Pagina 29 van 39 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 765

Onderwerp: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

  1. #561
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalleN Bekijk Berichten
    Die heeft geen FIS. Plus het is een facelift en die van jou niet, wordt erg lastig.
    Ah, dan houdt het op. Bedankt!
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  2. #562
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Ja, da's wel een nice-to-have hoor, maar zou al blij zijn met facelift console met moderne clima-unit.

    Trouwens ook zojuist advertentie aangeschreven waarin een B5 facelift gesloopt gaat worden; Wil dan wel koplampen en voorbumper hebben, alweer een stapje dichter bij FL en weer mistlampen (want die zijn na de laatste S4 koplamp-upgrade verloren gegaan). Voorbumper lijkt in goede kleur te zijn, dat zou natuurlijk helemaal mooi meegenomen zijn.
    En ik maar zoeken naar een PFL console front in het hout nog niet gevonden en nu ga je hem ombouwen, ik kijk voor je als ik zelf op de sloop bent hi hi.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  3. #563
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Kan je wel helpen evt!
    help m dan meteen ff met die voorrem upgrade, die is long overdue


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  4. #564

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Zeer zeker! 't Is jammer dat B6 spul niet past, heb daar nog een nette 312 set van liggen (3000km oud zo'n beetje).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #565

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 T Bekijk Berichten
    En ik maar zoeken naar een PFL console front in het hout nog niet gevonden en nu ga je hem ombouwen, ik kijk voor je als ik zelf op de sloop bent hi hi.
    ... die "hout" ik inderdaad ook nog graag open hoor
    Is natuurlijk nog niet zeker of het allemaal gaat lukken.

    @Bastet @Henkjan ; Komt goed ... staat gepland.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #566
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ... die "hout" ik inderdaad ook nog graag open hoor
    Is natuurlijk nog niet zeker of het allemaal gaat lukken.

    @Bastet @Henkjan ; Komt goed ... staat gepland.
    Ik kijk nog voor je maar tot op heden nog niet tegen gekomen alleen maar zwart anders niet, maar ik blijf er op letten. Ha Ha
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  7. #567

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Net bij autotaalglas geweest ivm het achterraam wat al een tijdje los zit.
    Het kan gemaakt worden, is een aardig klusje, maar met uit en weer inbouw van het raam (het is niet stuk namelijk) kom ik op 140 euro

    Echter natuurlijk weer de "slag-om-de-arm"; Het kan misgaan en dan moet er een raam in. Met wat korting komt dat alsnog op EUR 575 ...
    (Ben goed geholpen en de man dacht echt goed mee om het zo goedkoop en goed als mogelijk te doen, maar beter dan dit lukte niet helaas)

    Ga nu ff de verzekering bellen, ben namelijk alleen WA verzekerd, dus geen glas
    Kijken of ik kan upgraden en de mogelijk hoge kosten kan afvangen (vrees van niet, is een collectief en de auto is al oud natuurlijk)

    Van de andere kant; Als het voor 140 euro klaar is, ben ik ook helemaal tevreden, maar dat is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen.
    Een eventueel 2e hands raam kon ook, dan wel zonder garantie, maar da's begrijpelijk. Echter zie ik dat niet zo zitten.

    Lastig lastig ... en het moet ook op redelijk snelle termijn klaar, want ik wil het voor de vakantie in orde hebben
    (ritje van maar 2x 100km, maar toch, er moet veel meegenomen)

    Als iemand nog tips/ervaringen heeft, graag!
    Laatst gewijzigd door Bob; 06-08-14 om 11:59.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #568

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Als hij los zit vervangen. En nu verzekeren voor iets wat gisteren al was is niet gedekt. Daarnaast is het maar de vraag dat een fout bij demontage onder de dekking valt. Dit is natuurlijk een andere oorzaak dan een scheur door een steen of iets dergelijks.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #569

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    WA met beperkt casco is geen probleem voor jouw auto, gewoon upgraden (al was 't maar vanwege evt. steenslag in de voorruit). Achterruitje een dag later laten fiksen voor die 140 piek, en als 't fout gaat claimen.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #570

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Dekt een glasverzekering schade veroorzaakt door een reparatie? Zou ik eerst checken... Een zijruit knapt niet zomaar, dus dan moet je wel een goed verhaal hebben.
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  12. #571

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot Bekijk Berichten
    Dekt een glasverzekering schade veroorzaakt door een reparatie? Zou ik eerst checken...
    Het verhaal van de autotaalglas meneer impliceerde dat wel, waarschijnlijk hetzelfde verhaal als je een sterretje laat maken en het alsnog doorscheurt, dat kan gewoon gebeuren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot Bekijk Berichten
    Een zijruit knapt niet zomaar, dus dan moet je wel een goed verhaal hebben.
    Het is het achterraam
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #572

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Nog een keer gelezen. Dus verzekering zou moeten dekken als reparatie mislukt. Met een sterretje is het denk ik een ander verhaal dan met een loszittende ruit als uitgangspunt. Maar misschien denk ik te moeilijk ;-)
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  14. #573

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Balen zeg.. 500,- is wel serieus aan de prijs. Hoop dat het gewoon lukt en dat je 140,- kwijt bent.

    Klinkt mij overigens ook vreemd in de oren dat schade veroorzaakt bij het vervangen van de ruit geclaimd zou kunnen worden.

    Bovendien ben ik principieel tegen het 'verhogen' van je verzekering om vervolgens iets te kunnen claimen. Zelfde als wanneer men met aanvullende ziektekostenverzekeringen tussen jaren zitten te schuiven als ze er bijvoorbeeld achter komen dat ze fysio nodig hebben en dit dan maar doorschuiven naar komend jaar (en dan wel aanvullend pakketje nemen). En maar klagen met z'n allen dat verzekeringen zo duur zijn en duurder worden
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  15. #574

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Ik zou zeggen dat Autototaalglas zelf verzekerd is als een reparatie niet lukt.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #575
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard

    Beste prijs. Is dat incl een nieuw raamrubber? Ik was bij Autotaalglas vorig jaar 60 euro kwijt ex rubber (dat had ik zelf geregeld) om het linker achterraam van de RS2 eruit te halen en weer terug te zetten na het spuitwerk. Ik had niet de indruk dat het erg kritisch was voor het raam, ging heel vlotjes en zonder veel gedoe.

    Echter... Ze dachten dat ik een garage was toen ik informeerde per telefoon en toen bleek dat ik een particulier was konden ze niet meer terug... Misschien een tip?

    Ik zou het wel laten maken, bij mij bleek dat de oorzaak van lekkage langs de achterstijl, precies bovenop de accu...
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  17. #576

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Ik zou zeggen dat Autototaalglas zelf verzekerd is als een reparatie niet lukt.
    Dat zullen ze wel "afkopen" door de klant te waarschuwen dat het mis kan gaan...
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  18. #577

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    Beste prijs. Is dat incl een nieuw raamrubber? Ik was bij Autotaalglas vorig jaar 60 euro kwijt ex rubber (dat had ik zelf geregeld) om het linker achterraam van de RS2 eruit te halen en weer terug te zetten na het spuitwerk. Ik had niet de indruk dat het erg kritisch was voor het raam, ging heel vlotjes en zonder veel gedoe.

    Echter... Ze dachten dat ik een garage was toen ik informeerde per telefoon en toen bleek dat ik een particulier was konden ze niet meer terug... Misschien een tip?

    Ik zou het wel laten maken, bij mij bleek dat de oorzaak van lekkage langs de achterstijl, precies bovenop de accu...
    Deze zit in de kit. Maar idd voor autobedrijven hanteren ze vast andere prijzen met korting
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #578

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Bovendien ben ik principieel tegen het 'verhogen' van je verzekering om vervolgens iets te kunnen claimen. Zelfde als wanneer men met aanvullende ziektekostenverzekeringen tussen jaren zitten te schuiven als ze er bijvoorbeeld achter komen dat ze fysio nodig hebben en dit dan maar doorschuiven naar komend jaar (en dan wel aanvullend pakketje nemen). En maar klagen met z'n allen dat verzekeringen zo duur zijn en duurder worden
    Offtopic:
    Zolang je elke schade onder €1000 direct of indirect zelf betaalt (via verhoging van de premie, vooral als nieuweling!), en zolang verzekeringsmaatschappijen woekerwinsten maken, vind ik dat er geen enkel moreel bezwaar is tegen het gebruik er van. M'n ma had een klein ongelukje, toen nog 2 schadevrije jaren, wel al 44 jaar (rijbewijs op d 'r 42e gehaald), €700 aan de andere kant schade (deur kapot + spuitwerk). De premie ging, uitgerekend en gecorrigeerd over de kortingen en het verlies daarvan in de toekomstige jaren met een slordige €800 omhoog. Dat is bijna 15% rente op een krediet! Volgende keer leen ik wel €1K tegen 8%, en betaal ik het direct. Is goedkoper!

    Ik betaal al 8 jaar een extra bedrag voor ruitschade, maar heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Stel, ik verzeker de volgende auto gewoon WA, omdat het een tijdelijk hok is, maar krijg een barst in de ruit. Ik verhoog de verzekering, en 1 of 2 maanden later claim ik de ruit. Wie is er dan principieel fout bezig? Ik niet! Ik betaal al 8 jaar voor z'n ruit, bij elkaar zeker €600 aan 'verspilde' premie.

    Hier, €92.000.000 winst voor Allianz/Allsecur:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Allianz#Allianz_Nederland

    Principieel fout.. my ass, hier klaag ik over, premie verhogen komt echt door valse claims, zeker weten..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  20. #579
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Deze zit in de kit. Maar idd voor autobedrijven hanteren ze vast andere prijzen met korting
    Het rubber was er compleet netjes uitgekomen en had er best wel weer in gekund, ware het niet dat metalen delen flink aangeroest waren. Misschien hergebruiken?

    Erg goede ervaring trouwens hier met autotaalglas, beter dan met hun concurrent hier in Twente
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  21. #580

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999 (alle updates in startpost)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Offtopic:
    Zolang je elke schade onder €1000 direct of indirect zelf betaalt (via verhoging van de premie, vooral als nieuweling!), en zolang verzekeringsmaatschappijen woekerwinsten maken, vind ik dat er geen enkel moreel bezwaar is tegen het gebruik er van. M'n ma had een klein ongelukje, toen nog 2 schadevrije jaren, wel al 44 jaar (rijbewijs op d 'r 42e gehaald), €700 aan de andere kant schade (deur kapot + spuitwerk). De premie ging, uitgerekend en gecorrigeerd over de kortingen en het verlies daarvan in de toekomstige jaren met een slordige €800 omhoog. Dat is bijna 15% rente op een krediet! Volgende keer leen ik wel €1K tegen 8%, en betaal ik het direct. Is goedkoper!

    Ik betaal al 8 jaar een extra bedrag voor ruitschade, maar heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Stel, ik verzeker de volgende auto gewoon WA, omdat het een tijdelijk hok is, maar krijg een barst in de ruit. Ik verhoog de verzekering, en 1 of 2 maanden later claim ik de ruit. Wie is er dan principieel fout bezig? Ik niet! Ik betaal al 8 jaar voor z'n ruit, bij elkaar zeker €600 aan 'verspilde' premie.

    Hier, €92.000.000 winst voor Allianz/Allsecur:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Allianz#Allianz_Nederland

    Principieel fout.. my ass, hier klaag ik over, premie verhogen komt echt door valse claims, zeker weten..
    Lijkt me toch dat de winst van een onderneming geen argument kan zijn voor claimgedrag? Bovendien zegt EUR 92 mio resultaat vrij weinig zonder context. Overigens zou je dan ook geen Audi moeten rijden Evenals het argument dat iemand al 8 jaar lang bij een vorige auto heeft betaald voor iets waar ie geen gebruik van heeft gemaakt, en daarom het voor zichzelf kan rechtvaardigen om de volgende auto om te switchen. Dan had je dan maar vooraf moeten bedenken.

    Ik vind het persoonlijk wel een moreel bezwaar, maar wellicht heb ik daarin andere normen en waarden.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

Pagina 29 van 39 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •