Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 97

Onderwerp: Terugroepactie bobine

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    34
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    hoe zit het met een 3.0 v6 cabrio uit 2002 heb je dan ook recht op terugroepactie...????

  2. #22
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Bel de dealer en je weet het.....
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  3. #23
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    A-tje, ga langs bij de dealer en laat ze checken. Eerst zei men dat mijn bobines niet aanmerking komen o.b.v. mijn chassisnummer maar op artikelnummer was het een ander verhaal dus ik krijg twee nieuwe bobines. Morgen ga ik de auto ophalen.
    Bij mijn collega was het kenteken genoeg, ik heb mijn dealer een mailtje gestuurd, wacht eerst nog even op antwoord, anders ga ik even langs de Audi dealer bij mij in de buurt. De dealer waar ik de auto gekocht heb zit in Rotterdam (Hoogenboom) en Wittebrug zit bij mij spreekwoordelijk om de hoek
    Laatst gewijzigd door A-tje; 16-03-11 om 06:47.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    vandaag even de dealer gebeld en ook even navraag gedaan of ik in aanmerking kwam voor de bobines (3.0 v6 quattro 2002), na wat uitzoeken kom ik dus ook in aanmerking voor de terugroepactie, echter heb ik 3 weken geleden 1 bobine kapot gehad en 1 nieuwe als reserve bijgekocht, was dus -+ 100 euro kwijt

    echter loopt de terugroepactie al een maand en hebben ze me dus 2 bobines laten afrekenen terwijl ze me hadden moeten zeggen dat ze kostenloos vervangen moeten worden omdat ik in aanmerking kom voor de actie!

    vinden jullie dat ik recht heb op teruggave van het aankoopbedrag van de bobines?

    hij gaat zowiezo binnekort naar de dealer om de andere bobines te laten chekken!

  5. #25
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Kom net dit opic ook nog tegen: http://www.audiforum.nl/forum/b6-200...bfb-motor.html

    Heb een andere dealer gemaild met dezelfde vraag, aangezien mijn "eigen" dealer niets heeft laten horen tot nu toe, Kreeg als reactie dat ik een afspraak kon maken voor TRA 28E9, ze worden vervangen dus. En dan bij de dealer bij mij om de hoek
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic


  6. #26
    JanAudiA4Avant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    43
    Posts
    284
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Vandaag even gebeld met de dealer, en ook ik kom in aanmerking voor nieuwe bobines, dus maar meteen een afspraak gemaakt.
    Audi A4 Avant 1.8T S-line 2003 120KW 225Nm
    gekieteld door Coen Donkers (Hartog Tuning)

  7. #27

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    ik ben gisteren even langs geweest bij de dealer,en wat denk je?
    ze zijn ooit al eens vervangen deze kwamen niet in aanmerking voor vervanging.
    DUSSS.......

  8. Ad
  9. #28

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    heeft iemand met een 2.4 v6 al nieuwe bobines gehad?
    ik heb gister met de dealer gebeld maar volgens het chasinr. geen terug roep actie voor mijn a4 8h uit 2002
    heeft iemand een type nummer van de defecte bobines? dan kan ik controleren of ik dezelfde heb en of ik dan toch in aan merking kom.
    goed is goed natuurlijk maar je zal zijn, dadelijk is die terugroep actie afgelopen en dan gaan die dingen kapot of kan een terugroep actie niet aflopen geen idee eigenlijk?
    My momma always said, Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

  10. #29
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Net bij de dealer geweest meteen 2 bobines vervangen, zonder afspraak. Prima geregeld. Vind het trouwens wel minder dat audi hier niet zelf mee komt. Ze waren bij de dealer enigzins verast dat ik er ineens stond. Maar goed ze hebben het voor mij goed opgelost.

    Het gaat trouwens om een A4 2.0 uit 2001.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Ik ben vrijdag ook bij de dealer geweest en ze hebben er bij mij ook 4 nieuwe bobine's opgezet gratis

  13. #32

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakker bart Bekijk Berichten
    heeft iemand met een 2.4 v6 al nieuwe bobines gehad?
    ik heb gister met de dealer gebeld maar volgens het chasinr. geen terug roep actie voor mijn a4 8h uit 2002
    heeft iemand een type nummer van de defecte bobines? dan kan ik controleren of ik dezelfde heb en of ik dan toch in aan merking kom.
    goed is goed natuurlijk maar je zal zijn, dadelijk is die terugroep actie afgelopen en dan gaan die dingen kapot of kan een terugroep actie niet aflopen geen idee eigenlijk?
    For your info:
    Ik heb ook een 2.4 V6 (A4 Avant B6 uit 2002). Net met de dealer gebeld en hij komt niet in aanmerking voor de terugroepactie.

  14. #33
    JanAudiA4Avant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    43
    Posts
    284
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Ben vanmorgen ook bij de dealer geweest, alle 4 gratis vervangen.
    Audi A4 Avant 1.8T S-line 2003 120KW 225Nm
    gekieteld door Coen Donkers (Hartog Tuning)

  15. #34
    basic
    Guest

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    geachte forumleden,ook mijn audi a4 uit 2001 die ik onlangs heb gekocht kwam in voor aanmerking. ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week. kwestie van een/je dealer bellen en kenteken doorgeven. oja het is kostenloos en duurt 1 a 1,5 uur. groetjes

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    32
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Afgelopen vrijdag zijn er hier 2 nieuwe ingekomen, andere 2 waren vorig jaar al vervangen.
    En idd even een belletje en je kenteken doorgeven.
    A4 (b6) Avant 1.8T

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    40
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Vandaag bericht terug gehad van DAGO duiven, inderdaad ook die van mij komt in aanmerking (Audi A4 cabrio 3.0v6 Multitronic, 04-2003). In mijn geval hadden ze genoeg aan het kenteken. En het wordt na afspraak netjes gratis voor je gemaakt!
    Laatst gewijzigd door Hylkevb; 29-03-11 om 17:50. Reden: bouwjaar toevoegen aan bericht

  18. #37
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    bij pouw Meppel zeiden ze dat het geen TA is maar als je audi dealer onderhouden is word het nagekeken of de audi in aanmerking komt bij een grote of kleine beurt
    dus als je de audi NIET in onderhoud heb bij hun(dealer) kom je ook niet in aanmerking voor deze (actie) zeiden ze
    nou zitten er net 4 nieuwe op (bij hun gehaald) dus zijn al de goede maar wel raar
    hebben jullie allen de audi in onderhoud bij de dealer?

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    437
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    dus als je de audi NIET in onderhoud heb bij hun(dealer) kom je ook niet in aanmerking voor deze (actie) zeiden ze
    Dat is gel*l. Heb de audi pas gekocht, nog nooit bij de dealer geweest en vorige week de bobines gewoon door hun vervangen als TERUGROEPACTIE! (Kan me niet voorstellen dat er een verschil is tussen de TA van een A6 en een A4 .....)

  20. #39
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Dat is gel*l. Heb de audi pas gekocht, nog nooit bij de dealer geweest en vorige week de bobines gewoon door hun vervangen als TERUGROEPACTIE! (Kan me niet voorstellen dat er een verschil is tussen de TA van een A6 en een A4 .....)
    dat vond ik ook al ze hadden een l#l verhaaltje over als je een nieuwe audi koopt en dan zelf de olie ververst dat het dan niet meer onder de garantie van hun viel als de motor in de soep draait (maar die van mij is niet nieuw en ook nooit bij hun in onderhoud geweest ) toen ik het aanhaalde over de bobinne's zeiden ze dat het dan toch eens tijd werd dat mijn audi bij hun in onderhoud kwam (dikke vinger) toen ik in november de bobine's haalde zeiden ze ook niet "die mag u niet plaatsen dat hoord de dealer te doen !"

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    40
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard re: Terugroepactie bobine

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    dus als je de audi NIET in onderhoud heb bij hun(dealer) kom je ook niet in aanmerking voor deze (actie) zeiden ze
    nou zitten er net 4 nieuwe op (bij hun gehaald) dus zijn al de goede maar wel raar
    hebben jullie allen de audi in onderhoud bij de dealer?
    Is inderdaad niet waar. Ik heb de auto vorige week vrijdag opgehaald bij z'n vorige eigenaar en maandag gemaild met DAGO. Was allemaal geen probleem, afspraak maken en het wordt gratis hersteld.

    Gewoon uit nieuwschierigheid: moeten alle jongens die zelf al hun bobines hebben vervangen niet van Audi geld terug krijgen? op zijn minst het materiaal lijkt mij toch? Een (echte) expert in consumentrecht op t forum?

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •