Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 37

Onderwerp: (A)sociale media

  1. #1
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard (A)sociale media

    Offtopic:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Er blijken nu tweets rond te gaan waarbij hij dood verklaard wordt. Schandalig om zoiets te verspreiden terwijl het niet waar is.
    Twitter en Facebook zijn dan ook platformen geworden voor mensen die eigenlijk onder hun steen hadden mogen blijven liggen.

    One liter, driver's licence eater...


  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    Offtopic:




    Twitter en Facebook zijn dan ook platformen geworden voor mensen die eigenlijk onder hun steen hadden mogen blijven liggen.

    Dikke kuddo en +1
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    Offtopic:




    Twitter en Facebook zijn dan ook platformen geworden voor mensen die eigenlijk onder hun steen hadden mogen blijven liggen.

    Amen, vooral Facebook, dat is de nieuwe volksziekte, al die social media eigelijk, vindt het meer a-sociaal media aan het worden.
    Heb daarom mijn account 2 jaar terug al aan de wilgen gehangen.
    Mensen schrijven echt alles op dat Facebook wat ze ieder uur van de dag doen of gaan doen, werdt er helemaal gestoord van.
    99% van die berichten hebben totaal geen toegevoegde waarde. (als ze gaan zitten bouten of de buurvrouw gerolbezemd wordt hoef ik dat echt niet te weten......)
    Als m'n dochter een handbal wedstrijd speelt zit meer als de helft van het publiek gebiologeerd naar hun schermpjes te turen en zich wezeloos te tikken, walgelijk gewoon.........get a live!
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  4. #4
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Ook hier een dikke +1
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #5

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Geinige discussie.
    Vrienden & ik hebben ook nog maar weinig met facebook. Incidenteel berichtje zo af en toe, maar je wordt idd zo overspoeld.
    Als je niet oppast en het allemaal comateus gaat zitten lezen, ben je uren bezig.
    Ik heb nog wel een account, maar schrap flink.
    Mn blocklist is aardig groot (van die "balk-er-maar-alles-uit-in-mn-emo-bui" mensen) en info over merken/producten etc. wil ik al helemaal niet zien.
    Als je niet oppast, wordt je timeline 1 dikke reclamefolder.
    Moet zeggen dat het tot nu toe goed gaat, ik ben dagelijks misschien nog 10 (hooguit 15) minuutjes aan t lezen, en dat is dan voor het grootste deel ook info die ik wil lezen.

    Daarnaast gaat ook de hele logica aan mij voorbij eerlijkgezegd; Van de ene persoon krijg ik wel een melding bij berichten plaatsen, bij een ander weer niet.
    Alle verjaardagswensen die ik dinsdag kreeg zag ik niet op mn timeline, maar moet ik in mn eigen profiel opzoeken en teruglezen.
    Zal wel een gedachte achter zitten, maar eerlijkgezegd vind ik de gebruikersvriendelijkheid dramatisch omlaag gegaan de laatste jaren.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #6
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    @Bob ik heb ooit (in 2004) Hyves gehad en dat vond ik wel leuk. Gelukkig heb ik nooit FB gehad en ik heb dat nimmer gemist...al mijn vrienden zitten er ook niet meer op of alleen nog maar om profielen te bekijken. Lees: mooie/interessante dames checken Slaat nergens op.

    Wat ik wel ergens op vind slaan, is Instagram. Dat vind ik wel leuk; leuke en aparte foto's maken en posten, is echt een leuke bezigheid.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  7. #7

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Om een beetje bij te blijven, zit ik zo'n beetje op alle social media; twitter, facebook, tumblr, foursquare, linkedin, instagram, getglue, untappd, google+, maar of ik er ook wat mee doe is natuurlijk een 2e. Ik heb een dramatisch oude telefoon, dus lang niet alles draait.
    En degene die ik gebruik, gebruik ik ook maar mondjesmaat. Daarnaast ben ik een administratief iemand, dus lijstjes bijhouden (foursquare, untappd, getglue) vind ik leuk, dat doe ik ook meer voor mezelf (naslagwerk, vooral bij untappd) dan dat ik het echt deel (links naar bijv. andere socialmediaplatformen staan bij mij standaard uit)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #8
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Ik heb een dochter van 12 en een zoon van 10.
    Leuk hoor al die mobieltjes met camera en zoiets als instagram.
    Je hebt geen idee hoe iemand gepest kan worden via social media..............tot er zelfmoord op volgt. (sporten op school, daarna douchen en de rest laat zich raden.....)
    Ja, dat is al gebeurt, die social media heeft een hele zwarte keerzijde die niemand graag wil zien.
    Hier op school wordt er gelukkig veel aandacht aan geschonken en thuis praten we daar heel open en eerlijk over.
    Het enige dat je dan kan hopen is dat je kinderen daar wat positiefs mee doen en zich niet laten meeslepen met dit soort idioterie.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  10. #9

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Helemaal waar Rolf, ik hoor dat van meer ouders met kinderen in die leeftijd.

    V.w.b. die zwarte keerzijde; Inderdaad eentje om voor op te passen.
    Jij noemt nu extreme gevallen, maar het kan ook in mindere mate;

    Als ik samen met mn vrouw niet uitkijk, zien we op een gemiddelde avond alleen elkaars kruin achter het scherm van de laptop/ipad/ipod/smartphone vandaan steken, en is de avond om voordat je het weet. Slechte zaak imo. Dus gisteren maar 'ns afgesproken dat we dat 'ns flink aan inperken; half uurtje per avond is meer dan genoeg voor dat gedoe, en dan nog even gezellig aan de koffie en de dag bespreken bijvoorbeeld.

    Toch is er ook weer een positieve kant te noemen; Dit voorjaar met (een deel van) ons gezellige whatsapp-groepje op vakantie naar USA, zo kan het dus ook!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #10
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Helemaal waar Rolf, ik hoor dat van meer ouders met kinderen in die leeftijd.

    V.w.b. die zwarte keerzijde; Inderdaad eentje om voor op te passen.
    Jij noemt nu extreme gevallen, maar het kan ook in mindere mate;

    Als ik samen met mn vrouw niet uitkijk, zien we op een gemiddelde avond alleen elkaars kruin achter het scherm van de laptop/ipad/ipod/smartphone vandaan steken, en is de avond om voordat je het weet. Slechte zaak imo. Dus gisteren maar 'ns afgesproken dat we dat 'ns flink aan inperken; half uurtje per avond is meer dan genoeg voor dat gedoe, en dan nog even gezellig aan de koffie en de dag bespreken bijvoorbeeld.

    Toch is er ook weer een positieve kant te noemen; Dit voorjaar met (een deel van) ons gezellige whatsapp-groepje op vakantie naar USA, zo kan het dus ook!
    AMEN! Mooi gezegd @Bob
    Wij doen dat ook: anders zitten je idd de gehele avond achter een schermpje te turen.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Met m'n vriendin had ik daar nog geen last van. Elke dag bij haar, was een dag minder achter de computer .

    Overigens, wie kinderen heeft. Leer hen aub heel goed over de gevaren van sociale media. En dan heb ik het nu niet per se over cyberbullying, maar dan over privacy.
    Privacy op zich, zal niet meer bestaan voor hun generatie. Ze zullen het zelf moeten afdwingen. En dat kan door goed uit te kijken met wat je online post.
    Want sommige dingen blijven eeuwig bereikbaar op het internet. Over 50j gaan die nog kunnen terugvinden wat er vandaag gepost werd (op een of andere manier).
    Of een schande momentje die genoeg aandacht krijgt, zal voor altijd makkelijk bereikbaar zijn via google enzo.

    Zelf begin ik er ook steeds meer op te letten. Ook allerhande tracking cookies enzo, blokkeer ik. Ik ben ook aan het kijken om volledig te stoppen met google diensten.
    Alle privacy instellingen van mijn fb zijn ongeveer zoals ik het nu wil. Moest ik solliciteren, de recruiter ziet alleen mijn voorbeeldigste foto's .

    Maar we gaan eigenlijk helemaal offtopic. Is het niet beter om deze thread te splitsen?
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  13. #12
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Als ik samen met mn vrouw niet uitkijk, zien we op een gemiddelde avond alleen elkaars kruin achter het scherm van de laptop/ipad/ipod/smartphone vandaan steken, en is de avond om voordat je het weet.
    Het is niet alleen dat, soms eet ik bij vrienden mee en op de bank met een bord met de tv aan. Liever gewoon aan tafel en geen TV in de keuken/eetkamer. Ook geen krant of folders lezen kan ook heel gezellig zijn.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  14. #13

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Zelf begin ik er ook steeds meer op te letten. Ook allerhande tracking cookies enzo, blokkeer ik. Ik ben ook aan het kijken om volledig te stoppen met google diensten.
    Alle privacy instellingen van mijn fb zijn ongeveer zoals ik het nu wil. Moest ik solliciteren, de recruiter ziet alleen mijn voorbeeldigste foto's .
    Sja, ik heb eerlijkgezegd weinig te verbergen, dus wat dat betreft maakt het me niet zoveel uit.
    Maar inderdaad heb ik mensen op FB die denken dat ik 1 of andere professionele alcoholist ben; Ik heb een bovengemiddelde interesse voor (speciaal)bier, dus daar post ik wel 'ns wat over. Maarja, diezelfde mensen staan me met open mond aan te kijken als ik vertel dat ik alleen in het weekend een biertje drink. Het is maar perceptie natuurlijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Maar we gaan eigenlijk helemaal offtopic. Is het niet beter om deze thread te splitsen?
    Graag, is een interessante discussie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Het is niet alleen dat, soms eet ik bij vrienden mee en op de bank met een bord met de tv aan. Liever gewoon aan tafel en geen TV in de keuken/eetkamer. Ook geen krant of folders lezen kan ook heel gezellig zijn.
    Sinds wij kinderen hebben is eten op de bank sowieso een no-go.
    En als we bezoek hebben al helemaal niet, dan zitten we gezellig aan tafel met z'n allen
    (heb potdorie niet voor niets een 2,2 x 1mtr tafel gekocht )
    En in geen van de gevallen staat de TV aan, meestal wel de radio.

    Een krant of tijdschrift heb ik niet, ik lees zoiets toch niet weet ik van mezelf.
    Folders: Elke maandagavond is het bij ons foldertijd. Stapel op tafel en samen doorlezen voor goede aanbiedingen
    Ik ben niet arm, maar let toch graag wel een beetje op de centjes.


    Trouwens grappig wat er over de jeugd geroepen wordt; Het viel mij v/d week op dat ik vroeger altijd stipt om half 7 mn bordje leeg moest hebben om sesamstraat te kijken.
    Onze kinderen mogen dat ook dagelijks kijken, maar nemen geen haast met eten; ik roep het gewoon via NPO gemist op
    (maar die kant gaat het sowieso op met TV kijken, ik kijk eigenlijk nagenoeg niets meer "live")
    Laatst gewijzigd door Bob; 16-01-14 om 09:48.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #14
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten

    Maar we gaan eigenlijk helemaal offtopic. Is het niet beter om deze thread te splitsen?
    Ik zeg: DOEN!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  16. #15
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Maar we gaan eigenlijk helemaal offtopic. Is het niet beter om deze thread te splitsen?
    Ik weet niet of dat mogelijk is, maar dat zouden we dan even aan @tom moeten vragen.

    Anders moet iemand even een nieuw topic openen en daar verder gaan.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #16
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Geregeld.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #17
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard (A)sociale media

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Geregeld.
    Bedankt Tom!


    Zo, nu mijn mening over social media:

    De laatste social media waar ik aan meegedaan heb, was MSN. Hyves, Facebook, Linkedin en Twitter ben ik gewoon niet aan begonnen. Ik zag er eerst het nut niet zo van in. Zo'n profiel en vooral een lijst met "echte" vrienden. Hoe meer vrienden, hoe meer aanzien!
    Nu irriteert het me juist dat je soms bijna "verplicht" wordt om Facebook te hebben. Sommige mensen communiceren alleen nog maar via Facebook. Uitnodigingen, verhuisberichten, zwangerschappen of een nieuwe baan van familie of vrienden hoor ik soms pas via via. Waarom zou je een belangrijke gebeurtenis in je leven nog persoonlijk aan je naasten vertellen, als je het ook op Facebook kan zetten?
    Ook veel bedrijven verwijzen in reclame's alleen nog naar hun Facebookpagina en bij veel acties kun je alleen nog via Facebook of Twitter meedoen. Nou, dan doe ik toch lekker niet mee.

    Bij mijn vriendin op d'r werk zoeken ze voor nieuwe vacatures alleen nog op Linkedin. Wat is er mis met de ouderwetse vacaturesites?
    Gelukkig was dat 4 jaar geleden nog niet zo, anders had ze deze baan niet gehad. Omdat ze een functie heeft waarbij ze met vertrouwelijke informatie werkt, hebben ze haar toen eerst uitgebreid gescreend. Ze vonden het toen verdacht dat ze van haar alleen een Schoolbank-account van 10 jaar oud konden vinden. Alsof ze wat te verbergen had! Dat is toch de omgekeerde wereld? Ze zouden juist blij moeten zijn dat ze niet iemand is die haar hele hebben en houwen op internet kwakt.

    WhatsApp vind ik trouwens wel erg handig, maar dat vind ik niet echt een social media. Is gewoon een handig communicatiemiddel en is niet openbaar.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: (A)sociale media

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Ook veel bedrijven verwijzen in reclame's alleen nog naar hun Facebookpagina en bij veel acties kun je alleen nog via Facebook of Twitter meedoen. Nou, dan doe ik toch lekker niet mee.
    Idd, steeds meer wordt er gelinkt met facebook. Ik kom er gek van. Ik heb wel fb, maar ik wil niet dat elk bedrijf zomaar mijn profielgegevens krijgt.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  20. #19
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: triest bericht dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Sja, ik heb eerlijkgezegd weinig te verbergen, dus wat dat betreft maakt het me niet zoveel uit.
    Maar inderdaad heb ik mensen op FB die denken dat ik 1 of andere professionele alcoholist ben; Ik heb een bovengemiddelde interesse voor (speciaal)bier, dus daar post ik wel 'ns wat over. Maarja, diezelfde mensen staan me met open mond aan te kijken als ik vertel dat ik alleen in het weekend een biertje drink. Het is maar perceptie natuurlijk.
    Ik denk dat privacy en iets te verbergen hebben twee verschillende dingen zijn. Ook al heb je niets te verbergen hoeft iemand anders nog niet te weten wat je allemaal doet.
    En ben het helemaal eens met Dobbelsteen, want het word steeds erger. Het begint bij het persoonlijke van advertenties bij zoekopdrachten maar het is al zo ver dat je bepaalde apps je locatie door gegeven. Ik ben zeker niet iemand die in allerlei complotten gelooft, maar het is echt niet goed wat er allemaal bij de NSA en dat soort organisaties gebeurd.

  21. #20

    Standaard Re: (A)sociale media

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Idd, steeds meer wordt er gelinkt met facebook. Ik kom er gek van. Ik heb wel fb, maar ik wil niet dat elk bedrijf zomaar mijn profielgegevens krijgt.
    True, dat riep ik al eerder, facebook was nog leuk toen er alleen mensen op zaten, maar nu met alle themapages, bedrijvenpagina's etc etc loppt het wat mij betreft uit de klauw.
    Dat, in combinatie met het vreselijk ingewikkelde instellen van lijsten/vrienden/kennissen etc etc, is voor mij ook de reden dat ik er nog zo weinig mee doe.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •