Nice! Quattro en automaat? Ik ging voor quattro minimaal.
edit
waarom geen b7
https://link.marktplaats.nl/m1707768390?
Zeker! Heb er 13,5 jaar mee gereden, destijds vond ik de b7 ook een flauw aftreksel van de b6 maar kan toch de b7 inmiddels wel waarderen, natuurlijk dezelfde auto op wat details van lampen en grille na maar gewoon wat imposanter. De b6 begint wat gedateerd te worden.
Enige wat echt sucks zijn de koplampen, die je overigens er ook niet uit krijg zonder de bumper los te halen, dat was bij de b6 ideaal.
Gelukkig heb je die keuze zelf
In de basis is de auto het zelfde maar het verschil tussen de diesel en de S4 is al of het een heel andere wagen is, geen vergelijk en komt vast niet door de facelift maar door de inhoud.
Maar ik had al een b6 vanaf 2007 en was er wel een beetje klaar mee, auto zelf was prima.
Mijn krakkemikkig B&O Subje in mijn A5 F5 SB vervangen door een Basser box met Rockford Fosgate Subwoofer. De Rockford woofer is nog steeds aangesloten op de B&O Sub eindtrap. Een wereld van verschil!
rockford fosgate subwoofer.jpg
Bandenspanning gecontroleerd.
Was (door corona) ruim 6 maanden geleden, maar rondom nog steeds keurig op spanning. Iets lager, maar niet dramatisch.
EDIT:
Niet dat ik corona had, maar ik kon niet naar Spanje, waar deze auto staat...
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Gelukkig is hier nog meer te doen dan dat...
Ik was trouwens wel erg blij dat de auto ook zonder enige twijfel meteen aansloeg na 6 maanden. Ik was toch wel een beetje bezorgd.
Om verder on-topic te blijven:
Vandaag de navigatie bijgewerkt naar 2020. De 2021-versie mag ik niet gratis downloaden.
Gôh, wat heb ik een druk leven...
Ik heb gisteren mijn nieuwe KW V3 set ervaren. Wat een wereld van verschil zeg, snaar strakke bochten en recht uit echt veel beter. Uiteraard is de auto bij het de "wijk uit rijden" met alle drempels en kuilen behoorlijk harder maar vooralsnog niet belemmerend. De originele veren/dempers waren 150dkm oud en 17 jaar dus uiteraard zit daar een deel van het verschil maar ik ben blij en kan niet wachten op een wintersport ritje.
Het uitproberen was naar Verotronics (tip van het forum gehaald en het moet gezegd, top geholpen, snel vriendelijk en met een eerlijke prijs) in Eindhoven die mijn RNS-E een beurt hebben gegeven en die werkt weer als de beste. Jammer dat ik zelf niet zo goed ben in "raad waar ie staat" anders had dit fotootje wel mee kunnen doen
Hij hangt mooi in zijn veren. Dolfijngrijs? Voor de B6 en de C5 de mooiste kleur imho.
@tomaat85
Super! Zo had ik mijn vorige wagen ook ongeveer staan, misschien zelfs nog een haartje lager, wel opletten met de drempeltjes dan natuurlijk en rustig over.