefoon op na een goed gesprek m.b.t. een auto ...
Ik loop nog even niet op de zaken vooruit, maar als het goed is volgt er deze week meer nieuws m.b.t. een opvolger
Aha goed nieuws. Ben erg benieuwd naar de keuze. Was al bang dat we een forumtaxipoule moesten gaan opzetten. Help het gezin Bob de lente door...