Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 255

Onderwerp: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (Hij is er, de eerste foto's @P11! Aflevering aankomende zaterdag!)

  1. #161
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    B&O rocks!!! Nogmaals: Sexual Healing van Marvin Gaye

    Ik was gisteren even op de nieuwe locatie van Audi Centrum Utrecht en daar stonden een aantal Monsoongrey exemplaren. Prachtige kleur alleen niet zo donker als ik dacht. Het zit tussen Quartz en Daytona in.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #162
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Denk dat je daar gelijk in hebt ja. De kleur neigt wel heel erg naar Daytona, maar is het net niet.. (En kappen nou over dat B&O, kan er niet meer tegen... )

  3. #163
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Gisterenmiddag naar Karlsruhe geweest bij een kerstshow van een klant, vanmorgen weer terug komen blazen (via A3)
    Lekker 2 x 5 uur van de muziek op mijn harddisk via mijn C&P (dat andere mag niet meer) kunnen genieten.
    Het was redelijk druk maar toch 2x de 240 aan kunnen tikken op de teller!
    Loopt echt als een duivel
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  4. #164
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Lekker hoor, die vele kilometers in de eerste week. Daar geniet je echt het meest van denk ik..
    De 240 op de teller zal ik niet halen met '120'pk... Ben inmiddels wel al van plan (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) om samen met een collega (A5) even een bezoekje aan Alkmaar te brengen over een maand of twee/drie.. meer zeg ik er niet over, de hint is duidelijk..

  5. #165
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Zo, vandaag weer even langs Kamsteeg geweest voor de grille logo en de grille zelf. S-line logo gewoon bij de balie gehaald voor €17,-. Je hebt twee keuzes in die logo's voor de grille de een €21 en de ander dus €17 (de 4F0 853 736 A 2ZZ uit Fast z'n handleiding). Dit terwijl die van €17 gewoon het logo van €21 is, maar dan in een houder voor in de grille (met van die poostjes die je eraf moet dremelen..). Dat is dus meer materiaal voor minder geld...

    Grille heb ik het met Jan Jaap zelf over gehad, die was nog niet binnen. Wordt besteld zodra de auto gemaakt is en een chassisnummer bekend is. Duurt dus nog ongeveer een week of twee. Dan haal ik de losse grille op, maak zelf het S-line logo erin en kan de grille compleet gemonteerd worden voor de aflevering.

    De schakelaars worden waarschijnlijk niet gemonteerd door de dealer, maar JJ gaat z'n best doen. Ze doen het liever niet omdat de onderdelen niet bij hun zelf vandaan komen als er iets mis gaat bij inbouwen, eigenlijk best te begrijpen. Wordt misschien toch alsnog gedaan, hoor ik als de grille binnen is..

    Voor de rest was het rustig in de showroom, dus lekker zitten ouwehoeren met JJ.. Kortom, het was nog gezellig ook...
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 15-10-11 om 15:30.


  6. #166
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Oh oh, wat een herkenbare periode is dit toch

    Op een gegeven moment krijg je het gevoel dat ze, zodra je het terrein van de dealer oprijdt, spontaan de rolluiken laten zakken. Oh god daar heb je hem weer haha.

    Heb je alle muziek al op SD staan?
    Ook ideaal hoor, geen cd's meer.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  7. #167
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Hahaha, hoop dat ik niet te vaak langs zal gaan, dan maak ik het wachten voor mezelf ook alleen maar moeilijker..

    Ik dacht inderdaad net aan die kaartjes! Sd kaartjes moet ik nog ff apart kopen voor de A4..

    Wat is handig? Twee losse van 16/32GB of is er genoeg ruimte op de HDD van de MMI Plus? Eén voor muziek en één apart om de navigatiekaarten op te zetten? Of staan de navkaarten al op de harde schijf van de MMI Plus? Zo ja, heb ik dan nog genoeg ruimte op de hardeschijf voor de muziek of blijven sd-kaartjes handiger? Welke klasse kaartjes is geschikt?

    (Was hier niet een apart topic van? Kan 'm even niet vinden dan..)

  8. Ad
  9. #168
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    http://audiforum.nl/forum/showthread.php?p=792856

    Hier kun je wel wat info vinden.

    Zelf heb ik aan 16 GB meer dan genoeg voor mijn eigen muziek.
    Inmiddels heb ik hiervan een gedeelte (de blijvertjes) gekopieerd naar de jukebox op de harde schijf.
    Binnenkort ga ik nog een kaartje met cabaret maken en ik krijg nog een kaartje met de top 2000.

    Persoonlijk heb ik liever een paar kleine kaartjes om het enigzins overzichtelijk te houden.

    De navigatie staat op de harde schijf dus daar heb je geen SD slot voor nodig.

    Volgens mij heb ik er nu een SDHC kaart klasse 10 inzitten. Kostte volgens mij iets van 20,- via een dataio.nl

    Succes!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  10. #169
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Bedankt voor het linkje! Even wat leeswerk weer..

    Ik denk dat ik ook wel gebruik ga maken van de Sd-slots, is inderdaad wat overzichtelijker en makkelijker aan te vullen etc.
    Handig ook dat de kaarten al op de HD staan, hoef ik dat ook niet te kopieren!

    De komende weken nog voldoende tijd om muziek te verzamelen, kunnen we meteen goed beginnen met de B&O installatie!

  11. #170
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Had ik al gezegd dat B&O helemaal super is.....

    Ik heb mijn vorige berichtje even aangepast met de site waar je die kaartjes goedkoop kunt aanschaffen.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  12. #171

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Inderdaad heb ik de mijne ook bij DataIO gehaald. Overigens is 16GB eigenlijk voldoende. Gaan ruim 3.000 nummers op. Limiet van MMI+ is 4.000 mp3's. Daarboven worden ze niet meer ingelezen. Bij mijn MMI is deze grens 3.000 en krijg ik de 32GB helaas maar half vol.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #172
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Heb inmiddels in het topic van het linkje een vraag gesteld, stel 'm hier ook maar even:
    Welke snelheid is nodig: 15mb/s of 30mb/s? Zit wel even 20 euro tussen..

  14. #173
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb de 16 GB van Kingston klasse 10 20mb/sec.
    Voor die 20,- werkt het prima. De schrijfsnelheid vind ik niet zo boeiend. Gaat snel zat
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  15. #174
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Je hebt 10 gb over op je harddisk voor muziek.
    Snelheid is niet belangrijk,dit is alleen belangrijk voor het kopiëren van je computer naar je kaartje vlgs mij, ik heb een klasse 6 kaartje 16 gb bij mycom voor weinig gekocht.
    8 gb op het kaartje gezet en gekopieerd naar de harddisk. Ik heb hier tot nu toe echt genoeg aan. Eigenlijk had ik al genoeg aan een 8 gb kaartje dus....

    Het enige vervelende is dat je de media speler op random (mix) kan zetten maar dit niet opslaat. Ik gebruik deze optie eigenlijk altijd om veel afwisseling in mijn muziek te hebben.
    Iedere keer als je mmi systeem opstart nadat je contact een tijdje uit geweest is, moet je dit weer instellen, dit houdt hij helaas niet vast, is wel vervelend.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  16. #175
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Duidelijk, dat wordt dus gewoon een 15mb/s kaartje. Prima genoeg voor muziek, meer doe ik er toch niet mee..
    Zal die van de week dus ook bestellen en dan is zo ongeveer alles wel in huis om een meer dan goede start met de A4 te maken!

  17. #176

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Net aantal foto's gevonden van Moesson grijze met S-line exterieur pakket, bevestigen dat ik de juiste keuze heb gemaakt voor deze kleur, vind het een erg fraaie combi :-)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  18. #177
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Thanks man! Gave foto's! Bevestigd inderdaad dat jij en ik in mijn ogen een goede keus hebben gemaakt qua kleur...
    S-line exterieur...

  19. #178
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Sd-kaartje (Sandisk 16GB 20MB/s) is trouwens ook al binnen (via dataio.nl), thanks voor de adviezen daarover!

  20. #179

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    S-Line exterieur maakt hem idd af. Zat eerst te twijfelen niet voor de Plus versie te gaan ivm "patserige" uitstraling, maar ben toch erg blij dat ik het wel heb gedaan. Nu helaas nog aantal maanden wachten tot hij er is.....Productie is waarschijnlijk wel al snel (nog geen bevestiging), aangezien ze bij Audi ruimte willen maken voor de facelift versie, maar leasecontract voor huidige A3 loopt nog tot februari.

  21. #180
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adviezen bij nieuwe A4 Avant Proline S 1.8TFSI (productieweek 43 definitief, week 47 aflevering!)

    Jammer voor je dat het dan nog zo lang duurt... Maar wel iets moois om naar uit te kijken.
    Ik hoef uiteindelijk 'maar' 3,5 maand te wachten op de A4. Mijn leasecontract loopt op 18 november af en als alles soepel loopt zou de A4 op die exacte datum afgeleverd kunnen worden. Hoe bedoel je goede timing...

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •