Pagina 167 van 318 EersteEerste ... 67117157163164165166167168169170171177217267 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.321 tot 3.340 van de 6357

Onderwerp: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

  1. #3321
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Ik vind quattro op een diesel een beetje tegenstrijdig... Door diesel te rijden kies je er voor zuinig te rijden en laat je het sportieve bewust achterwege...

    Je kunt het voor de veiligheid doen maar ja, wat maakt het uit voor die 2 dagen per jaar dat het vriest hier....

    Overigens zijn dat geen 18 inch velgen en zitten er geen S4 sideskirts op....
    Daar gaan we weer..........
    Dus....

  2. #3322
    FrankK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    52
    Posts
    268
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Even off topic. Ik las gisteren in de telegraaf een artikel over de nieuwe Q3. Daarin werd vermeld dat de auto met quattro badges was uitgerust.
    Ik hoop niet alleen met de badges.
    De discussie over het nut van quattro, blijf ik verre van. Ik kan er maar één ding over zeggen. Ik vind het super en mijn bandenmannetje ook.
    "There is no replacement for displacement."

  3. #3323
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Ik vind quattro op een diesel een beetje tegenstrijdig... Door diesel te rijden kies je er voor zuinig te rijden en laat je het sportieve bewust achterwege...

    Je kunt het voor de veiligheid doen maar ja, wat maakt het uit voor die 2 dagen per jaar dat het vriest hier....

    Overigens zijn dat geen 18 inch velgen en zitten er geen S4 sideskirts op....
    Dat is natuurlijk complete kul Isaac.
    Als je een diesel kiest voor het goedkope rijden, dan moet je b.v. geen A6 4F 3.0 TDI rijden. Niks goedkoop. Een berg belasting, en daarnaast een verbruik van max 1:11.
    En het sportieve bewust achterwege gelaten? Ik denk juist met deze uitvoering van de A6 dat ze daarmee luxe, comfort en sportiviteit hebben weten te combineren.

    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  4. #3324
    brainsgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    451
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Ben ik een week aan zee, dan wil ik naar de bergen.
    Ben ik in de bergen, dan wil ik weer naar zee.
    En u denkt nu, waarom ga je niet naar Bergen aan Zee.

  5. #3325
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Dat is natuurlijk complete kul Isaac.
    Als je een diesel kiest voor het goedkope rijden, dan moet je b.v. geen A6 4F 3.0 TDI rijden. Niks goedkoop. Een berg belasting, en daarnaast een verbruik van max 1:11.
    En het sportieve bewust achterwege gelaten? Ik denk juist met deze uitvoering van de A6 dat ze daarmee luxe, comfort en sportiviteit hebben weten te combineren.

    Helemaal +1!
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -


  6. #3326

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Ik bedoel niet dat jouw auto niet sportief is of weinig gebruikt... Als je hem vergelijkt met een zelfde A6 maar dan benzine met 250 pk is hij minder sportief en verbruikt hij minder...

    Dit is allemaal besides the point maar ik ga toch een vergelijking maken.

    De A6 3.0 tdi verbruikt volgens jou 1 op 11 diesel.
    De A6 3.2 fsi van mijn maat verbruikt 1 op 8 benzine.

    Daarbij komt nog dat die hoge belasting alleen maar hoger wordt door het extra gewicht van quattro...
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  7. #3327
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    dus ik had ook geen tdi met sportonderstel en 17" moeten nemen? wat een bull :P, mijn sportback ligt heerlijk op de weg, wel of geen diesel heeft daar weinig mee te maken en ik kan sportief bochtjes nemen.

    En Quattro is vooral een stukje veiligheid... alsof iedereen met quattro dat ding "on-the-edge" of grip rijd, denk zelfs dat het gros van de quattro rijders rijd als een oude l*l. Daarnaast heeft mijn 200 wel quattro maar dat ding is totaal _niet_ sportief te rijden.. Quattro heeft lang niet altijd iets met sportiviteit te maken. Als je sportief wilt kunje beter een bmw met RWD nemen..

    volgens mij heb ik deze urq vaker op marktplaats voorbij zien komen.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad
  9. #3328
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Ik bedoel niet dat jouw auto niet sportief is of weinig gebruikt... Als je hem vergelijkt met een zelfde A6 maar dan benzine met 250 pk is hij minder sportief en verbruikt hij minder...

    Dit is allemaal besides the point maar ik ga toch een vergelijking maken.

    De A6 3.0 tdi verbruikt volgens jou 1 op 11 diesel.
    De A6 3.2 fsi van mijn maat verbruikt 1 op 8 benzine.

    Daarbij komt nog dat die hoge belasting alleen maar hoger wordt door het extra gewicht van quattro...
    Hoge belasting komt niet zozeer door het gewicht, maar vooral vanwege de bijna 3 X zo hoge belasting schaal voor diesel auto's! En daarom is het alleen interessant als je veel km's maakt of als je juist een diesel wil vanwege het fenomenale koppel en lekker lui snel rijden. Gewicht scheelt niet genoeg om het verschil te maken..!
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  10. #3329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Ziet er wel dik uit met beige leer Bob, zeker... Nou ben ik best wel een smeerlap maar mijn zoon spant uiteraard de kroon dus het zal nooit wat voor mij worden....
    Da's ook een beetje mijn probleem idd, voor m'n kind (wat zal het worden?) weet ik dat natuurlijk nog niet, maar ik hou er idd maar rekening mee
    Het is leuk om even rond te speuren, maar het heeft zeker geen prio nu.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    dus ik had ook geen tdi met sportonderstel en 17" moeten nemen? wat een bull :P, mijn sportback ligt heerlijk op de weg, wel of geen diesel heeft daar weinig mee te maken en ik kan sportief bochtjes nemen.

    En Quattro is vooral een stukje veiligheid... alsof iedereen met quattro dat ding "on-the-edge" of grip rijd, denk zelfs dat het gros van de quattro rijders rijd als een oude l*l. Daarnaast heeft mijn 200 wel quattro maar dat ding is totaal _niet_ sportief te rijden.. Quattro heeft lang niet altijd iets met sportiviteit te maken. Als je sportief wilt kunje beter een bmw met RWD nemen..
    Benzine/diesel maakt volgens mij weinig uit. De auto wel. De competition was een onwijze gooi en smijt auto, dwars de snelwegopritten pakken (dankzij de waardeloze banden ), haakse bochten, beul 'm er maar doorheen, geen probleem. (niet mij rijstijl overigens, maar hij doet het wel). De S6 is ongeveer 24x zo zwaar en rijdt daardoor véél anders, lang niet zo "nimble" en door de turbomotor eerder een dragracer dan een bochtenmonster.
    Dus onafhankelijk van de brandstof, scheelt het ook wel wat voor een auto er om dat quattro-aandrijfsysteem heen zit.
    Laatst gewijzigd door tom; 18-07-11 om 07:42.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #3330
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Bob, het maakt met kinderen eigenlijk niet uit wat voor kleur leer er gebruikt wordt. Als er maar leer gebruikt wordt, of ze nou in hun broek piezen, spuugen, kwijlen, koekjes vermorzelen, chocolade knoeien of ijsje eten. Het maakt allemaal niet uit zsm ene lap warm water over het leer en daarna weer in de olie zetten en alles verdwijnd geurloos als sneeuw voor de zon. (Bovenstaande is allemaal al eens of meerdere keren in deze ofwel een van de vorige auto´s gebeurd zonder blijvende schade, nu is het natuurlijk wel zaak om zeker in de eerste twee gevallen zo snel mogelijk te handelen anders kan het intrekken en dan..... weet ik niet wat er gebeurd.

    Maar laat ik het erop houden dat ik erg blij ben met leer met een meisje achterin wat snel wagenziek wordt (in 1 op de 3 ritten gaat ze wel een keer over der nek). Tot op heden nog zonder vervelende gevolgen.

    Kortom koop dat creme lederen setje maak het thuis eerst goed schoon met warm water en zeep om het daarna in een goede leerolie te zetten. Oke er zullen van Maguirs ook wel producten zijn en herr poets zal me wel willen verbannen maar als het echt vuil is dan is warmwater met zeep een goede combinatie.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  12. #3331

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3



    Nou dan kan ik beter een setje leder voor de A3 kopen, want dat wordt de initieele baby-transporter
    Overigens dank voor het doemscenario .... 2 auto's met stoffen bekleding, waarvan 1 beige ... dat gaat nog leuk worden de komende tijd ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #3332

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4drieliter Bekijk Berichten
    Daar gaan we weer..........
    Idd, *zucht*.... quattro gaat er volgens mij nog altijd om hoe hard je een bocht weer uit komt en je kan een bocht insturen met een diesel of benzine, maakt niet uit. Bovendien stuurt een FWD audi beduidend minder dan een AWD dus in die zin heb je altijd profijt van quattro.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  14. #3333
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Hé Bob kop op je krijgt er een hoop lol voor terug (weet zo gauw niet wat maar..) nee het is vervelend dat ze er last van heeft maar nogmaals daar hoeft jouw kleine geen last van te hebben natuurlijk. Tja en wat betreft de voedsel vlekken ed. da's maar net wat jij wil. Ik heb me er nooit druk over gemaakt immers ook een auto is en blijft een gebruiks voorwerp. Maar ik ken papa's waar er gewoon niet gegeten of gedronken wordt op de achterbank, en dat scheelt een hoop vlekken.

    Maar leer maakt het wel een stuk makkelijker om schoon te houden.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  15. #3334

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten


    Nou dan kan ik beter een setje leder voor de A3 kopen, want dat wordt de initieele baby-transporter
    Overigens dank voor het doemscenario .... 2 auto's met stoffen bekleding, waarvan 1 beige ... dat gaat nog leuk worden de komende tijd ...
    Valt heel erg mee hoor Bob. Ene kind is het andere niet. Die van mij gaat nu al richting 2 jaar en het A4 beige interieur is nog altijd smetteloos. Koekjes of andere dingen worden niet in de auto gegeten, dat doet hij daarvoor of daarna maar. Volgende week gaan we 1200km rijden met hem dus dat wordt leuk! Mooie iPad hoofdsteunhouder gekocht dus dan kan hij daar ook z'n Zandkasteel filmpjes bekijken en in de stops krijgt hij wat eten. Sowieso vangt de Recaro stoel de troep op, mocht dat er zijn, en heb ik daar weer zo'n lederen Recaro matje onder zitten.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  16. #3335

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Oh, ik maak me er geen zorgen om hoor, komt vast wel goed. Moet idd nog wel even iets van een matje/doek hebben voor onder de maxi-cosi, zodat ik geen slijtplekken/deuken in mn bekleding krijg.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #3336
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Gewoon een hoes over de achterbank trekken, eventueel met plastic eronder. Die hoes gooi je gewoon in de was, ben je van alle ellende af.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #3337
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Aldus mijn pa heb je van kinderen maar 1 keer plezier. Met het maken . . .

    Pas bij een kennis een stoffen achterbank van een SpaceStar schoongemaakt (kindje werd wagenziek, en toen)
    En das met stof nog best een takkeklus, en dan blijf je het verbazend lang ruiken.

    Lichte kleur leer was ik ook bang voor (heb vaaak vuile kleding aan) en was voor de Oett. van plan zwart leer te scooren.
    Maar tot nu toe valt het vuil worden reuze mee.

    Stoelhoezen ben ik nooit zo een fan van. Ik snap het nut wel, daar niet van.
    Mijn ouders hebben dat ook jaaaren gedaan bij hun nieuwe auto's. Vaak vuile kleding, dus een kleed, ban blijft alles lekker schoon.
    Resultaat is dat ze zelf vrijwel altijd tegen een kleed aankeken in hun nieuwe wagen, en de gene die de wagen 2ehands koct had er als-nieuwe stoelen in staan.
    Misschien positief voor de verkoopwaarde, maar niet echt voor de beleving in de auto.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  19. #3338
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monzadriver Bekijk Berichten
    Aldus mijn pa heb je van kinderen maar 1 keer plezier. Met het maken . . .

    Pas bij een kennis een stoffen achterbank van een SpaceStar schoongemaakt (kindje werd wagenziek, en toen)
    En das met stof nog best een takkeklus, en dan blijf je het verbazend lang ruiken.

    Lichte kleur leer was ik ook bang voor (heb vaaak vuile kleding aan) en was voor de Oett. van plan zwart leer te scooren.
    Maar tot nu toe valt het vuil worden reuze mee.

    Stoelhoezen ben ik nooit zo een fan van. Ik snap het nut wel, daar niet van.
    Mijn ouders hebben dat ook jaaaren gedaan bij hun nieuwe auto's. Vaak vuile kleding, dus een kleed, ban blijft alles lekker schoon.
    Resultaat is dat ze zelf vrijwel altijd tegen een kleed aankeken in hun nieuwe wagen, en de gene die de wagen 2ehands koct had er als-nieuwe stoelen in staan.
    Misschien positief voor de verkoopwaarde, maar niet echt voor de beleving in de auto.
    Helemaal mee eens, er komen geen hoezen in de auto, wel onder de verhogers een handdoek tegen de afdrukken/krassen maar verder gaan we niet moeilijk doen. Oja en Sabine heeft tegenwoordig (meisje word immers al 10 dus je mag er wat van verwachten) een plasticzak in haar deurvak zitten dat als ze het voelt opkomen dat ze het kan opvangen maar ja ook dat biedt niet altijd garantie soms is ze gewoon te laat.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  20. #3339
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    met 10 jaar kan je ze dat wel aanleren.
    Maar bij een peuter van 1 of 2 ofzo in zo een isofix zitje word dat lastig
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  21. #3340
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het "Te koop op ..."-topic DEEL 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monzadriver Bekijk Berichten
    met 10 jaar kan je ze dat wel aanleren.
    Maar bij een peuter van 1 of 2 ofzo in zo een isofix zitje word dat lastig
    Helemaal mee eens..
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •