Pagina 163 van 318 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167173213263 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.241 tot 3.260 van de 6357

Onderwerp: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

  1. #3241

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Hmm, maar de staat is uitmuntend (op de foto) dan valt de (vraag)prijs nog best mee dacht ik maar is waar, in duitsland heb je ze misschien wel voor de helft, maar of ze dan ook zo netjes zijn vraag ik me af.

  2. #3242
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Als je wat beter zoekt wel. Deze auto's zijn geen drol waard, duur in de verzekering en wegenbelasting en zuipen of het op moet. Voor de helft heb je er ook een, maar dan heb je de kans om de originele kilometerstand te bekijken, mag je 'm zelf terugdraaien.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3243

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    haha, je bent wel recht door zee hé Tom
    je hebt gelijk, maar toch vind ik het een mooie auto :P en dat ze wat aan de dure kant zijn met maandelijkse kosten oké, maar is er een auto van dat kaliber te vinden die betaalbaar is ? volgens mij rijden de autos van vandaag ook niet super zuinig vergeleken met zo'n yountimer.

  4. #3244
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Probleem is dat een C4 in niet zo bijzondere uitvoering (geen S, geen quattro) de stap van 'oud hok' naar 'youngtimer' nog niet heeft gemaakt. Uitgaand van de originele kilometerstand (minstens 2,5 ton) mag zo'n apparaat ergens tussen de 1000 en 1200 euro opbrengen. Vergis je niet, op de foto ziet alles er beter uit...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #3245

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Ja daar ben ik het mee eens, maar als ik een auto zie dan kijk ik er naar zonder berkeningen te maken en te vergelijken. Je vindt een auto mooi of niet, en of het dan goedkoper of anders kan, ja ongetwijfeld. pas wanneer ik echt intresse heb zou ik gaan speuren op het web:P
    maar zover wil en kan ik het niet laten komen, misschien iemand van het forum die wel intresse heeft, vraagprijs is 2800 misschien kun je de wagen voor 2250 mee krijgen.
    En inderdaad, op een foto kan je alles mooi laten 'ogen'.


  6. #3246
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Audi Coupe Quattro UK

    ik ruik een poging tot makkelijk veel geld verdienen.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  7. #3247

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    gemakkelijk durf ik te betwijfelen, probeer hier maar eens een RHD te verkopen.
    my first quattro was a wilkinson

  8. Ad
  9. #3248
    Jeltuh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.493
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Gaat m niet lukken voor dat geld. Wel mooie wagen!
    Audi 80 Quattro '83 In ruste

  10. #3249

    Standaard Aparte 200 te koop gezien....

    Lol, iets zegt me dat deze 200 meer dan 165 pk heeft. Tis een verrassing, want het is een " zo meenemen op duits kenteken" auto. Toch nog 2500 euro vraagprijs, pfff, eerst maar eens checken of de papieren in orde zijn zo te zien

    http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vjgh1wkrcgay

    maffe 200.jpg

  11. #3250
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Aparte 200 te koop gezien....

    Heb deze pas "for real" gezien.
    Was toevallig bij Nienhuis met de TD-testdrive.
    Niels (verkoper daar) wist niet wat hij ervan moest denken, maar Harm (baas) vond het een verkoop wagen.
    Van dichtbij ziet hij er nog niet eens heel verkeerd uit, Best een nette bak.
    Het neusje oogt best stoer.

    Wat wel heel erg afbreuk aan het uiterlijk deed toen ik er was, was dat het kenteken met 2 ty-raps half scheef aan de gril vastzat.
    Ik het kenteken -denk ik- op 1 kant van de bumper schroeven, onder de koplamp, een beetje Alfa-styl.
    Of zo een vierkante, zoals bij de Mits. Evo.
    Wel luxe uitgevoerd.
    Onder andere leder interieur met verwarmde elektries te bedienen stoelen, met memory geheugen.
    Open dakkie
    Middenarmsteuntje
    Quattro (kosste hier destijds bijna 20.000 piek extra ! ! )
    Zijrollo's achter, en achterin geloof ik ook een rollo. (best zeldzaam, zeker de zijkant).
    en het 10-speaker systeem (zeldzaaaam)

    Ik zou de blauwe slangen vervangen door zwarte (minder schreeuwerig) en misschien ook die intercooler matzwart maken.
    Eventueel doorlussen aan een MC-intercooler (breeder) en je hebt veeel koeling.

    Lijkt mij wel gaaf voor op mijn wagen.

    Verder lijkt mij het best een leuke auto.
    Maar een 200 met 165 pk ? Een KG heeft standaard al 185 ofzo.
    Zit er ook een andere chip in ?

    Je kan eens op het duiste forum informeren. Dit soort hobbybakken valt vaak wel op, dus zijn vaak wel bekend op fora.

    Bied eens 2000.
    Trek 1000 of 1500 voor het onderhoud uit, en je hebt best een gave kar lijkt me.

    Ik zou er wel een setje leuke velgen bij bietsen bij ze. Dat moet toch kennen in plaats van deze stalen velgen
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  12. #3251

    Standaard Re: Aparte 200 te koop gezien....

    @monzadriver :de mc1 en de mc2 hebben 165 pktjes
    Laatst gewijzigd door januzzzz; 08-07-11 om 22:00.
    Trying is the first step towards failure.
    http://www.typ8185-forum.nl

  13. #3252

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Aparte 200 te koop gezien....

    Ik ben vorig weekend ook bij deze auto gaan kijken. Vergis je niet in de hoeveelheid werk.
    Persoonlijk zou ik 'm eerder als donorauto gebruiken. Er zitten namelijk inderdaad een heleboel exclusieve opties in.

  14. #3253
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Aparte 200 te koop gezien....

    1986 is toch de KG ?
    MC is volgens mij vanaf de facelift.

    Ik was niet specifiek bij deze auto gaan kijken.
    Was er met de TD voor een soort van onafhankelijke techniese aankoopchek.
    Zag toen een veld met typ44-tjes achter de toko en ben (na vragen) even wezen kijken.
    Zag wat leuke dingen, onder andere in deze kar, maar daar mocht niets vanaf, omdat het een verkoop wagen was.

    Als donor is best leuk, maar dan moet je dr eigenlijk een uit D. halen, van het forum of van de Ebay, voor een max. van 1000 ofzo.

    Maar remmen, uitlaat, dat soort dingen, das toch niet heel spectakulair ??
    Uitlaatje van CAC (verdient deze wagen gewoon), setje achter remmen van hem, eventueel een set HP2 van hem, en je bent al een heel eind.
    Zowel met het budget als ook met het onderhoud.

    Voor de opties is hij voor mij niet heel interesant.
    Doe mij de speakers en de neus maar (en dat tussenkussentje bij de stoelen).
    Stoelen, rollo's etc heb ik al.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  15. #3254
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Samengevoegd met het topic waarin alle te koop staande auto's besproken worden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #3255

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Dit kan toch helemaal niet kloppen. Een coupé b3 uit 1986 :S

    http://link.marktplaats.nl/464449913
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  17. #3256
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Waarom niet? Als ik wiki moet geloven is de B3 van 1986 t/m 1991 gemaakt.

  18. #3257

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle.. Bekijk Berichten
    Waarom niet? Als ik wiki moet geloven is de B3 van 1986 t/m 1991 gemaakt.
    De 80 b3 is vanaf '86 gebouwd. De coupé b3 vanaf '88 tot '91. Wat gaat er mis?
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  19. #3258
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Waarschijnlijk probeert de verkoper de auto met foute info aantrekkelijker te maken?

  20. #3259
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Dat valt toch op bij verkoop ?? Dat bouwjaar zou juist een zeer interesant selling issue moeten zijn, dus valt dat bij een eerste inspectie al op.
    Misschien is er een ander nummer ingegroeid ???
    Bij mij in de buurt staat ook een facelift 44 (na 1988) , met een 1982 kenteken.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  21. #3260

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Nog even over die 200 met giga intercooler, dit is de (nogal stevig geformuleerde) mening van een Audi kenner:

    " En zwáár verlaagd, voor nog dieper dan achter. Dat duidt er al op dat het een ragbak is geweest.

    Versleten remmen en uitlaat volgens de tekst, dus massief achterstallig onderhoud, want bij die dingetjes blijft het natuurlijk niet.

    Een motor met een gigantische intercooler in de bumper gezaagd, een een turbodrukmeter in de ontluchtingsroosters boven de middenconsole. Dus die motor is waarschijnlijk ook al tot soep getrapt (hoewel ze verrassend veel kunnen hebben hoor, daar niet van).

    Mooie velgen zitten er niet bij, dus 't is gewoon een auto geweest die als knakenhok is verkocht, voor een knakenprijs (500 euro schat ik zo) en de verkoper heeft de zomervelgen natuurlijk voor veel geld afzonderlijk op eBay verpatst.

    Ik zou 'm gratis niet eens willen hebben, meen ik serieus. Wat een werk om van die 200 weer een fatsoenlijke, mooie auto te maken.
    "

    Ik ken het bedrijf niet, maar ik weet niet of ik zaken wil doen met een toko die hier 2500 euro voor durft te vragen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •