Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 181

Onderwerp: Audi RS3

  1. #81

    Standaard Re: Audi RS3

    verwijderd
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 04-10-11 om 09:25.

  2. #82

    Standaard Re: Audi RS3

    wow wat een levertijd??? Belachelijk.... komt dat deels door de kleur en gedoe in Japan of?

    Mooie opties, maar getinte ruiten en zonneschermen klinkt een beetje dubbelop. Wat is GPS plus en shadowlook? Zal een gave bak worden!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  3. #83

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qrt Bekijk Berichten
    De RS3 is besteld. Levertermijn : 3de kwartaal 2012
    Kleur Suzukagrijs met shadowlook.
    Verder geopteerd voor getinte ruiten, zonneschermen achteraan, GPS plus, bose sound system, music interface, GSM pré-instal., home link, ...
    Kuipzetels heb ik achterwege gelaten vanwege beperkt zicht achterpassagiers.
    Beste kleur!

    Ga je ook voor zwart optiek ipv alu. Staat erg goed (zie vorige pagina!)

  4. #84

    Standaard Re: Audi RS3

    verwijderd
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 04-10-11 om 09:26.

  5. #85

    Standaard Re: Audi RS3

    Ik denk persoonlijk dat de zonneschermen alleen al voldoende waren om de donkere look te realiseren. Voordeel is dat ze omhoog en omlaag kunnen neem ik aan? Anders waren sonniboys een mooiere oplossing voor in een sportback. Verder: je hebt smaak want suzuka icm donkere tinten en zwart optiek is super! Als je ook nog die velgen gekozen hebt ben je helemaal mijn held


    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P


  6. #86

    Standaard Re: Audi RS3

    verwijderd
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 04-10-11 om 09:27.

  7. #87
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    gaaf man. Succes met wachten, want dit gaat een onrustig jaar voor je worden
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qrt Bekijk Berichten
    Inderdaad deze velgen (zitten er standaard op).
    In tegenstelling t.o.v. bovenstaande foto's, is mijn toekomstige RS3 uitgerust met de alu-spiegelkappen.
    Een detail, die i.c.m. dit kleur niet echt zal opvallen ;-)
    @qrt: jouw configuratie zou (als ik in de positie was om zelf een RS3 samen te stellen) exact de mijne zijn. Nou ja, op de alu spiegelkappen na dan. Ik zou daar voor suzukagrijs gekozen hebben om het geheel helemaal ingetogen te houden (...als dat al kan met een RS3...).

  10. #89
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Audi RS3

    3de kwartaal 2012!..... dat is gewoon langer dan 1 jaar wachten..... en vergeet niet dat de sportback tot eind 2012 wordt gefabriceerd. de 3 deurs a3 komt einde van dit jaar. dus rijd je eigenlijk al meteen in een verjaard model.

    wel kudo's dat je zo lang kunt wachten op je auto. je had misschien beter in duitsland kunnen kijken, daar zou je nog een ingeplande productie wagen kunnen kopen.

  11. #90

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    3de kwartaal 2012!..... dat is gewoon langer dan 1 jaar wachten..... en vergeet niet dat de sportback tot eind 2012 wordt gefabriceerd. de 3 deurs a3 komt einde van dit jaar. dus rijd je eigenlijk al meteen in een verjaard model.
    Ik vind de wachttijd ook echt belachelijk lang. Zou dat niet willen, dan maar naar duitsland idd. Maar goed, voor er weer en RS3 is van het nieuwe type ben je ook weer een paar jaar verder dus dat is ook geen argument. En misschien is de nieuwe A3 wel lelijker dan de huidige...kijk maar naar BMW. Die hebben de nieuwe 1 serie er nou niet echt mooier op gemaakt.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #91

    Standaard Re: Audi RS3

    @ HJR
    Model zal voor de meesten verjaard zijn/lijken. Voordeel bij Audi is dat ze vrij conservatief zijn wat de modellijn van Audi betreft (ze veranderen nooit drastisch het uiterlijk van hun wagens).
    Dus de RS kan, wat mij betreft, nog een tijdje mee.

    Daar ik discretie (wolf in schaapskleren) enorm op prijs stel en de fun factor (sound + prestaties 5-cilinder enorm apprecieer) is mijn keuze gevallen op de nog vrij praktische RS3.

    Onderhuids is de RS3 vernieuwend en daar zullen zelfs nieuwe modellen nog veel van kunnen leren ...
    Kijk maar naar de spec's : meer toepassing van Alu en carbon, lichte CGI-5-cilinder motor, s-tronic en haldex worden optimaal afgesteld door Quattro Gmbh, high performance remmen, ...

    Meer dan een jaar wachten ... ja, soms moet je een beetje gek zijn.
    Ergens hoop ik binnenkort op een preciezere planning en wie weet ... komt deze wagen nog sneller van de band ;-)
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 04-10-11 om 09:31.

  13. #92
    Jaeben's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Posts
    383
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS3

    Prachtig, prachtig, prachtig!

    Uit nieuwsgierigheid: heb je de suzukagrijs besteld als een optiekleur (één van de basiskleuren, zoals ibiswit, daytonagrijs, misanorood of phantomzwart). Of heb je deze kleur besteld als audiexclusief lak / a la carte lak?

    Ik vraag dit omdat in alle brochures suzukagrijs staat vermeld als één van de optiekleuren, maar dat deze kleur in Nederland in ieder geval nog niet bestelbaar is als optiekleur, maar slechts als audiexclusief/a la carte kleur (met de nodige extra kosten).

    Heel veel plezier alvast gewenst!
    Jaap

  14. #93

    Standaard Re: Audi RS3

    verwijderd
    Laatst gewijzigd door Mach 3; 04-10-11 om 09:30.

  15. #94

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qrt Bekijk Berichten
    het zou wel best kunnen dat in NL en Duitsland Suzuka als exclusiefkleur te bestellen is?
    Dat klopt. Tot nu toe was Suzukagrau uitsluitend als exclusiefkleur te bestellen à 3.500 euro. Wellicht dat dit nu in Nederland bij de RS3 anders is... Maar tot nu toe moest je bij andere modellen fors in de buidel tasten voor Suzukagrau.
    Laatst gewijzigd door EasyRider; 06-06-11 om 22:37.

  16. #95

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Dat klopt. Tot nu toe was Suzukagrau uitsluitend als exclusiefkleur te bestellen à 3.500 euro. Wellicht dat dit nu in Nederland bij de RS3 anders is... Maar tot nu toe moest je bij andere modellen fors in de buidel tasten voor Suzukagrau.
    Suzuka is standaard leverbaar op de RS3, zie ook de brochure:
    Bijlage 102967

    De online configurators in Europa zijn niet gelijk.

    In de UK & BE suzuka wel:
    Bijlage 102963Bijlage 102965


    In DE & NL Suzuka niet:
    Bijlage 102964Bijlage 102966

  17. #96

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiefgrün Bekijk Berichten
    Suzuka is standaard leverbaar op de RS3
    Uit de door jou getoonde brochure en configurator wordt het mij niet duidelijk of Suzukgrau in Nederland ook tot de 'standaard' kleuren behoort (met dezelfde prijs als reguliere metallic lakken). Lijkt mij op het eerste oog van niet, maar als jij andere informatie hebt, hoor ik het graag.

  18. #97

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Uit de door jou getoonde brochure en configurator wordt het mij niet duidelijk of Suzukgrau in Nederland ook tot de 'standaard' kleuren behoort (met dezelfde prijs als reguliere metallic lakken). Lijkt mij op het eerste oog van niet, maar als jij andere informatie hebt, hoor ik het graag.
    Suzuka is alleen een standaard kleur voor de RS3, voor de overige A3 modellen niet.
    Laatst gewijzigd door sleeper; 08-06-11 om 00:33.

  19. #98

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiefgrün Bekijk Berichten
    Suzuka is alleen een standaard kleur voor de RS3, voor de overige A3 modellen niet.
    Ik snap dat het over de RS3 gaat. Maar is Suzuka dus ook in Nederland, voor de RS3, een standaard kleur en hoef je er in Nederland dus niet de prijs voor een Exclusive kleur (3.500 euro) voor te betalen, maar slechts een gewone meerprijs voor metallic? Dit is me niet duidelijk. Bij jouw verwijzing naar de configurator zeg je bijvoorbeeld "In DE & NL Suzuka niet". Suzuka niet? Dus Suzuka geen standaardkleur voor de RS3 in DE & NL?
    Laatst gewijzigd door EasyRider; 08-06-11 om 01:05.

  20. #99

    Standaard Re: Audi RS3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EasyRider Bekijk Berichten
    Ik snap dat het over de RS3 gaat. Maar is Suzuka dus ook in Nederland, voor de RS3, een standaard kleur en hoef je er in Nederland dus niet de prijs voor een Exclusive kleur (3.500 euro) voor te betalen, maar slechts een gewone meerprijs voor metallic? Dit is me niet duidelijk. Bij jouw verwijzing naar de configurator zeg je bijvoorbeeld "In DE & NL Suzuka niet". Suzuka niet? Dus Suzuka geen standaardkleur voor de RS3 in DE & NL?
    Volgens de Nederlandse brochure is suzuka een standaard kleur voor de RS3 (1.021 euro) en dus geen speciale kleur (voor de RS3 3.363 euro). Zie de brochure:

    http://imsbro.audi.nl/~/media/IMS/Br...c=a3_sportback

    Onduidelijk is waarom de kleur niet te selecteren is in de Nederlandse (en Duitse) online configurator. Ik ga ervan uit dat de brochure leidend is .

  21. #100

    Standaard Re: Audi RS3

    Ach, ik zou me pas zorgen gaan maken als de "proline s" uitgerust kan worden met suzuka grijs....
    Laatst gewijzigd door A3_sb; 08-06-11 om 10:33.

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •