Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 231

Onderwerp: Discussie: Beste chiptuning

  1. #61

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Mijn A6 2.5 tdi en BMW320d destijds bij digitune laten tunen, erg goede service en incl. garantie op aandrijving en motor.
    Mijn Passat 1.9 tdi bij VAG techniek laten tunen, netjes geholpen en dichterbij dan digitune.
    Mijn A4 2.0 tdi BLB blijkt erg gevoelig voor storingen/mankementen en ik durf het niet aan om deze ook te laten tunen, anders zou ik gezien de forumreacties waarschijnlijk voor Pedro kiezen als het niet zo'n eind rijden zou zijn.

  2. #62

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvho Bekijk Berichten
    Mijn A6 2.5 tdi en BMW320d destijds bij digitune laten tunen, erg goede service en incl. garantie op aandrijving en motor.
    Mijn Passat 1.9 tdi bij VAG techniek laten tunen, netjes geholpen en dichterbij dan digitune.
    Mijn A4 2.0 tdi BLB blijkt erg gevoelig voor storingen/mankementen en ik durf het niet aan om deze ook te laten tunen, anders zou ik gezien de forumreacties waarschijnlijk voor Pedro kiezen als het niet zo'n eind rijden zou zijn.
    Pedro heeft ook 15 jaar lang bij een VAG garage gewerkt dus ik gok dat hij met die storingen/mankementen ook wel raad weet.....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  3. #63
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.789
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvho Bekijk Berichten
    Mijn A6 2.5 tdi en BMW320d destijds bij digitune laten tunen, erg goede service en incl. garantie op aandrijving en motor.
    Mijn Passat 1.9 tdi bij VAG techniek laten tunen, netjes geholpen en dichterbij dan digitune.
    Mijn A4 2.0 tdi BLB blijkt erg gevoelig voor storingen/mankementen en ik durf het niet aan om deze ook te laten tunen, anders zou ik gezien de forumreacties waarschijnlijk voor Pedro kiezen als het niet zo'n eind rijden zou zijn.
    Garantie? Ben benieuwd naar de inhoud Is jouw BLB gevoelig voor storingen of heb je er veel over gelezen? Pedro kan daar wel wat zinnigs over zeggen maar bij twijfel niet doen.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  4. #64
    Hansyii
    Guest

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz Bekijk Berichten
    Ahja, want de ABT software is precies voor jouw motor gemaakt, dus als er problemen in de huidige software of motor zitten, wordt daar precies rekening mee gehouden in deze uitstekende tuning op maat... Net zoals Pedro en JD het doen? Of is het nog steeds gewoon flashen? Juist ja. Er zal wellicht een verschil in software zijn dat ABT het zelf ontwikkelt en zip het gewoon jat, maar je begrijpt de strekking van mijn verhaal toch. Hoop ik.
    Ik snap je reactie niet zo goed. Ik ga er van uit dat je een motor laat tunen, waarin software zit zonder problemen.
    Zit er wel een probleem in de software, dan is het aan de VAG dealer deze er eerst uit te halen.
    Een standaard motor dient al als een zonnetje te lopen.

    Bij tuning wordt niet een aanwezig probleem in de software verholpen.
    Laatst gewijzigd door Hansyii; 18-01-11 om 13:16.

  5. #65
    Fastmarky's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    52
    Posts
    40
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Heb net mijn A4 B8 S-line 2.0 TDI 143 pk geïmporteerd en zit ook chiptuning te overwegen. Vriend van mij heeft goede ervaringen bij VAGtechniek met service. Ga ze volgende week eens bellen wat ze voor me kunnen beteken. Nuenen is wel ietsje dichterbij als Alkmaar (Hartog), maar daar zie ik hier toch ook veel goede berichten overlangskomen, alleen de prijs is wel stukje hoger.
    Aangezien de auto vrij jong is en nog in de fabrieksgarantie, vraag ik me af hoe er met deze garantie wordt omgegaan bij een AUDI-dealer als er iets met de auto aan de hand is na het chippen. Kan iemand mij daar iets zinnigs over melden?
    "Bikers do it upright and angled"


  6. #66
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Hartog tuning kun je ook bij Coen Donkers in Veghel laten uitvoeren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #67

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fastmarky Bekijk Berichten
    Heb net mijn A4 B8 S-line 2.0 TDI 143 pk geïmporteerd en zit ook chiptuning te overwegen. Vriend van mij heeft goede ervaringen bij VAGtechniek met service. Ga ze volgende week eens bellen wat ze voor me kunnen beteken. Nuenen is wel ietsje dichterbij als Alkmaar (Hartog), maar daar zie ik hier toch ook veel goede berichten overlangskomen, alleen de prijs is wel stukje hoger.
    Aangezien de auto vrij jong is en nog in de fabrieksgarantie, vraag ik me af hoe er met deze garantie wordt omgegaan bij een AUDI-dealer als er iets met de auto aan de hand is na het chippen. Kan iemand mij daar iets zinnigs over melden?
    Ik denk dat Pedro zelf om Marit je daar het meeste over kunnen melden....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  8. Ad
  9. #68
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Kogel is door de kerk!!

    Zaterdag 12 februari is mijn A3 TDI aan de beurt bij VAGTechniek in Nuenen!

    Ben benieuwd naar de resultaten uiteraard en kan niet wachten!
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"

  10. #69
    Fastmarky's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    52
    Posts
    40
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbreuer Bekijk Berichten
    Kogel is door de kerk!!

    Zaterdag 12 februari is mijn A3 TDI aan de beurt bij VAGTechniek in Nuenen!

    Ben benieuwd naar de resultaten uiteraard en kan niet wachten!
    Ok dan, suc6 daar...ben benieuwd naar je ervaringen (en kosten) en hoop ze na het weekend hier te lezen
    "Bikers do it upright and angled"

  11. #70

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Mijn A4 is Dinsdag bij Vag geweest, toen bleek dat mijn A4 al getuned was!
    Ik heb toch maar hun software er in laten zetten, auto lijkt wat rustiger te rijden nu.
    Bij deze tuning zat een gratis airco service, de A4 was hier toch aan toe en een kleine beurt heeft de A4 ook nog daar gehad.
    Totaal 420 euro, terwijl ik op de verkeerde dag daar was, ik had me vergist maar werd toch geholpen tussen de bedrijven door.
    Al met al dik tevreden.
    Laatst gewijzigd door mvho; 03-02-11 om 12:50. Reden: Schrijffouten

  12. #71
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fastmarky Bekijk Berichten
    Ok dan, suc6 daar...ben benieuwd naar je ervaringen (en kosten) en hoop ze na het weekend hier te lezen
    Prijzenlijst Audi VAG Techniek Voor "mijn" TDItje 275 euro.

    Het vermogen gaat dan van 90pk --> 120pk, maar ik wil juist meer koppel onderin en dat het beestje wat zuiniger wordt. Bespreek ik dan...
    Laatst gewijzigd door jeroenbreuer; 03-02-11 om 18:24.
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"

  13. #72
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Mijn nieuwe A1 zal net als mijn huidige A4 door JD Engineering onder handen worden genomen. Ik heb hele goede ervaringen met Jeroen. Hele kundige en leuke vent en bovenal erg professioneel. Mijn A4 loopt na vijf jaar en 100.000 km nog steeds als een zonnetje!

  14. #73
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Vandaag is mijn A3tje gekieteld bij VAG Techniek!!
    De nieuwe spec:
    - 210 nm --> 310 nm
    - 90PK --> 120PK (Neem aan in de praktijk 115pk)

    Zoals verwacht, auto helemaal nagekeken, eventuele foutcodes gewist en kreeg nog een complimentje over de conditie van de auto !
    De verdelerpomp staat nog goed en de EGR-Klep is elektronisch dichtgezet.

    Wel een lange zit trouwens... 2.5 uur tot de tuning klopte! (Speciaal voor Muizenissen )
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"

  15. #74

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    64
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    iemand ervaring met bullpower in belgie
    http://www.bull-power.be/NL/Tuning.php

  16. #75

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Iemand ervaringen met www.Tunex.nl deze zijn er goedkoop vind ik zelf.

    Ik ben aan het twijfelen om mijn A3 Sportback 2.0 TDI 140pk Attraction te laten tunen

  17. #76

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Hi Skylinemike, ik heb ongeveer 10 auto';s laten chiptunen bij Chipmeister. Allemaal VAG diesels. Van 19tditjes tot de V10tdi. Ik ben over hun uitermate tevreden. Maar zoals op het forum te lezen is zijn in ieder geval Pedro, JD en Hartog ook prima. Misschien moet ik maar eens vreemd gaan en dan zou ik kiezen voor Pedro. Dit omdat hij zelf een Audi fanaat is:-) Gr. Marcus

  18. #77
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarryLim Bekijk Berichten
    Iemand ervaringen met www.Tunex.nl deze zijn er goedkoop vind ik zelf.

    Ik ben aan het twijfelen om mijn A3 Sportback 2.0 TDI 140pk Attraction te laten tunen
    Slecht! Maat van me had zijn Leon TDI daar laten tunen! Software laden en rijden. Hij stond binnen 24 min weer buiten niks aangepast of even rijden, . Bij de 'herkansing' bij vagtech bleek er niks van de tuning te kloppen.
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"

  19. #78
    MarsMan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    59
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Ga gewoon naar Hartog(Pedro) ,en wat ken je het schelen waar of dat je vandaan komt .Elke kilometer is meer fun nadat hij onderhanden is genomen.Ik ben in ieder geval tevreden.

  20. #79
    Maddog's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Posts
    365
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Aantal jaartjes geleden ook naar Pedro (Hartog) geweest, vanuit Maastricht, en SUPER tevreden. Flink wat uurtjes bezig geweest... afstellen testen enz. Verslag staat hier op het forum.

    Binnenkort met mijn nieuwe A3 SB naar hem toe en wederom vanuit Maastricht!! Het is iedere kilometer waard.....
    Als een man het portier van zijn auto opent voor een vrouw, heeft hij ofwel een nieuwe vrouw of een nieuwe auto
    __________________________________________________ _________
    A3 Sportback 2.0 TFSI quattro S-Line met Pro line pakket Hartog Tuned

  21. #80

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Discussie: Beste chiptuning

    Vandaag mijn q5 laten chippen door zip tuning ..... en weet je wat, ben tevreden.

Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •