Pagina 633 van 1183 EersteEerste ... 1335335836236296306316326336346356366376436837331133 ... LaatsteLaatste
Resultaten 12.641 tot 12.660 van de 23645

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #12641
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Geen van de drie
    Titanium of hoogglans zwart met audi of rs logo
    Ook mooi!
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  2. #12642
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Van die drie zou ik de blauwe doen.. Maar net als poetsertje zou ik ook voor zwart of een grijs tint gaan. Donkergrijs ofzo..

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

  3. #12643
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Alhoewel blauw zeker wel iets heeft, zou ik absoluut voor geel gaan. Jezus man, wat doen jullie me nou, nu moet ik de klauwen ook spuiten

    Maar even zonder geintje en geslijm, 10 points from me go to @Bastet ! Jongen, je bent een aanwinst voor het forum.

  4. #12644
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Snelle shop: ladies and gentlemen; cast your votes!

    Bijlage 166202Bijlage 166203Bijlage 166204
    Waar zitten de stemknoppen?
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  5. #12645

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    Van die drie zou ik de blauwe doen.. Maar net als poetsertje zou ik ook voor zwart of een grijs tint gaan. Donkergrijs ofzo..

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Zwart of grijs = ongewassen en zonde van je geld. Geef die paar tientjes dan uit aan wat LEDs of zo, want grijs/donkergrijs spuiten is echt het equivalent aan door de plee spoelen. Tenzij je echt een BBK hebt, maar anders... doe 't dan gewoon niet.

    Daarnaast is zwart of grijs wel zo ontzettend behoudend, een beetje lef mag wel hoor, in al die grijs/zwarte massa. Think outside the box!

    Edit: ter indicatie de ongeshopte klauw. Da's dus gewoon ongeverfd, en saai grijs. Waarom zou iemand dan überhaupt gaan verven..??

    remklauw_kaal.jpg
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #12646

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Maar even zonder geintje en geslijm, 10 points from me go to @Bastet ! Jongen, je bent een aanwinst voor het forum.
    Hahahahhaha slijmbal
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #12647
    Pollie81's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    508
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Zwart of grijs = ongewassen en zonde van je geld. Geef die paar tientjes dan uit aan wat LEDs of zo, want grijs/donkergrijs spuiten is echt het equivalent aan door de plee spoelen. Tenzij je echt een BBK hebt, maar anders... doe 't dan gewoon niet.

    Daarnaast is zwart of grijs wel zo ontzettend behoudend, een beetje lef mag wel hoor, in al die grijs/zwarte massa. Think outside the box!
    Dat is jou mening, die kleuren springen er in dit geval te nadrukkelijk uit.. Ik heb zelf al een keer donkergrijs metallic gebruikt en dat is serieus mooi.. Verder ben ik gek op subtiele details. I'd like to think inside the box!

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

  8. Ad
  9. #12648

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    Dat is jou mening, die kleuren springen er in dit geval te nadrukkelijk uit.. Ik heb zelf al een keer donkergrijs metallic gebruikt en dat is serieus mooi.. Verder ben ik gek op subtiele details. I'd like to think inside the box!

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Op een standaard remklauwtje komt dat gewoon niet tot z'n recht. Die RS-en van nu met hun 45cm grote big brakes zijn in antraciet mooi, maar zwart/grijs met een RS logo op een standaard 3.0TDI klauwtje... da's gewoon 'wanker²' imo.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #12649

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pollie81 Bekijk Berichten
    Van die drie zou ik de blauwe doen.. Maar net als poetsertje zou ik ook voor zwart of een grijs tint gaan. Donkergrijs ofzo..
    Eens, ik zou voor zilvergrijs gaan (dus wel echt lichte kleur). Ziet er gewoon net ff wat frisser uit en dus zeker wel een upgrade! En dat zie je dus echt wel tov de huidige look (donker, grijs, zwart, vuil). Kan je ook mooi alle vier de klauwen mee doen dan.

    Geel, blauw, rood is absoluut heel mooi, maar niet op de standaard klauwen imo.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  11. #12650

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Eens, ik zou voor zilvergrijs gaan (dus wel echt lichte kleur). Ziet er gewoon net ff wat frisser uit en dus zeker wel een upgrade! En dat zie je dus echt wel tov de huidige look (donker, grijs, zwart, vuil). Kan je ook mooi alle vier de klauwen mee doen dan.

    Geel, blauw, rood is absoluut heel mooi, maar niet op de standaard klauwen imo.
    1x remmen en 't is mat grijs . Heb dan lef, en doe spierwit.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #12651

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    1x remmen en 't is mat grijs . Heb dan lef, en doe spierwit.
    Haha, dat geldt voor geel dan toch net zo goed

    Buurman rijdt met zilveren klauwen rond en dat ziet er toch zeer netjes uit hoor en blijft goed schoon zo te zien.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  13. #12652

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Haha, dat geldt voor geel dan toch net zo goed
    Natuurlijk niet, of iets grijs, lichtgrijs, donkerdergrijs of semi-mat-licht-grijs-met-een-donker-laagje is, is een heel ander verhaal dan of iets knalgeel, of knalgeel-met-zwarte-aanslag is. Dat snap je zelf ook wel.



    Dit is knettergeel, ondanks de gore staat. Als iets zilvergrijs was, is dat nu gewoon standaardgrijs. Als iets standaardgrijs was, is dat nu gewoon antraciet/donkergrijs. Vooral op kleine, verstopte OEM remklauwtjes denk ik dat een zilvertint echt zonde van je geld is.

    Overigen is je buurman denk ik aluminium of zo - gespoten grijs / gespoten remklauwen tref je zelden aan. Daarnaast heeft-ie misschien ceramic-pads die minder stoffen, of houdt-ie ze gewoon goed schoon.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #12653

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Volgens mij leveren Audi en BMW tegenwoordig juist veel auto's af met lichtgrijze remklauwen, in een lichtere tint dan het standaardgrijs van 'vroeger'.

    Ik denk dat het met het "eruit zien als standaard klauwen door het vuil" wel mee gaat vallen, juist omdat het zilvergrijs aanzienlijk lichter is dan het donkergrijze wat ik nu heb, ook met wat remstof spikkels erop.

    Maargoed,zoals gezegd: mooiste is natuurlijk bbk in een knalkleur. Maargoed, dat geld heb ik er niet voor over.

    Iets andere schijfjes en remklauw dan de B6, maar even voor de tint waar ik het over heb:

    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  15. #12654
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik ben ook niet zo van die gekleurde klauwen, mijn smaak: zwart of titaan of gungray.


    Sent from my iPhone using diesel
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  16. #12655
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    @Bastet ik neig dus ook sterk naar de blauwe klauwen. Thnx for the photo's.

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  17. #12656
    Avant terrible's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    108
    Kudos
    46
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Eerste tankbeurt gedaan na 501.1 km. 58.15 l Euro98 erbij gedaan. 11.6 l/100 km (1 op 8.62). Veel snelweg (max snelheid gereden), maar ook korte stukjes van 3-5 km in de stad. Uiteraard even de toerentalbegrenzer een paar keer getest. Valt mij eigenlijk mee! M'n 1991 Lancia Thema Turbo 16V S2 deed 1 op 8.82 (60.000+ km).

    Ik weet al bijna zeker dat ik dat verbruik 15-09-2013 op het vliegveld tijdens de meeting fors zal overschrijden

    Kunnen we geen collectieve korting op brandstof bij een van de lokale benzinepompen regelen?
    2006 RS4 B7 Avant
    2002 TT 8N Roadster 1.8 5V Turbo Quattro >225PK, Hartog tuned

  18. #12657

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Volgens mij leveren Audi en BMW tegenwoordig juist veel auto's af met lichtgrijze remklauwen, in een lichtere tint dan het standaardgrijs van 'vroeger'
    Klopt, maar, kijk eens goed naar je foto: daar zie je een enorme zilveren balk om de klauw heen. die heb jij niet. Die is er puur voor de sier (de HP2 remklauwen hebben 'm ook, overigens). Denk die weg, en er blijft ineens verrekte weinig over van je zilveren remklauw (alleen het blokje dat nu precies achter de spaak valt); da's precies wat jij en ik hebben/hadden.

    B8 A4's etc. hebben ook diezelfde grote beugel er bij, zie ook Raza's A6. Dat maakt een klauw optisch véél groter, en al bijna BBK qua look. Nieuwe B5 klauwen zijn trouwens exact diezelfde kleur, na 10 jaar weer en wind zijn ook die nieuwe B8 klauwen geheid matgrijs.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #12658
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.444
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag bij Audi drivertje geweest voor uitleg van VCDS.
    Met behulp van stemei gegevens voor instelling te veranderen aan de A3 8V met behulp van VCDS kabel origineel van Ross-tech.

    Helaas de veranderen die we doorvoerden had geen uitwerking,
    Needle sweep ; olie temp.; kantelfunctie rechter spiegel bij achteruit rijden en insteltijd voor de voorverwarming geen van deze instelling deden iets.

    Positieve is dat ik nu wel wat meer weet van de VCDS.

    Auto toch te nieuw dat het nog niet bekent is de codes.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #12659
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gisteravond een melding gedaan via internet bij Autotaalglas ivm een barst in de ruit van de A4, opgelopen in Noorwegen. Daarnet ben ik teruggebeld en heb ik een afspraak gemaakt voor vervanging om 13:00 uur vanmiddag.
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  21. #12660
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Quattro2007 Bekijk Berichten
    Gisteravond een melding gedaan via internet bij Autotaalglas ivm een barst in de ruit van de A4, opgelopen in Noorwegen. Daarnet ben ik teruggebeld en heb ik een afspraak gemaakt voor vervanging om 13:00 uur vanmiddag.
    Niet vergeten de fles zeer goede ruitenreiniger te vragen. Ook Autotaal heeft zo'n actie.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •