Pagina 153 van 300 EersteEerste ... 53103143149150151152153154155156157163203253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.041 tot 3.060 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #3041
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    ImageUploadedByTapatalk1430040098.229442.jpg
    Owww yeah
    1 op 80 gemiddeld
    '01 rs4 641 ps

  2. #3042

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baartje Bekijk Berichten
    Sprintje gedaan?😉
    Jup, vooral omdat mijn collega er heilig van overtuigd was dat zijn Volvo toch echt sneller moest zijn
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  3. #3043

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Joris, hoe heb jij de weergave van je verbruik in km/l gekregen?
    Bij mij staat hij in 1/100 km en ik blijf rekenen. Menu nogmaals doorgegeven maar ik kom het nergens tegen.

  4. #3044
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritsb Bekijk Berichten
    Joris, hoe heb jij de weergave van je verbruik in km/l gekregen?
    Bij mij staat hij in 1/100 km en ik blijf rekenen. Menu nogmaals doorgegeven maar ik kom het nergens tegen.
    JE moet in de MMI instellingen zijn, staat ergens eenheden. Daar kun je van alles veranderen.
    '01 rs4 641 ps

  5. #3045
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Jup, vooral omdat mijn collega er heilig van overtuigd was dat zijn Volvo toch echt sneller moest zijn
    Volgens de 'papieren' gaat de Volvo in 7,5 sec. naar de 100 en de e-tron in 7,6 sec. Zal wellicht het schakelen zijn wat voor de vertraging zorgt?
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs


  6. #3046

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Volgens de 'papieren' gaat de Volvo in 7,5 sec. naar de 100 en de e-tron in 7,6 sec. Zal wellicht het schakelen zijn wat voor de vertraging zorgt?
    Vandaar ook zijn overtuiging. Schakelen zal inderdaad van invloed zijn, maar VAG producten zijn vaker sneller dan de fabrieksopgave dus het kan best dat er in de praktijk een paar tienden vanaf gaan.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  7. #3047

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Gevonden en gelukt. Bedankt Joris.

  8. Ad
  9. #3048
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritsb Bekijk Berichten
    Gevonden en gelukt. Bedankt Joris.
    Geen dank. Ik moest ook even zoeken maar wist dat het kon.
    '01 rs4 641 ps

  10. #3049

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    142
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Nou gisteren hield mij etron ervaring even op. In de parkeergarage in Utrecht bleek de stekker er niet meer uit te gaan. Via Leaseplan de Audi service gebeld en na een bezoekje bleek er meer loos. Waarschijnlijk een vast gesmolten stekker. Dat resulteerde in afslepen. Helaas liep dat ook wat moeilijker want met een garage 1,94m hoog kon dat niet. Zelf met de Audi monteur de auto de garage uit moeten duwen waarna de auto een tijdje later met pijn en moeite de afsleepauto op kon. In de bumper brak het sleepoog afdekplaatje ook nog af maar na 4,5 uur kon ik mijn weg vervolgen in een kia cee'd. Dinsdag bellen naar de dealer in Utrecht maar het zal wel een tijdje gaan duren ben ik bang voor. Bij het sleepbedrijf stonden nog 4 GTE's en een etron allemaal op vrijdag en zaterdag in de omgeving Utrecht afgesleept met soortgelijke problemen.

  11. #3050

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dat lijkt op mijn gedrag. Ik heb nu 14.000 km sinds kerst gereden. Woon werk is 80km 2x. Lange ritten 300-400 soms met laden bij klanten. Ik rijd echt zuinig qua gedrag. Dan haal je ongeveer 25-30% elektrisch totaal en op benzine daarnaast 1 op 15.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobbes Bekijk Berichten
    Misschien heb ik er ergens overheen gelezen.

    Zou iemand mij kunnen vertellen wat het benzine verbruik is bij volle batterij en dan in smart-hybrid modus?

    En bij hoeveel km is dan de accu leeg?

    Begrijp dat dit voor iedereen anders is maar zit naar de haalbaarheid te kijken.
    Rij +/-40.000 km per jaar woon-werk-woon is ongeveer 140km per dag en zou nu alleen nog op het werk kunnen laden.
    Daarna zijn het langere afstanden tussen de 500 en 1000km enkele reis.

    Alle info is welkom

  12. #3051

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vanochtend voor de 3e keer dat ik s'ochtends bij de auto aankom en de motorkap openstaat (op de vergrendeling), ook onderweg soms meldingen in het display dat de motorkap openstaat. Iemand dezelfde ervaring? Denk dat ik toch even bij de Bouwmarkt verschillende schroeven ga halen, deed ik bij de RNS 510 in m'n Golf 6 GTI ook, als je dan als inbreker aankomt heb je waarschijnlijk het verkeerde materiaal bij je voor het stelen van m'n koplampen :-)

  13. #3052

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb een extra wandcontactdoos geplaatst tbv het buiten laden van mij e-tron. Nu geeft de display op deze wcd de foutmelding E480 aan. Andere apparaten op deze wcd geven geen probleem. Power op 50% zetten biedt helaas geen oplossing. Ik heb ook al een mailtje naar Audi gestuurd, maar meestal is het forum beter ingelicht en met snellere reactietijd. Iemand een oplossing of tip? IMG_1947.jpg

  14. #3053

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is de wcd goed geaard?

  15. #3054

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gurneyhck Bekijk Berichten
    Is de wcd goed geaard?
    Verwacht je dat daar het probleem zit? Het is een nieuwe wcd dus zou verkeerd aangesloten kunnen zijn, hoe kan ik dat het beste testen?

  16. #3055
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmartDriver Bekijk Berichten
    Nou gisteren hield mij etron ervaring even op. In de parkeergarage in Utrecht bleek de stekker er niet meer uit te gaan. Via Leaseplan de Audi service gebeld en na een bezoekje bleek er meer loos. Waarschijnlijk een vast gesmolten stekker. Dat resulteerde in afslepen. Helaas liep dat ook wat moeilijker want met een garage 1,94m hoog kon dat niet. Zelf met de Audi monteur de auto de garage uit moeten duwen waarna de auto een tijdje later met pijn en moeite de afsleepauto op kon. In de bumper brak het sleepoog afdekplaatje ook nog af maar na 4,5 uur kon ik mijn weg vervolgen in een kia cee'd. Dinsdag bellen naar de dealer in Utrecht maar het zal wel een tijdje gaan duren ben ik bang voor. Bij het sleepbedrijf stonden nog 4 GTE's en een etron allemaal op vrijdag en zaterdag in de omgeving Utrecht afgesleept met soortgelijke problemen.
    Raar dat er in totaal 6 auto's in 2 dagen een vergelijkbaar probleem hebben. Allemaal in dezelfde garage geladen? Of aan hetzelfde merk laadpaal?
    Laatst gewijzigd door AudiFranc72; 27-04-15 om 21:26.

  17. #3056
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roland VM Bekijk Berichten
    Ik heb een extra wandcontactdoos geplaatst tbv het buiten laden van mij e-tron. Nu geeft de display op deze wcd de foutmelding E480 aan. Andere apparaten op deze wcd geven geen probleem. Power op 50% zetten biedt helaas geen oplossing. Ik heb ook al een mailtje naar Audi gestuurd, maar meestal is het forum beter ingelicht en met snellere reactietijd. Iemand een oplossing of tip? IMG_1947.jpg
    Ik had laatst hetzelfde probleem toen ik bij kennissen wilde laden. Toen heb ik een ander stopcontact geprobeerd en deed hij het wel. Wij dachten dat het aan de aarding van het eerste stopcontact lag. Het onhandige is, is dat de foutmelding E480 niet in de handleiding staat (hoe verzin je het hé?). Dus ik weet niet zeker of aarding uiteindelijk het probleem was.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  18. #3057

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik ga deze week mijn A3 e-tron bestellen en ben er - o.a. met dank aan dit topic - voor 95% uit wat het moet gaan worden.

    Sowieso:
    Ambition Pro Line Plus
    S-Line
    S-Line spoiler
    Dakreling blank
    Privacy glass
    Aluminiumoptiek interieur
    Mono pur interieur
    B&O audio
    Parkeerhulp achter

    Twijfel:
    Buitenspiegels inklapbaar
    Zelfdimmende binnenspiegel
    Wegrijassistent

    Toch nog een paar vraagjes waar men hier ongetwijfeld wel op kan antwoorden:

    - Is skiluik/doorlaadopening standaard? Kon 'm in de configurator niet kiezen, of ik heb er overheen gekeken...
    - Wat voegt de wegrijassistent exact toe?
    - Wat is het "zwartste zwart"? Mythos (metallic) of Briljant (uni)?
    - Is het tegenwoordig wel mogelijk om een afneembare trekhaak mee te bestellen? Eigenlijk wel een must voor me...
    - Voor de mensen die onlangs hebben besteld: wat is +/- de levertijd momenteel? Als ik 'm uiterlijk december in ontvangst kan nemen ben ik gelukkig.
    Laatst gewijzigd door stevendbr; 28-04-15 om 10:19.

  19. #3058

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Je laatste 2 vragen worden al beantwoord in vorige reacties. Ff goed zoeken dus en je weet het

  20. #3059
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevendbr Bekijk Berichten
    - Is skiluik/doorlaadopening standaard? Kon 'm in de configurator niet kiezen, of ik heb er overheen gekeken...
    - Wat voegt de wegrijassistent exact toe?
    - Wat is het "zwartste zwart"? Mythos (metallic) of Briljant (uni)?
    - Is het tegenwoordig wel mogelijk om een afneembare trekhaak mee te bestellen? Eigenlijk wel een must voor me...
    - Voor de mensen die onlangs hebben besteld: wat is +/- de levertijd momenteel? Als ik 'm uiterlijk december in ontvangst kan nemen ben ik gelukkig.
    De wegrijassistent heeft als functie dat je de rem niet ingedrukt hoeft te houden om stil te blijven staan. Het voorkomt het 'kruipen' wat een automaat doet. Het is vooral in de file een fijne optie.

    Trekhaak zou ik gewoon even aan je dealer vragen om er zeker van te zijn. Ik meen me te herinneren dat de trekhaak mogelijk was vanaf MY2016, vanaf juli 2015.

    Zwarte kleur zou ik in het echt gaan bekijken. Ik vind de metallic zwarte lak persoonlijk mooier.

    Levertijd kwam een paar dagen geleden voorbij in dit topic. Daarvoor moet je dus even een paar pagina's teruglezen.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  21. #3060

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roland VM Bekijk Berichten
    Verwacht je dat daar het probleem zit? Het is een nieuwe wcd dus zou verkeerd aangesloten kunnen zijn, hoe kan ik dat het beste testen?
    Bedankt! Beide punten nog een keer opnieuw gemonteerd en nu werkt het zoals het hoort. Los contactje.....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •