Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 227

Onderwerp: VW-Audi dealers welke zijn goed?

  1. #101

    Standaard

    Ben zelf wel eens een paar keer bij Sonate in Houten geweest, maar dat is ook niets. Beetje arrogant rondkijken, service van niets omdat ze mij na het vervangen van de DV die na vervanging helemaal niet meer uitblies wegsturen. En maar een keer een afspraak moest maken.

  2. #102

    Standaard

    Toen audicentrum a,dam nog in het oude pand zat ben ik met m'n 80 met een motorstoring langs gereden ,ik naar binnen ,zegt die muts parkeer je auto daar maar ik zal kijken of er over een half uurtje even tijd heeft.Was net koffie pauze
    Ik uitgelegd dat je de motor niet uit kunt zetten omdat de storing evt weg is,toevallig hoorde de chef werkplaats het en heeft hem gecontroleerd en kon bij de balie afrekenen,lekkere service
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rsport
    Ben zelf wel eens een paar keer bij Sonate in Houten geweest, maar dat is ook niets. Beetje arrogant rondkijken, service van niets omdat ze mij na het vervangen van de DV die na vervanging helemaal niet meer uitblies wegsturen. En maar een keer een afspraak moest maken.
    amen!
    stelletje pannenkoeken daar.

  4. #104

    Standaard

    Ben ooit eens bij Sanati in Zeist geweest had toen de Golf IV V6 4Motion nog....neemt de vrouwelijke verkoopster (op zich niets mis mee!) mijn auto een half uur mee voor een proefrit....ehm hallo ik wil bij u een auto kopen en proefrijden!
    Ik heb daar een half uur staan klootzakken.....vond het een vreemde gang van zaken...toen ze terug kwam ben ik ingestapt en weggereden.....geen koffie niets gehad in dat half uur!

  5. #105

    Standaard

    effe winkelen in de pauze
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro


  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Ben erg tevreden over Auto Bourguignon in Leeuwarden.
    Vandaag weer geweest voor een kleinigheidje, zonder afspraak.
    Opnieuw Super service!

    mvg Mike

  7. #107

    Standaard

    Ben er afgelopen dinsdag nog geweest. Ik werd niet warm van het onthaal bij Bourguignon. Nu kwam ik ook een "stom" slangetje halen die ze vergeten waren mee te nemen op de ronde naar de autobedrijven in de buurt.. :?
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  8. Ad
  9. #108
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Prettig geholpen bij Sanato in Houten, maar niet in Zeist (en ik moet de eerste nog tegenkomen die dat wel is).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #109

    Standaard

    Audicentrum a'dam wilde de thermostaat die ik net gekocht had en gemonteerd niet omruilen voor een nieuwe.
    De thermostaat werkte niet goed,gecontroleerd door in een pannetje heet water te laten koken en er gebeurde niks
    Klanten service van pon moest er aan te pas komen(principe kwestie) en moesten mij een nieuwe geven a 35 gulden.
    Toen ik de oude in kwam leveren was het doosje een beetje vies(vinger afdrukken) en een partijtje moeilijk doen :shock:
    Ik gaf ze gewoon het nieuwe doosje en nam het oude weer mee terug(moeilijk he)
    Ze gaven alleen garantie op de onderdelen als ze daar vervangen waren.
    Ze praatte niet over het werk wat ik extra eraan gehad heb en de koelvloeistof die ik extra kwijt was :cry:
    Kortom mijn mening audicentrum a'dam is een garage voor juppen met een lease auto. :wink:

    De dealers vergeten wel dat de oude autotjes van de liefhebber een goede reclame is,na 17 jaar nog geen roest en zien er nog prachtig uit ,Ze zouden ons beter en met respect moeten behandelen
    heb nu een wat nieuwere auto en wordt al anders behandeld
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro

  11. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ps amazon
    Receptie is vreselijk: onpersoonlijk, ambtelijk en tussen het VW volk.....
    Ik kom al een tijdje bij DAGO Duiven maar ik heb toch hele andere ervaringen met deze dealer. Van een onpersoonlijke of ambtelijke benadering heb ik niets gemerkt, tot op heden niet.
    Zelf heb ik weinig slechte ervaringen met de uitgevoerde werkzaamheden door Dago, anders had ik allang een andere dealer/garage gezocht.
    everything counts...nothing less!

  12. #111

    Standaard

    tsja, misschien leg ik de lat wel iets te hoog; maar het feit dat ze zaken/diensten factureren die aantoonbaar niet zijn geleverd........dat heet bij mij nog steeds belazeren

  13. #112

    Standaard

    Ik ben zelf wel te spreken over Pouw Zaanstad, ik kom daar nu sinds ik een Audi heb en wordt er altijd netjes geholpen, altijd even tijd voor een praatje en een kop koffie.

    Hoewel ik momenteel toch een kleine afknapper heb; ik pas namelijk op het huis (en de auto, TTQ 225) van mn baas (die zit in het buitenland voor 9 maanden) en daar is dus laatst een aanmaning van een rekening binnengekomen die nog niet betaald zou zijn.

    Ik gebeld met mn baas: Ja hij is wel betaald. Dus ik naar Pouw: Hij is wel betaald, dit is het verhaal erachter. Okee meneer, we kijken het voor u na en bellen u erover terug. Nummer achtergelaten, niets meer gehoord. Goed ... zal wel in orde zijn dan!

    Tot van de week: Daar was de 2e aanmaning. Niet zo netjes, het gaat in dit geval om 2 goede klanten en een bedrag van een luttele 32 euro ... En wij zijn ook echt niet de types die daar om gaan liegen. Mn baas is nu boos en zegt: betaal het dan maar, maar ik kom er nooit meer!

    Ik geef ze nog 1 kans (moet vd week toch even een nieuwe badge voor de A2 ophalen) maar anders zou ik het wel heel jammer van ze vinden dat ze zo doen hoor.

    Maargoed, persoonlijk dus geen problemen met Pouw, ze hebben me laatst zelfs nog even geholpen mn nieuwe radio in te bouwen, best aardig.

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2

    Hoewel ik momenteel toch een kleine afknapper heb; ik pas namelijk op het huis (en de auto, TTQ 225) van mn baas (die zit in het buitenland voor 9 maanden) en daar is dus laatst een aanmaning van een rekening binnengekomen die nog niet betaald zou zijn.

    Ik gebeld met mn baas: Ja hij is wel betaald. Dus ik naar Pouw: Hij is wel betaald, dit is het verhaal erachter. Okee meneer, we kijken het voor u na en bellen u erover terug. Nummer achtergelaten, niets meer gehoord. Goed ... zal wel in orde zijn dan!

    Tot van de week: Daar was de 2e aanmaning. Niet zo netjes, het gaat in dit geval om 2 goede klanten en een bedrag van een luttele 32 euro ...
    Zoiets heb ik ook meegemaakt bij Kamsteeg in Voorschoten :shock: Een bedrag van een paar tientjes dat ik contant had betaald. Ik kreeg echter later nog twee aanmaningen om te betalen... Bij de eerste aanmaning heb ik alles uitgelegd (dat ik al betaald had etc) en ze zouden het verwerken in de administratie. Nee hoor, niks verwerkt, een paar weken later kreeg ik een tweede aanmaning... Wéér bellen, teruggebeld, zelf weer bellen, teruggebeld... Veel tijdverlies, was ik niet blij mee... Behalve met de administratie bij Kamsteeg Voorschoten ben ik ook niet blij met hun werkplaats. De monteur die ik verschillende keren trof is erg ongeïnteresseerd (ook totaal niet vriendelijk, al doet hij enigszins zijn best om wel vriendelijk te zijn) en ook onzorgvuldig met m'n auto (deur dichtsmijten, over stoepranden bij de werkplaats heen rijden). Nee, ik ga liever naar een andere dealer....

    Andere ervaring bij Kamsteeg: ik had een proefrit besproken in een Golf 1.6 FSI (had ik op het oog als 2e auto). Ik kom daar, staat er géén 1.6 FSI klaar, maar een 1.4.. Die wilde ik helemaal niet! :? Een jongere verkoper bij de VW-afdeling (Stassen) is overigens zeer vriendelijk, maar die twee oudere verkopers kijken je nauwelijks aan, flapdrollen zijn het...

  15. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Easyrider
    onzorgvuldig met m'n auto (deur dichtsmijten, over stoepranden bij de werkplaats heen rijden)


    Dat was voor mij een open sollicitatie naar een stuk ijzer in z'n nek... Ik ben wel eens wat opvliegerig, maar dan breekt de hel los...

    Het valt me sowieso op dat monteurs vaak beesten op autogebied zijn. Ze denken alles te weten, raggen er mee om, en als het stuk gaat maken we het wel... Denk aan wegraggen met een koude motor en zo... Dit heb ik helaas te vaak gezien.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  16. #115
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Een uurtje kijken bij mijn buren, de Opeldealer, geeft hetzelfde resultaat.

    Ik ken gelukkig genoeg monteurs die respectvol met andermans eigendom omgaan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #116

    Standaard

    Tsja, maar vind die maar eens....
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  18. #117

    Standaard

    Dealers :roll: hebben het over het algemeen de nare eigenschap om niet de moeite te nemen voor een oude Audi

    Wij hebben onze eigen garage, 8) die weten wel hoe je met oudere Audi's moeten om gaan.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  19. #118
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik was vanmiddag bij Pouw te Zaandam..

    We reden toevallig langs en even daarvoor ging er een waarschuwings lampje bij de A3 branden. (uitlaatgassen meting fout o.i.d.)

    Er was alleen een verkoper en een monteur aanwezig (die werkt tot 13:00... het was nu ~16:00 !)
    Prima geholpen om een afspraak te maken voor de aankomende grote beurt... en de monteur stelde ook meteen voor om de auto even uit te lezen ivm die storing.

    Storing stelde niks voor... gereset.. helemaal gratis!

    Ook kregen we ieder een mooie lederen mapje voor de kentekenpapieren. (tenminste... toen Ellen er eentje kreeg... heb ik maar slinks laten vallen dat ik ook een Audi heb )


    Als dit eerste bezoek een graadmeter voor de service is.. dan zit het echt helemaal snor..

    Tot zo ver de complimenten voor Pouw Zaandam dus.
    One liter, driver's licence eater...


  20. #119

    Standaard

    HI,

    wie weet een goede Audi Dealer in de regio Rotterdam , Den Haag en wat er zu tussen zit?

    Het gaat mij erom dat zij een goede onderhaoud doen en de monteurs goed zijn.

    Bij Hoogenboom heb ik mijn S3 (tweedehands, maar wel A-selectie: "net als nieuw") gekocht, maar da ga ik zeker niet meer naartoe.

    moet toch effen mijn frustatie kwijt....

    Het begon op de eerste dag, toen ik de Audi net kreeg, ben met Dealer naar het postkantoor gereden, en op de weg terug, nadat de auto dus op mijn naam ston, verteld hij " o, dat was ik bijna vergeten, wij hebben nog geen APK kunnen doen, omdat er een scheeurtje in d voertuigpapieren zat, hebben wij eerst gisteren ontdekt, dus er zit nu geen APK op de Auto"...
    Leuk, dat hij dat vertelde nadat mijn auto al op hun naam en die S3 al op mijn namstond. Dus moet ik maar gaan rijden en wachten of ik vanwegen de missende APK door de politie gestopt wordt...

    Maar nog veel 'beter': Met de auto alleen even door de stad naar huis gereden, om dan later in de middag met vriend een langer ritje te gaan maken. Wij de snelweg op een nog geen 10 min. onderweg, gaat het alarm af voor de remmen, handleiding erbij gepakt en wat zegt het boekje, ga direkt naar de volgende garage, remvloeistof level is te laag!
    wij direkt terug, Hoogenboom bellen en die natuurlijk heel erg sorry, mag de wagen de volgende dag langsbrengen, heel voorsichtig, omdat ik zelf al wel achter gekomen ben dat er een lek zit, hele velg zat eronder.

    Zij hadden de Remlijding niet goed vastgezet!

    Maar dat was pas het begin! da auto had een tijdje stil gestaan (de ruitenwissersvloeistof was leeg bij de proefrit,), zelfs ik weet dat dan de proei kopjes stuk kunnen gaan, wat hebben zij gedaan water erbij en nog niet eens gechecked, er kwam namelijk helemaal geen water uit ! dus terug! en weer, n enkele dagen was de reservoir leeg, oeps ook de reservoir is tuk, vervangen... maar weer het zelfde... oeps leiding zat niet goed vast....

    inmiddels al 4 keer terug geweest!

    nog een keer nadat de APK pwpieren en de nieuwe kenteken er waren, duurde nog zeker een jaar vodat ik de code voor de Radio in handen had.

    Heb de auto net enkele weken en wij gaan met vakantie, en bij 180, stottert de auto, na de vakantie terug en weer een oeps, de Turbo moet worden schoongemaakt en iets vervangen... Het lijkt mij dat je dit al hoort te doen als je een A-selctie wagen met een turbo (net als nieuw) checked voordat je hem aan de klant meegeeft en iet pas als de klant er last van heeft.....
    Op vakantie ook een rare fluit toon van airco, als het warm is en je stil gaat staan bij stoplicht of zoe, dit wordt op echt hete dagen dan een echt brommend geluid met vibraties die door de hele auto gaan. Zet je de airco uit, stopt het direct.
    Maar zij mij eerst vertellen dat het normaal is, dat zal wel de turbozijn die ik hoor. ja zeker, , turbo.....? ben toch niet gek! weet wel hoe di zich anhoort!
    Zij hebben er nog van alles en nog wat gedann maar zijn nog steeds niet achter wat het is.

    ik denk dat ik wel 10 keer terug ben geweest in het eerste jaar, echt niet leuk! Het helpt ook niet om echt vertrouwen te krijgen in de dealer en de montage/service afdeling.
    En je blijft maar terug gaan omdat er nog onafgehandelte dingetejs waren en garantie en..., maar dat is nu dus echt over.

    Zij vonden het natuurlijk ook niet leuk om mij zo vaak te zien. Waren wel altijjd vriendelijk en met veel "sorry". Maar dat helpt ook niet echt met het vertrouwen.

    Genoeg frustaties...

    Ik ben dus op zoek naar een echt goede, betrouwbare audi dealer/garage

    Groetjes
    Curica

  21. #120

    Standaard

    Auto gekocht bij Auto Ames in Leerdam, was een strijd met de verkoper maar uiteindelijk eind goed al goed.
    Altijd welkom voor een bak koffie en bij vragen geen probleem om even wat uit te zoeken.
    En als ik iets met de auto heb kijken ze gelijk even, maar voor reparaties en beurten natuurlijk gewoon even een afspraak maken zoals iedereen.

    Ik ben wel positief te spreken over de monteurs en ze doen ook geen gekke dingen met je auto zoals wegraggen en dergelijke...
    Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst

Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •