Pagina 283 van 300 EersteEerste ... 183233273279280281282283284285286287293 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.641 tot 5.660 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #5641
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Geen idee of het aan de app ligt maar vrijdag de auto gekoppeld en zaterdagochtend maar 2,2 kWh bijgeladen. App gaf steeds aan dat ik 1 km bereik had met de accu. Vandaag gaat het laden prima (36km vol nu)

  2. #5642

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    56
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basg Bekijk Berichten
    Yup, hier idem sinds vrijdag...
    Helaas hier ook.... De interieurverwarming staat al 2 dagen aan de de accu volledig opgeladen (volgens de App). Niet dus!!!

  3. #5643

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Je zou verwachten dat ze op maandagmorgen er inmiddels wel achter zijn dat de server even een reboot nodig heeft maar helaas. Wil je vanavond een warm interieur zal je de laadtimer in de auto zelf moeten instellen. Want die werkt wel nog.

  4. #5644

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2005
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    hier zelfde verhaal; ook sinds gisterenavond geen verbinding mogelijk met de auto, zowel via APP als MY AUDI. Op zich vreemd want totnutoe heeft het altijd prima gewerkt.

  5. #5645

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    56
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robetron Bekijk Berichten
    Helaas hier ook.... De interieurverwarming staat al 2 dagen aan de de accu volledig opgeladen (volgens de App). Niet dus!!!
    Alles werkt weer!


  6. #5646

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    41
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Stom vraagje misschien, maar welke app moet ik nu gebruiken om direct op te laden. De MMI connect app toont deze opties niet...


    EDIT:
    Ik moest nog wat stappen afronden, nu zie ik de opties wel, alleen natuurlijk met foutmeldingen...
    Laatst gewijzigd door diasandy; 26-01-17 om 11:18.

  7. #5647

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik krijg nog steeds meldingen in iOS dat de wagen een fout heeft gemeld. Kunnen ze daar nou niet is wat aan doen?

  8. Ad
  9. #5648

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    De app op iOS werkt bij mij de laatste tijd eigenlijk best wel stabiel. Alle gegevens zijn beschikbaar en heeeel af en toe krijg ik wagen niet beschikbaar. Probeer ik het gewoon nog een keer en dan doet 'ie het wel weer.

  10. #5649

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leongti Bekijk Berichten
    Ik krijg nog steeds meldingen in iOS dat de wagen een fout heeft gemeld. Kunnen ze daar nou niet is wat aan doen?
    De foutmelding is geen fout van de app. De wagen maakt echt een laadfout. Ik stond eens een keer toevallig bij de auto toen deze even een laadfout had. Lampje in de neus gaat van groen naar oranje en je hoort wat relais klikken. 2 sec. later de foutmelding via de app. Dus de app. zelf doet niets verkeerd, het laden wordt daadwerkelijk even onderbroken. Als je dit bericht vervelend vind kan je in de iOS instellingen de berichtgeving van de MMI connect app. wijzigen of zelfs helemaal uit zetten.

  11. #5650

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Er waren mogelijk wat problemen, de app kon geen informatie ophalen, nu werkt alles weer

    Vraag: weet iemand of/hoe je ook de stoelverwarming van de bestuurder kan activeren (als hij aan de laadstekker zit) en je hem via de app handmatig of met de timer voorverwarmt?

  12. #5651

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevins Bekijk Berichten
    Er waren mogelijk wat problemen, de app kon geen informatie ophalen, nu werkt alles weer

    Vraag: weet iemand of/hoe je ook de stoelverwarming van de bestuurder kan activeren (als hij aan de laadstekker zit) en je hem via de app handmatig of met de timer voorverwarmt?
    Denk niet dat dat kan...

  13. #5652

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevins Bekijk Berichten
    Er waren mogelijk wat problemen, de app kon geen informatie ophalen, nu werkt alles weer

    Vraag: weet iemand of/hoe je ook de stoelverwarming van de bestuurder kan activeren (als hij aan de laadstekker zit) en je hem via de app handmatig of met de timer voorverwarmt?
    Lolbroek, dit is geen Volvo he
    Bij Audi krijg je geen verwarmd stuur, stoel of spiegels. Je mag je hele auto ontdooien (ALS het lukt!), maar je mag daarna zelf je spiegels krabben of 2/3 straten rijden voor je iets in je spiegels ziet. Mijn "oude" V50 kon dit wel en mijn collega met zijn V60 zit ook altijd te gniffelen dat zoiets elementairs niet mogelijk is bij "voorsprong door techniek". Ik heb het nagevraagd bij Audi en voor de spiegels is het niet eens mogelijk. Het argument was letterlijk: "het is INterieurverwarming en de spiegels zitten aan de buitenkant..."... zucht.

  14. #5653

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Lolbroek, dit is geen Volvo he
    Bij Audi krijg je geen verwarmd stuur, stoel of spiegels. Je mag je hele auto ontdooien (ALS het lukt!), maar je mag daarna zelf je spiegels krabben of 2/3 straten rijden voor je iets in je spiegels ziet. Mijn "oude" V50 kon dit wel en mijn collega met zijn V60 zit ook altijd te gniffelen dat zoiets elementairs niet mogelijk is bij "voorsprong door techniek". Ik heb het nagevraagd bij Audi en voor de spiegels is het niet eens mogelijk. Het argument was letterlijk: "het is INterieurverwarming en de spiegels zitten aan de buitenkant..."... zucht.
    Spiegels zijn binnen no-time ontdooit..

  15. #5654

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    2 jaar geleden toen de auto nog bijna nieuw was:
    Knipsel.JPG

    Vandaag nieuw dieptepunt:
    Knipsel1.JPG

  16. #5655
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbr610 Bekijk Berichten
    2 jaar geleden toen de auto nog bijna nieuw was:
    Knipsel.JPG

    Vandaag nieuw dieptepunt:
    Knipsel1.JPG
    Plaatjes an sich zeggen niet zoveel. Eerste plaatje ook in de winter? Hoeveel km op de teller? Dankzij updates een betere inschatting? (ik heb nog nooit daadwerkelijk 46km gehaald)
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  17. #5656

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Het is nu al zo erg dat we daar tevreden mee zijn? Waren er 50 beloofd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eelcodb Bekijk Berichten
    Vanmiddag 23 km gereden op cc 117, daarna 4 km op 110 en nog 3 km op 100.
    Bij elkaar toch weer 30 elektrische kms er uit gehaald.

  18. #5657
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 SPORTBACK Bekijk Berichten
    Het is nu al zo erg dat we daar tevreden mee zijn? Waren er 50 beloofd
    Net als elke benzine auto die 1 op x rijdt volgens de folder, daarvan weet je ook dat het enkel voor de vergelijking is, niet wat je daadwerkelijk gaat verbruiken. Overigens denk ik 50 elektrische km's vast mogelijk is. In de zomer, alle verbruikers uit en niet sneller dan 30? 50? km/u rijden, zonder 1x vaart te minderen.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  19. #5658

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    Net als elke benzine auto die 1 op x rijdt volgens de folder, daarvan weet je ook dat het enkel voor de vergelijking is, niet wat je daadwerkelijk gaat verbruiken. Overigens denk ik 50 elektrische km's vast mogelijk is. In de zomer, alle verbruikers uit en niet sneller dan 30? 50? km/u rijden, zonder 1x vaart te minderen.
    ja en met wind mee...... neemt niet weg dat als je de e-tron least en er word verteld 50km en je woont op 40km woon werkverkeer je toch belazerd uitkomt!!! je red er af en toe nog geen 20km mee. en nee je neemt de auto niet om er vervolgens als een oude lul mee te gaan rijden. Nu begrijp ik dat je niet moet gaan stampen maar zou toch bij normaal rijden(hoe raar kun je rijden in de spits)dat je minimaal 40km er mee zou moeten kunnen rijden

  20. #5659

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Na vele pogingen om via de app contact te maken met de A3 op 21 januari maar eens een email aan service@audi.de gezonden. Na enige dagen een antwoord gekregen dat het wat tijd zou gaan kosten en vandaag dan de melding:
    Ik heb uw e-mail doorgestuurd gekregen vanuit Audi AG met betrekking tot het functioneren van Audi connect. Er waren wat problemen, maar Audi AG heeft deze problemen ondertussen verholpen.
    Als het goed is zou het dus weer juist moeten functioneren. Indien dit niet het geval is, dan verneem ik het graag. Graag ontvang ik dan een screenshot met daarbij de datum en tijd van de onjuistheden.

    Het is weer warmer nu en het werkt dus weer (weet niet precies vanaf wanneer maar had voor het weekend nog wel problemen (dan weer wel en dan weer geen contact). Kan doordat ik vaak op verschillende tijden vertrek niet echt makkelijk een timer voor instellen dus de app is daarvoor wel handig. Hoop dat het nu weer blijft werken (het is nu ook weer warmer dus weer minder noodzaak om de voorverwarming etc te gebruiken)

  21. #5660

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Sinds 29 december heb ik een A3 e-tron en ben over de auto zelf zeer tevreden. De app heeft echter voor de nodige irritatie gezorgd. In eerste instantie kreeg ik hem vrij vlot aan de praat. Rond 19 januari stopte hij ermee en kreeg ik geen nieuwe updates meer over bereik/kms ect. Hierna heb ik hem nooit meer goed werkend gekregen. Nu zegt hij dat bij het autoriseren van het voertuig de kilometerstand niet klopt. Dit terwijl ik 100% zeker weet dat ik de juiste kilometer stand invul in myAudi...

    Heeft iemand een tip of truc om de app weer goed werkend te krijgen?

    Alvast bedankt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •