Pagina 294 van 300 EersteEerste ... 194244284290291292293294295296297298 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.861 tot 5.880 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #5861

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bij mij sloeg zelfs de benzinemotor aan terwijl ik volledig elektrisch aan het rijden was in de e-tron modus. Het was bij het optrekken vanaf een verkeerslicht kort na vertrek, dus ik denk dat de combinatie optrekken + hardwerkende airco + stoelverwarming in combinatie met de kou teveel was voor het elektrische systeem.

  2. #5862

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xiz Bekijk Berichten
    Bij mij sloeg zelfs de benzinemotor aan terwijl ik volledig elektrisch aan het rijden was in de e-tron modus. Het was bij het optrekken vanaf een verkeerslicht kort na vertrek, dus ik denk dat de combinatie optrekken + hardwerkende airco + stoelverwarming in combinatie met de kou teveel was voor het elektrische systeem.
    Ja, dat gebeurt me regelmatig, zeker als het dicht bij 0 is of eronder. Dan kan je gewoonweg niet volledig elektrisch rijden, de batterij vindt dat niet tof

  3. #5863

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    http://persberichten.deperslijst.com...r-hackers.html

    De fijne e-tron app doet weer van zich spreken. Waarom verbaasd mij dit bericht niet? In 2015 hadden we al het idee dat deze gebouwd werd door een stagiaire.
    Zouden we hier als eigenaren nog iets van gaan horen?
    Er staat: de kwetsbaarheden zijn gefixed in een update van het infotainmentsysteem. Maar dan mogen ze ons daar wel eens op gaan attenderen. Die update komt niet vanzelf.

    By the way, 182.000 KM op de klok, still going strong!

  4. #5864
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik ben heel benieuwd hoe anders Audi het gaat doen bij de Audi e-tron. De app blijft nog steeds brak.

    Vandaag even bij de Volvo dealer naar binnengelopen. De V60 T8 lijkt een interessante optie te worden als vervanging.

  5. #5865
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Inmiddels is de myAudi app ook vernieuwd, waarin je de e-tron opties (laden en klimatiseren) ook hebt....
    De MMI app is dan eigenlijk overbodig geworden
    De oorspronkelijke etron app gebruik ik al lang niet meer
    Laatst gewijzigd door AudiFranc72; 24-04-18 om 15:08.


  6. #5866
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Inmiddels is de myAudi app ook vernieuwd, waarin je de e-tron opties (laden en klimatiseren) ook hebt....
    De MMI app is dan eigenlijk overbodig geworden
    De oorspronkelijke etron app gebruik ik al lang niet meer
    En is er al een functie om te klimatiseren zonder opladen te programmeren?
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  7. #5867
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    En is er al een functie om te klimatiseren zonder opladen te programmeren?
    Niet met een schema nee.....Alleen per keer te programmeren of i.c.m. laden

  8. Ad
  9. #5868

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Niet met een schema nee.....Alleen per keer te programmeren of i.c.m. laden
    Er is dus niks veranderd nog altijd... hoeveel moeite zou het zijn? Spiek even bij je volle dochter VW, die dit wel allemaal kan en heeft...

  10. #5869

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Sinds kort maak ik gebruik van de nieuwe myaudi App, voor mij is de noodzaak de batterij status/voorverwarmen en koelen.
    Echter krijg ik de laatste tijd "Netwerkfout: cancelled".
    Op my.audi.com staat wel dat de Audi Connect licentie is verlopen is hier wellicht een relatie mee?
    Voorheen werkte het allemaal naar behoren.

  11. #5870
    Nux's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Posts
    233
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heeft er iemand een idee wat de nummer is van de 7.5m lange kabel dat in de omvormer gaat, ipv de 2.5m?



    Thx

  12. #5871
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
    Heeft er iemand een idee wat de nummer is van de 7.5m lange kabel dat in de omvormer gaat, ipv de 2.5m?

    Thx
    Dat zou 7PP 971 676 A moeten zijn. Let op de "A", dat geeft de 7,5m variant aan.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  13. #5872
    Nux's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Posts
    233
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    Dat zou 7PP 971 676 A moeten zijn. Let op de "A", dat geeft de 7,5m variant aan.
    Thx, ondertss al gemonteerd zie.

    Nog een vraagje en geen idee of dat al besproken is, maar in de FL versie kan je de batterij niet meer opladen tijdens het rijden, terwijl dat bij de eerste versie wel kon.
    Heeft iemand een idee waarom dat er niet meer is? En of dat via de kabel weer aangezet kan worden?

  14. #5873

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
    Thx, ondertss al gemonteerd zie.

    Nog een vraagje en geen idee of dat al besproken is, maar in de FL versie kan je de batterij niet meer opladen tijdens het rijden, terwijl dat bij de eerste versie wel kon.
    Heeft iemand een idee waarom dat er niet meer is? En of dat via de kabel weer aangezet kan worden?
    Bedoel je Hybrid Charge? Dat is eruit gehaald dacht ik te begrijpen van de dealer, net als bij de Golf GTE. Mijn PFL heeft het nog wel, maar ik gebruik het echt nooit. Meer benzine verstoken om een beetje bij te laden vind ik niet zo zinvol, ik rijd veel in "S" en dat laadt ook flink bij.

  15. #5874

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    37
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Sinds enkele dagen heb ik geen online verkeersinformatie meer. Heb wel gewoon een dataverbinding en de licentie is ook nog niet verlopen. Iemand dezelfde ervaring of weet hoe dit kan? Licentie loopt tot eind augustus, waar kan ik deze verlengen?
    Laatst gewijzigd door Baartje; 29-07-18 om 22:01.

  16. #5875
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Er is een topic geopend door iemand anders die hetzelfde probleem heeft (licentie is nog geldig) , zelf rij ik te weinig om het op te vallen.
    Licentie kan via de webshop van audi worden verlengd. Heb de mijne laatst met 2 jaar verlengd.

    https://www.audiforum.nl/forum/model...niet-meer.html
    Laatst gewijzigd door MT07; 08-08-18 om 11:55.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  17. #5876
    slk-A3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Een uitgebreide review van de nieuwe e-tron, dus niet de A3 hybride e-tron maar de geheel elektrische...
    Raar dat namenbeleid van Audi overigens.:

    https://www.youtube.com/watch?v=OAViUyT1gfE
    Tesla Model S 85 Titanium 12-2015 vanaf oktober 2018
    A3 8V Sportback e-tron Sepangblauw Proline Plus S-line 09-2016 tot 10-2018

  18. #5877
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baartje Bekijk Berichten
    Sinds enkele dagen heb ik geen online verkeersinformatie meer. Heb wel gewoon een dataverbinding en de licentie is ook nog niet verlopen. Iemand dezelfde ervaring of weet hoe dit kan? Licentie loopt tot eind augustus, waar kan ik deze verlengen?
    Er is een probleem met de file info van Google schijnt. Ik heb ook al een tijdje geen info...Fijn dat Audi ons zo goed informeert!😏

  19. #5878
    jwdeleeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    122
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goedendag,

    Na jaren in een normale a3 heb ik vandaag een gebruikte audi e-tron (2015) gekocht waar geen schuko thuislader bij zit.
    Ik schrik van de prijzen van die kabels, wow...
    Nu kan ik voor een klein prijsje aan de thuislader van een Renault Zoe komen met Mennekes Type 2 aansluiting. 220V/240v 10a / 14a.
    Kan ik deze kabel ook 'gewoon' gebruiken om de a3 e-tron mee te laden?

  20. #5879
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik denk niet dat die combi gaat werken? De unit ‘communiceert’ met de auto.

    Kabel gezocht op Onderdelenlijn?

  21. #5880
    slk-A3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Je hoeft echt niet de originele lader te hebben. Ik heb er zelf wel twee originele, een aan de muur in de Audibox en 1 in de auto voor onderweg. Als ik het eerder geweten had, dat andere opladers ook te gebruiken zijn, dan had ik niet die dure originele Audi voor onderweg gekocht. Is bovendien een enorm zwaar ding.

    Ik zie nu op Marktplaats dat er ook originele voor weinig te koop zijn: https://www.marktplaats.nl/a/auto-on...reviousPage=lr

    Kijk ook eens naar deze:https://www.4ev.nl/thuislader-audi-a...iABEgIv7_D_BwE

    Er zijn ook heel veel andere niet OEM laders, die werken. Gewoon even googelen
    Tesla Model S 85 Titanium 12-2015 vanaf oktober 2018
    A3 8V Sportback e-tron Sepangblauw Proline Plus S-line 09-2016 tot 10-2018

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •