Pagina 1029 van 1181 EersteEerste ... 295299299791019102510261027102810291030103110321033103910791129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 20.561 tot 20.580 van de 23602

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #20561
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Het werd de hoogste tijd om de A5 weer eens schoon te maken. Zodoende uitgezogen, matjes uitgeklopt, paar emmertjes water eerst over de auto en daarna lekker soppen. Wielen niet vergeten, daar de nieuwe remblokken wel een belachelijke hoeveelheid zwarte troep hadden opgeleverd. Na het droogtrekken even nog een beetje quick detailer erop en dan moet het maar. Bij de najaars poetsmeeting gaan we wel uitgebreider en (beduidend) grondiger aan de bak. Voor nu glimt ie weer lekker.
    The desire to know is natural to all good people.

  2. #20562
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Mooi weer, dus volledig interieur en exterieur aangepakt vandaag


    Daarnaast alvast aan het rondkijken welke uitvoering en kleur de opvolger gaat worden

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Ronald Alexander Uhl; 24-09-17 om 19:05.
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  3. #20563
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.630
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Alexander Uhl Bekijk Berichten
    Mooi weer, dus volledig interieur en exterieur aangepakt vandaag


    Daarnaast alvast aan het rondkijken welke uitvoering en kleur de opvolger gaat worden

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Opvolger?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #20564
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Opvolger?
    Over een paar maandjes staat er 200k op de teller dus tijd voor een nieuwe

    Ruimte is voor mij niet van belang. De voorkeur gaat uit naar A3 SB of Limo met minimaal S-line en 2.0 TDI motorisering (uiteraard daarna weer chippen).

    Kleur, velgen, wel/geen black optiek, keuzes.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Ronald Alexander Uhl; 24-09-17 om 20:49.
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  5. #20565
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.630
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ah Zo. Alweer 200K.....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


  6. #20566
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Alexander Uhl Bekijk Berichten
    Over een paar maandjes staat er 200k op de teller dus tijd voor een nieuwe

    Ruimte is voor mij niet van belang. De voorkeur gaat uit naar A3 SB of Limo met minimaal S-line en 2.0 TDI motorisering (uiteraard daarna weer chippen
    En dan geen automaat?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  7. #20567
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Net velgen gereinigd, auto in de foam gezet en gewassen.
    2 kleine imperfecties gezien, maar waslagen zijn nog prima dus tijdens de winterbeurt meenemen.

    IMG_20170929_131354807.jpg

    IMG_20170929_131330042.jpg
    Laatst gewijzigd door Ger079; 29-09-17 om 12:42.
    Kick ass and chew bubblegum

  8. Ad
  9. #20568

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    321
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de Q opgehaald bij de garage na blijvend probleem met onverklaarbare batterij leegloop. Bleek 0,2 ampère lekstroom in de auto te zitten. Foutcodes in de Battery Management software + storing in keyless close buttons deurklinken (vocht!) + schermen in hoofdsteunen waren rechtstreeks op Accu aangesloten en bleven dus altijd een klein beetje in stand-by. Lekstroom nu op 0,03 ampère. Probleem nu opgelost.

    Wel geschrokken van het uurtarief van de dealert (115 ex btw).... zijn consultant tarieven....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #20569
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De mijne weggebracht naar garage. Bij maar iets extra gas geven 'slipt' de koppeling en schiet het toerental fors omhoog zonder dat de auto versnelt.
    Men gaat kijken. Daar moet echter wel t nodige voor uitgebouwd worden. k Zie de financiële bui al hangen.
    Laatst gewijzigd door robasto; 30-09-17 om 22:57.
    The desire to know is natural to all good people.

  11. #20570
    quint1995's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    281
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    De mijne weggebracht naar garage. Bij maar iets extra gas geven 'slipt' de koppeling en schiet het toerental fors omhoog zonder dat de auto versnelt.
    Men gaat kijken. Daar moet echter wel t nodige voor uitgebouwd worden. k Zie de financiële bui al hangen.
    Balen.... hopen dat de schade mee valt..

    Ik heb ook mijn portie gister gehad. Even met mn velg een stoep te hard aangetikt. Nieuwe set velgen, draagarmen en band. Dat word dan 1200 euro alstublieft!

  12. #20571
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quint1995 Bekijk Berichten
    ...Ik heb ook mijn portie gister gehad. Even met mn velg een stoep te hard aangetikt. Nieuwe set velgen, draagarmen en band. Dat word dan 1200 euro alstublieft!
    Gatver, da's serieus geld.
    Eén velg, of inderdaad een hele set nodig?
    The desire to know is natural to all good people.

  13. #20572
    quint1995's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    281
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Gatver, da's serieus geld.
    Eén velg, of inderdaad een hele set nodig?
    Een complete set. Helaas was dit type velg niet los te krijgen.... De velgen + banden waren 1 maand oud. Heb mn lesje weer geleerd.

  14. #20573
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Zuur. Heel zuur.
    Misschien moet je toch nog even bij een velgenboer navragen of reparatie wellicht mogelijk is. Zolang het metaal niet gescheurd is blijkt er verrassend veel te kunnen.
    Was zelf vorig jaar door een gat in t wegdek gereden; 2 velgen 'ovaal'. Hebben ze er helemaal weer uit weten te halen. Voordeel was wel, dat het originele en geen imitatie velgen waren volgens de velgen reperateur; die zijn sterker.
    Ergo, even een belletje en wellicht een foto eraan wagen kan mogelijk de financiële pijn verzachten.
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #20574
    quint1995's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    281
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Zuur. Heel zuur.
    Misschien moet je toch nog even bij een velgenboer navragen of reparatie wellicht mogelijk is. Zolang het metaal niet gescheurd is blijkt er verrassend veel te kunnen.
    Was zelf vorig jaar door een gat in t wegdek gereden; 2 velgen 'ovaal'. Hebben ze er helemaal weer uit weten te halen. Voordeel was wel, dat het originele en geen imitatie velgen waren volgens de velgen reperateur; die zijn sterker.
    Ergo, even een belletje en wellicht een foto eraan wagen kan mogelijk de financiële pijn verzachten.
    Had ook een offerte opgevraagd. Ze kwamen uit op 380 euro ex btw. Echter was de kans heel groot dat ze de stoeprand schade niet helemaal weg zouden krijgen en kleur verschil ivm opnieuw poedercoaten.. Nu heb ik dus nog 3 nieuwe velgen liggen in doos omdat ik er maar 1 nodig had. Mischien toch eens opknappen en verkopen.

  16. #20575

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Mijne is vandaag afgevoerd door de ANWB 😫

  17. #20576
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rousseau Bekijk Berichten
    Mijne is vandaag afgevoerd door de ANWB
    Oorzaak? Reden?
    The desire to know is natural to all good people.

  18. #20577

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Oorzaak? Reden?
    Ik heb mijn Audi A3 2.0TFSI Benzine laten importeren vanuit Duitsland. Alles leuk en wel totdat ik er twee dagen in reed. Toen begon de ellende. De motor verloor zijn kracht en viel tijdens het rijden uit. Waarbij het lampje EPC 3 seconden lang brandde.
    Auto naar de kant geduwd en een ANWB lidmaatschap afgesloten en een auto laten komen. Een uur later zie ik het busje op me af komen en stopt voor mijn auto. Na even gekeken te hebben dacht hij met zekerheid te kunnen zeggen dat het de distributieriem was. Schade zou zo’n €1500,- zijn. Ik dacht die schade valt nog wel te overzien. Nou uiteindelijk de auto op transport en werd veiliggesteld. Kreeg een leenauto mee voor 2 dagen waar ik eigenlijk geen recht op had, maar de meneer van de ANWB had het voor me geregeld.
    Eenmaal toen de auto de volgende dag bij de garage was afgeleverd kreeg ik een telefoontje van de monteur. De distributie ketting was gesprongen en er moet een nieuw blok in. Nou ja als er dan toch een vrij nieuw blokt in moet van 43.000km laat ik hem ook gelijk chippen en een andere downpipe erop. Totale kosten €4.500,- 3 weken later is mijn auto klaar. (Gisteren tijdens mijn verlovings feest). Ik de auto opgehaad bij de garage en een stukje wezen rijden. Toen de auto warm werd kreeg ik de melding ‘Oliedruk’ en begon de motor hard te ratelen en geluiden te maken als een diesel. Ik hem weer langs de kant gezet en weer op laten halen door de ANWB. Audi heeft voor mij tot nu toe geen geluk gehad 😅.😅

  19. #20578
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.127
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Oei, niet fijn. Wel sympathiek van ANWB. "Nieuw" blok wel gelijk goed aangepakt met chippen; keurig. Toch wel vreemd dat deze nu zo snel ook problemen oplevert. Viel/valt er nog wat te verhalen qua kosten? Distributie ketting euvel bij TFSI motor in nl niet nieuw voor Pon/AUDI. Voorts neem ik aan, dat er op het geleverde blok toch ook wel íets van garantie of zo zit. Of zit jij nu tussen 2 partijen die naar elkaar wijzen; de motor- vs de tuning man? Hoop oprecht dat het uiteindelijk goed uit zal pakken. Succes.
    The desire to know is natural to all good people.

  20. #20579

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De garage die mijn motor heeft vervangen heeft ook gelijk de chiptuning gedaan. De auto staat daar nu weer en ik mag toch zeker hopen dat dat onder de garantie valt. Uiteindelijk zal alles goed komen, duurt even twee maanden langer (😭!) dan gepland. Elke keer dat ik de Audi weer zie staan weet ik waar ik het voor doe. 😬👍🏻

  21. #20580
    quint1995's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    281
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rousseau Bekijk Berichten
    De garage die mijn motor heeft vervangen heeft ook gelijk de chiptuning gedaan. De auto staat daar nu weer en ik mag toch zeker hopen dat dat onder de garantie valt. Uiteindelijk zal alles goed komen, duurt even twee maanden langer (😭!) dan gepland. Elke keer dat ik de Audi weer zie staan weet ik waar ik het voor doe. 😬👍🏻
    Jeetje wat een pech zeg. Garantie moeten ze gewoon verlenen. Zij hebben immers alles aangepakt. Succes met de afhandeling!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •