Pagina 151 van 300 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155161201251 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.001 tot 3.020 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #3001

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heeft iemand gekozen voor de S-line velgen en zou hier foto's van willen plaatsen ? Alvast Tnx !

  2. #3002
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    '01 rs4 641 ps

  3. #3003
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goed nieuws! Vandaag om 12:00 hebben we de e-tron opgehaald Het was vandaag allemaal heel erg goed geregeld i.t.t. vorige week. Heb de hele dag natuurlijk met de auto gespeeld, vandaar nu pas een update. Meteen alle instellingen gedaan, en dat zijn er nogal wat. (Vooral Audi connect was even werk, maar dat lag aan Vodafone, niet aan de auto.) De plaatjes:





    Vandaag 2x opgeladen aan de laadpaal: eerst 43km en daarna 42km bereik. Lijkt wat meer te zijn dan de 38km die door iedereen werd genoemd. Wellicht een nieuwe software update o.i.d.?


    Nu zo snel mogelijk met kilometervreter afspreken om de de lak in de glascoating te zetten. Ik heb de lak nog niet met een lamp geïnspecteerd, maar op het eerste oog leek het alsof de auto daadwerkelijk netjes is gepolijst. Wat wel meteen opviel is dat de hoogglans zwarte B-stijl vol swirls zit.

    Morgen even het interieur in de beschermende middelen zetten (303 Aerospace Protectant voor de kenners). En de ruiten in de Rain-x. Alhoewel dat laatste de komende weken hopelijk weinig zal doen.

    Daarnaast binnenkort een andere kentekenplaathouder (zonder reclame) achter plaatsen.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  4. #3004

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vandaag 5 uur lang in Duitsland gereden en bijna een uur 200+. Daarna vooral remmen en weer accelereren (gemiddelde Nederlander dicht bij de grens begrijpt echt niet hoe je in Duitsland normaal rijdt ;-) ). Ik kreeg in eens de melding: acculading leeg en tank bijna leeg. Vaak de Boost functie gebruikt.

    Net even de auto goed schoongemaakt (500 vliegen overal) en opgeladen. En jawel: 45km. Het lijkt dus bij mij echt NIETS met je gemiddelde verbruik te maken te hebben. Misschien in tegendeel. Gemiddelde was 1 liter op 7km... En warm is het ook niet bepaald (meer). Ik weet het niet meer.

    Misschien ergens in Duitsland stiekem een software update gekregen? ;-)

  5. #3005

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Leeftijd
    53
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is er al iemand die ervaring heeft hoeveel liter er nog in de tank gaat als de actieradius op 0 staat. Met andere woorden kan je gewoon naar 0 km rijden en dan pas gaan tanken?
    Laatst gewijzigd door Mark Schouten; 19-04-15 om 06:16.


  6. #3006

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Schouten Bekijk Berichten
    Is er al iemand die ervaring heeft hoeveel liter er nog in de tank gaat als de actieradius op 0 staat. Met andere woorden kan je gewoon naar 0 km rijden en dan pas gaan tanken?
    Ik heb hem al een keer naar 0KM gereden, ging prima. Als je een lege tank echt tot het randje vol gooit gaat er zo'n 45 liter in..
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  7. #3007

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dft Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad interessant. Het is volgens mij wel onmogelijk om de accu helemaal leeg te rijden, want mijn ervaring tot nu toe is dat de auto altijd gaat bijladen als de accu leeg is. Maar zo'n 8 kWh zou toch zeker moeten kunnen.
    Ik heb de auto helemaal leeggereden en vervolgens 8.1kWh kunnen laden.

    Paar vraagjes aan de ervaringsdeskundigen:
    - De E-tron gaat bij een lege accu automatisch over op 'Hybrid hold', ik zou dit toch liever op 'Hybrid auto' willen hebben. Nu moet ik handmatig omschakelen. Is dit op te lossen?
    - De laadstekker is pas te ontgrendelen als ik de auto middels de klapsleutel ontgrendeld heb, herkent hij niet dat ik in de buurt ben? Liefst wil ik mijn sleutel helemaal niet meer aanraken. Ik sta al met een laptoptas, laadsnoer en laadpas in mijn handen.
    - De parkeersensoren voor lijken niet te reageren als je de e-tron achter een andere auto inparkeert (zonder de achteruit te gebruiken). Herkennen jullie dit?
    - Is een extra sim aan te bevelen?

  8. Ad
  9. #3008
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leongti Bekijk Berichten
    Ik heb de auto helemaal leeggereden en vervolgens 8.1kWh kunnen laden.

    Paar vraagjes aan de ervaringsdeskundigen:
    - De E-tron gaat bij een lege accu automatisch over op 'Hybrid hold', ik zou dit toch liever op 'Hybrid auto' willen hebben. Nu moet ik handmatig omschakelen. Is dit op te lossen?
    - De laadstekker is pas te ontgrendelen als ik de auto middels de klapsleutel ontgrendeld heb, herkent hij niet dat ik in de buurt ben? Liefst wil ik mijn sleutel helemaal niet meer aanraken. Ik sta al met een laptoptas, laadsnoer en laadpas in mijn handen.

    - De parkeersensoren voor lijken niet te reageren als je de e-tron achter een andere auto inparkeert (zonder de achteruit te gebruiken). Herkennen jullie dit?
    - Is een extra sim aan te bevelen?
    Als je de deurklink pakt gaat hij open, ook als je sleutel in de broekzak zit.
    '01 rs4 641 ps

  10. #3009

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    68
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zijn er hier nog meer die problemen ervaren met de e-Manager timer functies in de iOS app? Ik kan een tijd van vertrek instellen voor de airco bijvoorbeeld...maar wanneer ik op 'gereed' druk dan krijg ik de melding 'timer wordt gewijzigd' maar uiteindelijk gebeurt dit niet en krijg ik een synchonisatie-fout voor de kiezen...

  11. #3010
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ja ik. De laatste dagen werkt het niet of heel traag
    '01 rs4 641 ps

  12. #3011
    johnnick1967's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    175
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infernix Bekijk Berichten
    Top man, thanks! Nu nog een zoektocht naar een foto van de 4EE/LT7 velgen. Echt raar dat je ze kunt bestellen als extra set maar geen een foto tegen kom op google.Bingo, LT7 gevonden:

    En 4EE ook:
    Deze velgen ga ik dit jaar maar eens als winter set bestellen. Ik vindt ze wel cool. Lijkt vast wel op beluga bruin.
    Audi A3 sportback 1.4 TFSI 125 PK Proline S beluga bruin
    voorheen: VW Golf VI 1.4 TSI 160 PK Highline Deep Black 09, VW Golf 7 1.4 TSI Highline Tungsten Silver 13

  13. #3012

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Auto komt vandaag of morgen binnen bij de dealer en mag hem 7 mei om 10 uur gaan ophalen :-) (eindelijk)

  14. #3013

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ja ik. De laatste dagen werkt het niet of heel traag
    Ik heb er ook last van laatste dagen. Als je de standkachel activeerd (niet de timer) geeft de app uiteindelijk een fout maar hij staat wel aan.
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  15. #3014

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Als je de deurklink pakt gaat hij open, ook als je sleutel in de broekzak zit.
    Dus als ik kom aanlopen richting de neus van de auto moet ik eerst naar de deur lopen om de klink vast te pakken om vervolgens weer naar de neus te lopen om de stekker te kunnen verwijderen? Lijkt me nogal omslachtig...

  16. #3015

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leongti Bekijk Berichten
    Dus als ik kom aanlopen richting de neus van de auto moet ik eerst naar de deur lopen om de klink vast te pakken om vervolgens weer naar de neus te lopen om de stekker te kunnen verwijderen? Lijkt me nogal omslachtig...
    Ik denk dat hij je niet goed begreep. Maar om de stekker eruit te halen moet je echt inderdaad even met de sleutel op 'open' drukken, andere opties zijn er (zover ik weet) niet.
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  17. #3016
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Ik denk dat hij je niet goed begreep. Maar om de stekker eruit te halen moet je echt inderdaad even met de sleutel op 'open' drukken, andere opties zijn er (zover ik weet) niet.
    Hebben niet alle etrons keyless go? Ik pak even de klink vast en dan gaat alles van het slot. Dan krijg je de stekker er uit. Met de sleutel kan uiteraard ook.
    '01 rs4 641 ps

  18. #3017
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Beste e-tron rijders,

    Ik mag een nieuwe lease-auto uitzoeken en ben ook bij de aantrekkelijke e-tron uitgekomen. Mijn werkgever wil het hybride rijden stimuleren, dus dat komt mooi uit.
    Mij is een mooi maandbedrag meegegeven, maar ik moet rekenen met brandstofkosten van € 250. Nu ben ik benieuwd of dit realistisch is. Hoeveel benzine verstoken jullie per 100 gereden kilometers?

    Ik wil het elektrisch rijden echt benutten, maar ben wel een sportieve rijder, geen 'vrachtwagenhanger.' Ik woon in Almere Buiten en werk in Naarden-Vesting, dat is zo'n 27 kilometer, voornamelijk snelweg. Dat moet ik volledig elektrisch kunnen halen als ik de berichten hier lees. Laden is ook bij mijn werk mogelijk binnenkort.

  19. #3018

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    De vlag kan uit! Niets staat nog in de weg aan de bestelling die mijn werkgever deze week gaat doen. Met een beetje geluk vindt de levering spoedig plaats en kan ik me eindelijk een volwaardig forumlid noemen (zonder Audi voel ik me enigszins een voyeur). Heb de volgende opties besteld op een A3 E-tron attraction pro line plus:


    • Assistentiepakket


    • Diefstalalarm


    • Aluminium optiek in het interieur


    • Verwarmbare voorstoelen


    • Zelfdimmende binnenspiegel


    • Hemel in stof (zwart)


    • Wielbouten diefstalbeveiligd


    • Grootlichtassistent


    • Wegrijassistent


    • Bang & Olufsen Sound System


    • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar


    Gedurende de levertijd ga ik in de weer met de gemeente om een laadpaal voor de deur te krijgen. Gelet op eerdere ervaringen met de ambtenarij bereid ik me op het ergste voor, of zijn jullie ervaringen anders? Tips and tricks zijn vanzelfsprekend welkom!
    Laatst gewijzigd door TheosThemis; 22-04-15 om 18:50.

  20. #3019

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @TheosThemis, volgens mij is dat een beetje afhankelijk in welke gemeente/ provincie je woont.

  21. #3020

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wvandervliet Bekijk Berichten
    @TheosThemis, volgens mij is dat een beetje afhankelijk in welke gemeente/ provincie je woont.
    Inderdaad.
    Zo weet ik dat het bij mij (99% zeker) al niet zal gaan lukken. Zeker niet in het centrum van de stad.
    Maar goed, gelukkig staat er om de hoek een publieke paal, die momenteel niet veel gebruikt wordt. Ben van plan die zoveel mogelijk te gaan benutten. En anders op kantoor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheosThemis Bekijk Berichten
    De vlag kan uit! Niets staat nog in de weg aan de bestelling die mijn werkgever deze week gaat doen. Met een beetje geluk vindt de levering spoedig plaats en kan ik me eindelijk een volwaardig forumlid noemen
    Spoedig is relatief...

    Bij mij is de bestelling van leasemaatschappij bij dealer er vorige week doorheen gegaan.
    Verwachte leverdatum: week 40 2015
    Dus nog even wachten. Maar goed, het is nog 2015, en dat half jaartje kom ik ook wel door.
    Laatst gewijzigd door masclem; 23-04-15 om 10:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •