Misschien handig om even in het starttopic de datum en tijd ofzo definitief te plaatsen ??
Als ik het zo lees, is het alleen mar van "het is toch dan -of-dan ??
EN geen defi-data.
Misschien kom ik ook nog wel even kijken. Want ik wil later nog een keer een 80/90 opknappen, lijkt me wel interessant om een stel van deze type's bij elkaar te zien.
Misschien handig om even in het starttopic de datum en tijd ofzo definitief te plaatsen ??
Als ik het zo lees, is het alleen mar van "het is toch dan -of-dan ??
EN geen defi-data.
Mijn Coupe ligt nog in bits en pieces. Die gaat nooit klaar zijn voor die datum of er moet een wonder gebeuren.
Kom misschien evengoed even kijken. Dat ligt eraan of ik de as van mijn 90 vertrouw, ga dat morgen even bekijken..
Elk type is natuurlijk welkom, zeker Oudi's (en daar schaar ik de type44 ook maar even onder).
Gilles: jammer dat ie nog niet perfect is. Ik hoop ook dat het weer meezit (dan kom jij met de P en ik met m'n rooie).
Jeroen: gewoon komen hoor!
Nou, zoals het er nu naar uitziet stuur ik mijn nieuwe aanwinst even die kant op, wel nog even de radio erin frotten 'smorgens. Iedereen komt zo rond 13u?
Met een spijkerbroek vol stucwerk en verf ... .. zo hoort dat ...
Ik hoor net op de radio dat dat waarschijnlijk het geval is: Droog, en niet al te warm. (en da's wel goed, type81's hebben over het algemeen geen airco )
Buiten dat: de meeste 5-pitters houden niet van een hete start na een uur of wat uitgestaan te hebben.
Mijn UrQ had dat laatst ook: buiten 35+ graden, flinke rit gemaakt, uitgezet en na een uur weer starten. Nou ech nie!
Moest een paar keer starten en toen kwam ie twijfelend tot leven. Lang leve de nieuwe accu
Belangrijkste van het weer is dat ik m'n semi-slicks eronder kan laten.
Ik probeer er rond 13u te zijn.
Ow ... kep straks ook een 5 pitter ... spannend!
(Competition had er af en toe ook al een heel klein beetje last van)
Tom opperde in een ander topic iets over de drukregelaar.
Zal het daar eens met Hessel over hebben.
Als die niet goed is dan moet die bij mij ook vervangen worden
Gilles: als het slecht weer zou zijn dan is juist een quattro de beste optie
(zegt hij die met zijn UrQ nooit met slecht weer rijdt).
Een achterwielaangedreven apparaat is dan nogal tricky (of je houdt van 'uitdagingen')
Gilles: staat ie reeds bij de spuiter of wil je 'm pas showen als ie echt 101% goed is?
Indien dat eerste: dan hebben we pech. In alle andere situaties: gewoon meenemen dus!
Iedereen is gewoon erg benieuwd naar je bolide, net zoals Franks 80.
klopt, nadat ik de auto bij Hessel heb opgehaald ben ik direct naar de spuiter gereden. Het spuitwerk was op een paar puntjes niet helemaal netjes en de spuiter maakt dat nu alsnog in orde. Dus de auto staat op dit moment dus bij de spuiter. Anders had ik m zeker meegenomen. Daarna krijgt hij nog vier nieuwe bandjes (zit een kleine maat verschil tussen type 81 en type 85 ) en tenslotte nog de uitlaat. Dan is de auto echt klaar, maar dat duurt zeker nog 4 weken...
Vandaag is mijn Oudi voor de APK geweest, en mag weer een jaartje verder. Een nieuw luchtfilter, een nieuwe lager en de koplampen moesten ff afgesteld worden. Helemaal klaar dus voor zondag! Wordt een flinke rit met de Oudi vanuit Assen.
Ik weet wat je bedoeld Gilles, je wilt alleen showen als je achter je werk staat, dat moet in jouw ogen perfect zijn op dat moment.
Ik zelf sta er nu redelijk achter.... Mijn type81 mag de wereld in en gezien worden. (ieniepieni kleine dingskes nog. maar die weet ik alleen.......hoop ik).