Pagina 13 van 26 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 511

Onderwerp: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

  1. #241
    S6Diesel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.351
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A6

    Thumbs up Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Was zondag een super mooie dag! :-)
    Was ervoor hard werken tussen het slechte weer door en met de tijd die ik had om mijn Audi er goed bij te hebben staan voor de Show & Shine, maar de erg mooie Nanolex prijzenpakketten die de organisatie heeft kunnen bewerkstelligen in samenwerking met Carclean en Audiwereld/Audiforum en het opgekomen poetsfanatisme bij menigeen motiveerde mij ook weer om er nu toch weer wat van te proberen te maken. Maar was nu wel extra lastig en bij aankomst eigenlijk ook te weinig tijd om hem laatste puntjes nog goed na te lopen wat vooraf toch weinig zin heeft, dat geeft toch wat stress ;-)
    Mag voor mij een volgende keer wel zo zijn dat de beoordeling niet al gelijk binnen een uur is nadat je het terrein opkomt. Wat mij betreft zou het prettiger en denk ik ook leuker zijn wanneer je er zeg nog 2-3 uur de tijd hebt om er nog aan te werken, is ook gelijk voor de "toeschouwers" leuker en heb je ook meer tijd om nog met geinteresseerden er wat over te kletsen.
    En als we het dan toch over punten hebben die misschien nog anders zouden kunnen, is dat ik ook gedacht had dat ook de binnenkant en onder motorkap er alles top bij moest staan en dat daar iig ook enigszins naar gekeken zou worden. Maar wellicht ook niet gebeurd vanwege het grote aantal deelnemers.
    Maar goed dit even terzijde ;-)
    Uiteindelijk ontzettend veel geluk gehad met het weer dat het uitgerekend begin vd middag het erg mooi weer was en in de ochtend ook droog. Anders was de Show&Shine en de hele dag toch totaal anders beleefd. Gelukkig was dit ons uiteindelijk goed gezind.
    En vantevoren hoopte ik als ik erg mijn best zou doen er misschien een top 3 plaats in zou kunnen zitten, maar met hoe hard er door iedereen vantevoren gewerkt is was dat toch wel heel erg spannend.
    Ik was dan ook superblij te horen dat ik de nummer 2 geworden ben! :-) En ik vind het helemaal niet erg om van @Franx met zijn perfecte Audi 80 te "verliezen". Ik weet voor mezelf nog wel wat verbeterpunten maar @Franx is sowieso een bijzonder klasse apart. Echt ongelooflijk hoe hij dat in detail allemaal zo goed voor elkaar heeft gekregen in de loop van tijd. Vond het ook erg leuk hem te spreken over zijn oldschool en onorthodoxe werkwijzes!

    Erg mooi Nanolex pakket als prijs, met de mij al zeer bekende Nanolex Ultra lakcoating, dat is het produkt wat in combinatie met de Flex excentrische polijstmachine mij het eerste echte WOW effect gaf met mij Audi, daarvoor was ik al helemaal verkocht met de Nanolex Ultra glascoating. Moet wel zeggen dat qua duurzaamheid ik nog niet helemaal overtuigd ben vh product zeker niet als ik dat nu vergelijk met een Sonax Polymer Netshield al heeft dat produkt weer andere puntjes. Maar goed echt blij met het prijzenpakket, ook nog een mooie Monello spons van Carclean en natuurlijk de eeuwige roem en de mooie beker. Bedankt organisatie, Carclean, Audiwereld! Na de 1e prijs van vorig jaar nu dus de 2e prijs. Hoop niet dat deze trend zich doorzet ;-)

    Verder had ik me ook nog ingeschreven als fotograaf, na de Show&Shine wel even tijd hiervoor gevonden niet helemaal zoals ik me vantevoren voorgesteld had. Volgende keer toch maar niet meerdere dingen tegelijk doen. Was wel erg zonde want @Straycat was meer dan welwillend om mij ook zijn nieuwe geweldige Canon 70-200 2.8 IS II te laten gebruiken. Eigenlijk baal ik er nu erg van dat ik daar niet toch tijd voor heb genomen. En dan was er ook nog iemand, weet even niet meer wie, die ook nog de 70-200 4.0IS had. Was de ultieme test mogelijkheid. Maar goed, voordeel is wel dat ik nu niet gelijk verkocht ben door 1 van deze 2 lenzen ;-) Maar hoop eigenlijk nog weer een kans te krijgen tijdens een eventuele volgende fotografie meeting. Misschien eentje op de Nurnburgring !? Ook leuk trouwens @Syhai gesproken te hebben en ook de nuttige tips die hij kon geven!
    Zal zo proberen wat door mij geschoten foto's erop te zetten. Achteraf bleek dat eigenlijk mijn canon 15-85 is lens (met polarizer) betere foto's maakte dan mijn 70-300 lens, in iedere geval vanaf de positie, redelijk dichtbij, die ik had. Geen tijd helaas om uitgebreid het hele parcours af te lopen.

    Aansluitende barbecue was ondanks de regen en het gebrek aan drinken (dat was wel minpuntje, zeker omdat ik geen bierdrinker ben ;-)) was erg genieten.
    Kortom top dag, top organisatie. Meeting Crew bedankt!

    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_2877.jpg
Bekeken:   295
Grootte:   62,5 KB
ID:        168928
    Audi A6 3.0TDI V6 Quattro S-Line Daytonagrey Hartog Tuning

  2. #242

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Posts
    48
    Kudos
    10
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asfaltfretter Bekijk Berichten
    Thanks ;-)

  3. #243

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S6Diesel Bekijk Berichten

    ........En als we het dan toch over punten hebben die misschien nog anders zouden kunnen, is dat ik ook gedacht had dat ook de binnenkant en onder motorkap er alles top bij moest staan en dat daar iig ook enigszins naar gekeken zou worden. Maar wellicht ook niet gebeurd vanwege het grote aantal deelnemers.
    Maar goed dit even terzijde ;-)
    Sja, idd... Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar daar was ik ook wel op voorbereid eigenlijk. Daar zijn mijn 12 extra uren ingegaan.
    Al met al wel een groot voordeel nu ik het toch heb gedaan.... ben weer voor lange tijd klaar onder de kap, haha...

    Nog steeds vind ik het een hele eer zover te zijn gekomen, Zeker gezien de resultaten die iedereen heeft neergezet, ook omdat de meesten gewoon daily drivers zijn vind ik dat knap, Ik weet hoe lastig het is om je juweeltje strak te houden als je er dagelijks mee over de weg schuurt en naast "jan en alleman" moet wegzetten soms.
    Ik heb het voordeel dat mijn inzending met pensioen is, dan bepaal je erg veel zelf en ben je minder aan het lot overgeleverd.
    Desondanks leuk om de boel eens door elkaar te schudden en eerste te worden (gnagna...). Blij met de waardering ook.
    (Zooo oldschool ben ik nu ook niet hoor, hooguit wat andere instelling en wir war aan productjes... en ja niet de top-lijn daarvan.)

    Ik zal zeker de Nanolex gaan inzetten, weet nog niet waar en op welke auto. mijn eigen auto's houdt ik graag op de wijze die voor mij werkt.
    Maar er zijn kandidaten die wat minder aandacht krijgen en daar kan ik mee testen....Ook vooral omdat de ondergrond 'redelijk kaal' is qua waslaag.

    Greetings! Zal eens kijken of ik volgende keer weer mee doe. Wellicht niet, heb mijn punt gemaakt door een keer mee te doen en 'm te pakken.
    Maar zeker tot ziens poetsgoeroe's!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #244

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Ik ben trots op je Frank!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #245
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Jongens, wat heb ik een topevenement gemist en wat baal ik....
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"


  6. #246
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Mag ik opmerken dat ik deze manier van foto's delen erg omslachtig vind? Ik mis ook een beetje de bulk van vorig jaar. Maar misschien komt die nog?
    Hear, Hear. Misschien ben ik na twee dagen ook nog te vroeg; fotografen: voel je niet aangevallen. Maar ik had inderdaad ook een bulk foto's verwacht. Ik las eerder in dit topic dat @Bennoh (beterschap!) in z'n eentje al 1100 foto's had geschoten. En als ik me niet vergis waren er 10 plaatsen beschikbaar voor fotografen langs de baan. Toch staan er nog maar een krappe 300 foto's op het forum. Als het er 2000 waren geweest had het me minder verbaasd dan de 300 van nu. Maar nogmaals, dit is geen aanval op de fotografen, iedereen is druk en we (ik) zijn heel blij dat er zulke mooie foto's worden gemaakt op zo'n dag. Ik zie ze dus met plezier tegemoet!

    Verder mijn complimenten voor de MC. Alles was erg strak geregeld, tot en met het weer en de opkomst was ook mooi lijkt me. De kritiek op de frietkraam en tijden van show en shine, DTM verloting en RS7 onthulling kan ik me in vinden maar voor de rest: hulde!

    Voor op de lijstje voor 2014: wellicht is het handig om de meeting iets meer richting de zomer (eind augustus ofzo) te trekken voor wat meer garantie op mooi weer, het blijft immers Nederland. Bijkomend voordeel: iets minder dan een jaar wachten
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  7. #247
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Kon er deze keer helaas niet bij zijn, volgend jaar beter.
    @Franx: gefeliciteerd! Gaaf dat een oudje de nieuwe bolides eens heeft verslagen, al speelt 'ie misschien wat vals door zich altijd voor de elementen te verstoppen
    Laatst gewijzigd door Arnout; 17-09-13 om 12:06.
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  8. Ad
  9. #248

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik ben trots op je Frank!
    Thanx man! Ben ook trotst op jou! Al is het alleen maar omdat je er niet aan toe wilt geven. Getuigt van karakter (en andere zaken zoals huisdiertjes. )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #249
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    ook omdat de meesten gewoon daily drivers zijn vind ik dat knap.
    Daar zit natuurlijk het grootste probleem.
    Het is ook een behoorlijk item geweest voor mij.
    Dat je auto er superstrak bij staat is buiten kijf, maar het is een troetelauto.
    Die moeten er eigenlijk ook strak bijstaan als je een poetshart hebt.

    Maar om een daily naar flawless te polijsten.......ik werd er hoorndol van.
    Vrouwlief die er halve wege de sessie mee naar haar werk moest, zelf mee op pad
    1/2 dagje hier pakken 2 dagen werken, weer paar uurtjes daar en ondertussen gewoon in gebruik hebben.

    Dat is toch anders dan dagen aan een auto kunnen besteden en weer weg zetten totdat hij weer eens mag rijden.
    En dat jaren lang.

    Doet niets af aan het resultaat nogmaals, maar het is toch anders.
    Kijk maar eens naar alle showcars met veel meetings, die zijn zo walgelijk strak, maar ja....geen daily's
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  11. #250

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    I know, Als tegenargument zijn 272.000 km er in 25 jaar ook niet met een boormachine opgezet en deze lak is inmiddels ook 14 jaar en 80.000 km oud.
    (De eerste 6 jaar was ik ook 1,5 ton aan kilometers zo aan het worstelen)

    Wat Walter eigenlijk wil zeggen is, Jongens schande dat jullie er zo met de pet na gegooid hebben en die vitrine-auto hebben laten winnen..
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #251
    MaxG's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    52
    Kudos
    16

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten



    Audi Nederland filmpje

  13. #252
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Met een paar ibuprofen achter m'n kiezen, een liter hoestsiroop / antaflu onder handbereik ben ik weer verder gegaan. Nog steeds maar met 1 van de SD-kaartjes bezig.

    Ik ben wel steeds kieskeuriger gaan kijken naar de foto's die ik post. Vorig jaar viel er al een hoop bij voorbaat af. Nu is de foto scherp maar staat er bijvoorbeeld een pylon voor het voorwiel/achterwiel. Als er een betere is dan neem ik die. Verwacht dus geen honderden foto's van mij. Wel probeer ik iedereen te laten passeren en dat zou mogelijk moeten zijn.

    Er staan er i.i.g. weer een aantal in.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  14. #253
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaxG Bekijk Berichten


    Audi Nederland filmpje
    leuk dat audi nederland mij als thunbnail gebruikt . krijg ik daar een nieuwe audi voor? yeahyeahyeah
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  15. #254
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    leuk dat audi nederland mij als thunbnail gebruikt . krijg ik daar een nieuwe audi voor? yeahyeahyeah
    Je kijkt wel streng
    Audi A2 1.4 aua

  16. #255
    Ricardo1800t's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    764
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé Bekijk Berichten
    Je kijkt wel streng
    Het was ook een zeer serieuze gelegenheid..
    Laatst gewijzigd door Ricardo1800t; 17-09-13 om 16:43.
    Audi A3 1.8T 132kW APP 05-2000

  17. #256

    Standaard Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    @Franx well done, kerel! En zwaar terecht ook, want het merendeel van de deelnemers kwam met auto's aanzetten van amper een paar jaar oud.

  18. #257
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    @Franx proficiat kerel!

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  19. #258
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    I know, Als tegenargument zijn 272.000 km er in 25 jaar ook niet met een boormachine opgezet en deze lak is inmiddels ook 14 jaar en 80.000 km oud.
    (De eerste 6 jaar was ik ook 1,5 ton aan kilometers zo aan het worstelen)

    Wat Walter eigenlijk wil zeggen is, Jongens schande dat jullie er zo met de pet na gegooid hebben en die vitrine-auto hebben laten winnen..
    Nee, want we konden duidelijk zien dat hij echt met liefde onderhouden wordt, dus we willen niets afdoen aan het resultaat.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  20. #259
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    @Franx well done, kerel! En zwaar terecht ook, want het merendeel van de deelnemers kwam met auto's aanzetten van amper een paar jaar oud.
    Klopt nog geen twee jaar!
    Dan kan iedereen het.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  21. #260
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Eerlijk gezegd waren twee objecten op de meeting die het sowieso waard waren om te zien/horen. Die groene RS2 en de beauty van Frank. Hij was zo proper dat ik er echt van ben geschrokken!

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

Pagina 13 van 26 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •