Pagina 289 van 1183 EersteEerste ... 189239279285286287288289290291292293299339389789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.761 tot 5.780 van de 23642

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #5761
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.601
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    vandaag spatbord gekocht (die er nu op zit zit behoorlijk roest aan) via dealer wat proberen te regelen maar die zegt dat het zgn niet aan hun ligt (imitatie scherm) terwijl het de fabrieksaf scherm erop zit (volgens schade bedrijf)
    pon aangeschreven ook geen reactie nu dus een scherm gekocht in de goede kleur (schadebedrijf)
    nu alleen nog plaatsen en dan hopelijk weer roestvrij (repareren spuiten was duurder)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  2. #5762

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb vandaag mijn Audi 2.0 TDI verwend (en mezelf natuurlijk :-) door deze 40 pk's extra gegeven (nu totaal 180 pk)... Super relaxed rijden nu en nog voordelig ook i.v.m. zomeractie aanbieding bij Digicars in Doetinchem. Voor slechts € 349,00 (incl. BTW... normaal € 399,00) is de auto de motor software matig geheel gefinetuned waardoor deze meer koppel en vermogen heeft gekregen... De auto rijdt nu nog soepeler....

    Echt een aanrader voor wie nog twijfelt...

    Volgende week wil ik mijn I-phone laten inbouwen in de armsteun.. ik zal dan weer mijn ervaringen met jullie delen...

  3. #5763
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ok te gek lekker he die pk-tjes erbij maar Ik denk dat de meeste mensen hier toch kiezen voor... http://www.hartogtuning.nl/

    Veel rij plezier verder !
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #5764

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Hoi Reggy,

    tis maar goed dat niet iedereen hetzelfde doet toch? :-) anders zou het een saaie wereld worden :-) ... mijn collega heeft daar ooit een Kia Sportage laten tunen en had erg goede ervaringen met dit bedrijf en bovendien was Digicars erg dichtbij wat ook wel handig is :-) en toen ik vanmorgen de auto kwam brengen bleek er ook nog een zomeraanbieding te zijn van 10% korting)... mooi meegnomen toch?

    Ben van plan mijn I-phone te laten inbouwen bij Vass Electronics (via leden van het forum een aantal maal aanbevolen) of weet jij een nog betere inbouwer?

  5. #5765
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Idd korting is altijd goed, (Hartog is hier zo'n beetje de huis tuner op het forum, that's wy) annyway Vass is een prima bedrijf om je I-phone in te laten bouwen, succes ermee en wel ff wat foto's posten hier he !!
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned


  6. #5766

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    ben pas week op het forum bezig en ben nog aan het ontdekken ...

    zal zeker nog foto's (ook nog van mijn auto) op het forum zetten maar voor de foto's van de auto moet het eerst mooi weer worden .....

  7. #5767
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    vandaag spatbord gekocht (die er nu op zit zit behoorlijk roest aan) via dealer wat proberen te regelen maar die zegt dat het zgn niet aan hun ligt (imitatie scherm) terwijl het de fabrieksaf scherm erop zit (volgens schade bedrijf)
    pon aangeschreven ook geen reactie nu dus een scherm gekocht in de goede kleur (schadebedrijf)
    nu alleen nog plaatsen en dan hopelijk weer roestvrij (repareren spuiten was duurder)
    Very good job. Ik zou er echt achteraan gaan als ik jou was bij de dealer.

  8. Ad
  9. #5768
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.601
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Very good job. Ik zou er echt achteraan gaan als ik jou was bij de dealer.
    heb ik gedaan ben al 3 mnd bezig maar ga er van onderhand van uit (als je hem niet bij hun in onderhoud hebt of schade laat repareren) dat je dan niks kunt verhalen garantie of coulance (net zelfde als met de bobine's voor de tijd vervangen bij hun gekocht
    ja jammer joh toen was er nog geen terug roep actie) 1,5 mnd ervoor

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  10. #5769
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    heb ik gedaan ben al 3 mnd bezig maar ga er van onderhand van uit (als je hem niet bij hun in onderhoud hebt of schade laat repareren) dat je dan niks kunt verhalen garantie of coulance (net zelfde als met de bobine's voor de tijd vervangen bij hun gekocht
    ja jammer joh toen was er nog geen terug roep actie) 1,5 mnd ervoor
    De auto is voor wat betreft fabrieksgarantie-gevallen zoals het roesten van de carosserie (zie A3 8L) toch niet dealer gebonden? Ik bedoel het maakt toch niet uit waar je de auto gekocht hebt. Roest is roest en je verhaal kun je via de dealer halen. En de bobines heb je nu toch laten vervangen?
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 16-08-11 om 22:08.

  11. #5770
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.601
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    De auto is voor wat betreft fabrieksgarantie-gevallen zoals het roesten van de carosserie (zie A3 8L) toch niet dealer gebonden? Ik bedoel het maakt toch niet uit waar je de auto gekocht hebt. Roest is roest en je verhaal kun je via de dealer halen. En de bobines heb je nu toch laten vervangen?
    vertel dat pouw en pon maar eens op een 7 jaar oude audi en wtb de bobine's betreft zelf vervangen alle 4 op eigen kosten (zelf gekocht bij de dealer 1,5 mnd voor de recal met rekening ) maar coulance ho maar heb ze alleen kunnen laten chekken of het wel de goede serie was verder niet en dat was alleen omdat ik er om vroeg (ze zeiden ja meneer u hebt hem niet in onderhoud bij ons
    dus wat wilt u dat wij u bellen voor een recal?)
    das nou weer pouw audi service he

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  12. #5771

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gisteren de A3 voorzien van wat babyproof accesoires.
    En zowel de S6 als de A3 hebben nieuwe kentekenplaathouders.
    Foto's in de bijbehorende topics: A3 (klik) en S6 (klik)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #5772
    kossie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    1.729
    Kudos
    170
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Gisteren de A3 voorzien van wat babyproof accesoires.
    En zowel de S6 als de A3 hebben nieuwe kentekenplaathouders.
    Foto's in de bijbehorende topics: A3 (klik) en S6 (klik)
    volgens mij ben je de kentekenplaathouder van de A3 (voorkant) vergeten

  14. #5773

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Nee, daar pas het nieuwe model houder niet in de grille-uitsparing, vandaar dat de oude daar nog in zit.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #5774
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Vandaag even een paar nieuwe rubbers van de uitlaat bij de 80 vervangen. 2 waren er bij de einddemper al gescheurd.

    De uitlaat houdt het langer uit dan de rubbers in ieder geval. Na 20 jaar nog steeds de originele uitlaat af fabriek eronder...
    Mooi werk, mooi dat je hem zo in goede staat houd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    Na de alu pedalen, nu ook de flippers en mf knoppen vervangen voor alu knoppen .
    mooi resultaat en erg makkelijk klusje!

    Bijlage 108398Bijlage 108397Bijlage 108399
    Hoera....durfde je het wel met de airbag....zozo....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Laatste paar dagen weer lekker met de S6 bezig:

    Gisteren samen met de magazijnmedewerker van de lokale Audi-dealer een zoektocht gehouden naar S6-onderdelen. M'n verlichtingsunit is niet helemaal lekker meer, doet het soms niet, dacht eerst dat het aan het geplaatste led'je lag, maar het schuifknopje is behoorlijk lam aan het worden. Dus een nieuwe unit besteld en ook een nieuwe draaiknop voor het schuifdak.
    Helaas was het frame waar het allemaal ingebouwd wordt niet meer leverbaar Die zou ik ook nou ook graag vervangen, want een paar van de bevestigingslipjes zijn afgebroken. Dan maar zelf wat op verzinnen, lipjes eraan en even een carbon-wrap erover dacht ik.

    Gisternamiddag de hele kofferbak uit elkaar gesloopt en zowaar de storing in het CV-circuit gevonden, bij het op slot draaien voel ik duidelijk "valse lucht" blazen, waarschijnlijk ergens een scheurtje of lekje in een slang of balgje, daar kwam ik nog niet uit. Vandaag maar even een afspraak met Pedro maken om het op te lossen, want het is behoorlijk irritant als je auto niet open/dicht gaat.

    Waarschijnlijk vanavond enigzins passende zonwering halen voor de S6, (gewoon budgetversie bij de halfords) zodat ons kleine menneke er ook comfi bijzit in de S6 (snelste baby van NL ... ). En meteen een kofferbakmat om kinderwagen-schade te voorkomen.

    En als laatste nog een sporadische storing bij starten, die heb ik nog niet weten te tackelen. Lekker bezig in ieder geval ...

    En velgen gekocht en mijzelf bij poets uitgenodigd.....
    Lekker dagje knutselen kan ook leuk zijn, vooral als het alternatief poepbroeken verschonen is...
    Velgen zijn mooi hoor en u is altijd welkom, maar eigenlijk ben ik eerst aan de beurt om kraam te schudden.
    (eerst nog even verder onthaasten)

    Eerst nog even wat bergpassen op en af knallen
    Damn, wat doet de AR dat toch lekker.

    Maar oh oh oh wat is hij ranzig van binnen en van buiten. Ongehoord bijna.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  16. #5775
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Dat is echt top. Dat zou ik ook wel willen hebben..! Kan dat ook op een '97 B5 limo?
    ben ook benieuwd, voor een b5 '00 limo
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  17. #5776

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Lekker dagje knutselen kan ook leuk zijn, vooral als het alternatief poepbroeken verschonen is...
    Velgen zijn mooi hoor en u is altijd welkom, maar eigenlijk ben ik eerst aan de beurt om kraam te schudden.
    (eerst nog even verder onthaasten)

    Eerst nog even wat bergpassen op en af knallen
    Damn, wat doet de AR dat toch lekker.

    Maar oh oh oh wat is hij ranzig van binnen en van buiten. Ongehoord bijna.
    Kijk! Poets is z'n auto 'ns écht aan het gebruiken!
    U roept maar voor kraambezoek hoor, gezellig!
    Helaas nog niets te knutselen; ze hebben nog niet gebeld dat e.e.a. binnen is
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #5777

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    39
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Dat is echt top. Dat zou ik ook wel willen hebben..! Kan dat ook op een '97 B5 limo?

    maat van mij heeft op zn golf 6 ook gedaan hoefde alleen de bevestigingspunten van de dempers op de auto om te draaien en lifters van een skoda erop en dan heb je nog kofferbak ontgrendeling nodig uiteraard

    maar bij een limo zit da ff wa anders dus is een hele klus dat uit te vogele
    If you touch my car make sure you have a apointment with your dentist

    YOU will need one !!!

    orginal ross-tech beats any fake

    vcds 10.6.4 / 11.2.0

  19. #5778
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nillus Bekijk Berichten
    maat van mij heeft op zn golf 6 ook gedaan hoefde alleen de bevestigingspunten van de dempers op de auto om te draaien en lifters van een skoda erop en dan heb je nog kofferbak ontgrendeling nodig uiteraard

    maar bij een limo zit da ff wa anders dus is een hele klus dat uit te vogele
    Bedankt voor deze info. En uiteraard is het weer moeilijk op mijn B5 limbo hahahaha!
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  20. #5779
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De laatste weken de Oettinger het nodige onderhoud gegeven.
    -APK
    -Olie
    -Beide oliefilters
    -Luchtfilter
    -Brandstoffilter
    -Bougies
    -Bougiekabels
    -Rotorkap met rotor

    Voorremklauwen van een 200 facelift gemonteerd, dus de Girling-60 klauwen.
    -Nieuwe remleidingen voor
    -remblokken voor
    -en Brembo remschijven voor

    Was al-met-al best nog een gedoe. Paar maal verkeerde oliefilter gekregen (telkens maar 1)
    2 maal verkeerde rotor.
    Mijn kenteken schijnt niet op te duiken in de databases.
    En andere schijven en blokken via-via gekocht, maar passten niet, vandaar de upgrade naar Girling-60 (Achteraf had ik Teves-blokken, die pasten ook niet, dus die gerolen bij ViermaaL)

    Verder:
    Injectorkoeler vervangen
    Wat sierlijstjes rondom vervangen.

    Inlaatbuis, oliebuisje en distri-kap gespoten en rvs boutjes geplaatst in de distri-kap.

    Verder een set clim-airs gemonteerd.

    En de CAC RVS exhaust gemonteerd na wat modificaties. Wat een lekker geluid zit daarin zeg.

    Voor a.s. zondag moet er nog wel ff een soppie over en een stofzuiger doorheen.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  21. #5780

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gerolen?


    Hoe kom jij aan clim-airs voor een C3?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •