Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 57 van de 57

Onderwerp: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

  1. #41

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Wat ie met de looks van z'n auto doet, maakt niets uit,
    maar die logootjes maken je toch een wannebe?

    (maar het lijkt nergens naar zo)

  2. #42
    Eik2009's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    159
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Als je dan toch graag logo's op je auto hebt plak dan deze achterop;


    Gewoon het S-line logo de mensen die je wilt "foppen" (als dat je doel is) fop je hier ook mee en je rijd niet totaal voor lul voor de mensen die van 500 meter afstand al zien dat het geen echte S#/RS# is.

    Het valt mij toch al op dat als je S-line uiterlijk hebt en S-line interieur hoeveel mensen dan al vragen of het een S3/S4 etc is. Als je dan zegt nee het is een S-line dan zie je ze vragend kijken hehe
    Laatst gewijzigd door Eik2009; 28-06-11 om 07:49.
    Audi S4 Avant 3.0 TFSI - Audi A3 (SOLD) SB 2.0 TFSI (S-Line, S-Tronic, Bose on Kenwood 9210BT) 19" Speedline / S3 Bumpers-Grill-Skirts-Spoiler-Brakes-Mirrors-Full pomp-Diverter valve / CH-LH / 70mm Catback+Racecat / KW INOX v1

  3. #43
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eik2009 Bekijk Berichten
    Als je dan toch graag logo's op je auto hebt plak dan deze achterop;


    Gewoon het S-line logo de mensen die je wilt "foppen" (als dat je doel is) fop je hier ook mee en je rijd niet totaal voor lul voor de mensen die van 500 meter afstand al zien dat het geen echte S#/RS# is.

    Het valt mij toch al op dat als je S-line uiterlijk hebt en S-line interieur hoeveel mensen dan al vragen of het een S3/S4 etc is. Als je dan zegt nee het is een S-line dan zie je ze vragend kijken hehe
    dit is geen s-line logo, maar een s-logo.

    je bedoelt dit logo:


  4. #44
    Eik2009's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    159
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Als je correct wilt zijn dan is dat een badge en geen logo.



    Maar persoonlijk vind ik alleen het S logo niet misleidend. Audi gebruikt die zelf ook overal te pas en te onpas.

    Ik denk ook dat de hele discussie vrij open is voor persoonlijke interpretatie.

    Blijkbaar vinden sommige mensen het mooi om S# logos op hun auto's te plakken. Puristen vinden dat misschien niet kunnen.
    Andere vinden het leuk om S# bumpers en grill te plaatsen. Sommige vinden dat misschien ook niet kunnen.
    Zelfde discussie heb je met de S spiegels. De een vind het wel mooi de ander vind het net zo nep as een S# logo.

    Blijft een grijs gebied... daarbij als ik de reacties op autoweek moet geloven zijn alle Audi rijders losers S badge of niet
    Audi S4 Avant 3.0 TFSI - Audi A3 (SOLD) SB 2.0 TFSI (S-Line, S-Tronic, Bose on Kenwood 9210BT) 19" Speedline / S3 Bumpers-Grill-Skirts-Spoiler-Brakes-Mirrors-Full pomp-Diverter valve / CH-LH / 70mm Catback+Racecat / KW INOX v1

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Audi zelf gebruikt toch meer Sline logo dacht ik als het niet om een S gaat.

    Maar dit is het zelfde als bij BMW M (of AMG Mercedes, al zie ik dit minder voorkomen), iedereen wil de looks van het sportmodel, dus gaat de fabrikant die vraag invullen.
    Persoonlijk vind ik het een beter idee van Audi met Sline, hiermee kan de (R)S-eigenaar zich nog steeds onderscheiden tegenover de niet-kenner.
    Door zelf met (R)S-logo's af te komen doe je heel het concept van Sline teniet.

    Zelf zou ik geneigd zijn om de RS of S badge van een echte RS of S af te halen. Hoe je het draait of keert, Audi blijft een gewone wagen (met uitzondering van de R8).
    Toch onbeschrijfelijk gevoel als je met een RS6 naast een Porsche staat zonder embleem, en jij kan gewoon mee met hem bij een stoplicht sprint.

    Maar vanuit standpunt van (R)S eigenaars kan ik het wel begrijpen dat het idioot is dat mensen willen doen alsof ze ook met een (R)S rijden, ook al zit er een 2.0TDI in.
    Eigenlijk niet alleen van (R)S eigenaars, maar quasi elke Audi liefhebber vindt dit niet kunnen.
    Ik ga nooit verstaan waarom sommige mensen vinden dat (R)S-logo's iets aan het uiterlijk van een auto doet. De auto heeft zijn vormen en zijn merklogo. En daar stopt het voor mij. Het embleem van het model zou ik nog laten staan, maar de motorisatie vind ik nergens voor nodig, net zoals (R)S of Sline logo.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V


  6. #46
    micky's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.123
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar ik persoonlijk vind badges plakken van een duurder model über sneu, ik snap dat je bijv, chrome spiegels ofzo mooier vind of een grilletje van een ander model, maar logo's plakken is de grens gepasseerd, eerlijk gezegd haal ik de letters toch altijd van de auto af (tenzij het niet zo verwijderd kan worden), gok maar lekker wat ik heb ( ti's toch nooit instap;-)) #Quattro logo-tje plakkend op de 2wiel aangedreven A4#
    VW Passat Variant Highline R-line 4Motion DSG (2016)
    Audi A3 Sportback 8P 1.6 automaat

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    39
    Posts
    174
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Ben het compleet met je eens, onze A3 heeft ook geen logo's enkel de standaard ringen en een S-Line logo in de gril.

    Ben blij dat er verder geen logo's opzitten :P

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Smile Een reactie van de eigenaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R010 Bekijk Berichten
    Vanmiddag stond deze auto op t parkeerterrein van mijn school, na een kentekencheck blijkt het om een 1.8t t gaan met RS4 logo's

    Hey ouwe dakdekker, als je tijdens pauze bij me was gekomen om te vragen had ik je gelijk kunnen vertellen dat het hier gaat om een 1.8t, of moest je file's voor zijn toen je weer naar mammie mocht gaan?

    Tevens is deze auto nog niet klaar, wacht nog op een aantal originele onderdelen zoals achterlichten en diffuser enz. die als back-order staan.

    Ik start een nieuwe topic en zal even een en ander toelichten met foto's vanaf aankoop Duitsland tot nu en zal het ook bijhouden voor de jongens die het leuk vinden om een project door te lezen van een echte rs4 liefhebber die liever niet 1:5 rijdt en voor snelheid op de motor pakt!!!!

    iso
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    >>@#GET RICH OR DIE TRYIN#@<<
    At the and of the day, what will you hang on to?

  10. #49
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Een reactie van de eigenaar!!!

    Welkom iso. En wij hebben er niks op tegen dat jij jouw wagen ombouwt naar een "RS4", maar meer op de RS4 logo's. Er rijden hier meerdere rond die van een standaard A3,A4,A6 enz, zowel exterieur als interieur hebben aangepast met S/RS onderdelen.

    Dus verder een mooie wagen, maar die logo's..... Maar plaats gerust je hele verhaal met foto's hier op het forum!
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  11. #50
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Een reactie van de eigenaar!!!

    Welkom,
    Kijk dat is mooi, krijgen we het hele verhaal ook van een andere kant te horen.
    Ben benieuwd naar je eigen topic.
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Een reactie van de eigenaar!!!

    Ja, maar ben er eigenlijk veel te laat mee, was al begonnen met een topic twee jaar terug maar kwam niks van in, mjh hij is er nu wel

    http://www.audiforum.nl/forum/cabrio...ml#post1155602
    >>@#GET RICH OR DIE TRYIN#@<<
    At the and of the day, what will you hang on to?

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Een reactie van de eigenaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4_iso_a4 Bekijk Berichten
    een echte rs4 liefhebber die liever niet 1:5 rijdt
    Koop dan een echte RS4 en leg hem op LPG?
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  14. #53
    FrankK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    52
    Posts
    268
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Een reactie van de eigenaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Welkom iso. En wij hebben er niks op tegen dat jij jouw wagen ombouwt naar een "RS4", maar meer op de RS4 logo's. Er rijden hier meerdere rond die van een standaard A3,A4,A6 enz, zowel exterieur als interieur hebben aangepast met S/RS onderdelen.

    Dus verder een mooie wagen, maar die logo's..... Maar plaats gerust je hele verhaal met foto's hier op het forum!
    Zoals moi, Standaard A6 4.2 met RS6 interieur, S6 tellerbak, S6 bumpers, grill en skirts. En ook met S6 logo in de grill, wat er echter niet af kan, het houdertje zit namelijk vast aan de grill. En waarom RS en S spullen. Omdat bv. de stoelen erg lekker zitten, er standaard rollos inzitten, wat erg handig is voor de kids. De dubbele S6 uitlaat is mooier dan de originele pijpen van de 4.2.
    Ik stoor me nogal aan mensen die dit erg vinden, laat iedereen in zijn waarde en de kenner ziet wel dat het niet echt is. Ik zeg ook altijd dat het geen echte is, maar ik ben er gelukkig mee en na het gekietel door Hartog is het gewoon een hele fijne reisauto.
    "There is no replacement for displacement."

  15. #54
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Een reactie van de eigenaar!!!

    Waar ik me eigen aan stoor zijn mensen die andermans mening veel te serieus nemen. Laat andere lekker denken wat ze over je auto vinden, het gaat er om wat je er zelf over denkt. Iedereen heeft een andere smaak dus voel je niet aangevallen omdat andere mensen dit niet mooi vinden of waarderen. Het is niet zo als je eigen aanmeld op het forum dat je alleen positieve reactie krijgt (gelukkig).

  16. #55
    Dedde's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.450
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik zeg; slotje erop!

  17. #56
    FrankK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    52
    Posts
    268
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Mat zwarte RS4 cabrio *nep*

    Misschien wel het beste als we ons aan elkaar gaan storen, ik ben al gestoord genoeg.
    "There is no replacement for displacement."

  18. #57
    Dedde's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.450
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Genoeg storing dacht ik zo

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •