Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 592

Onderwerp: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

  1. #121

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door justd Bekijk Berichten
    Overigens heb ik links in de kofferbak al "iets" zitten. Ik heb MMI 3G plus incl hdd, dus ik vermoed dat dit de hdd is die hier zit...
    De HDD zit aan de rechterkant van de kofferbak. Links van de zekeringenkast. Als je goed kijkt zie je hem zitten.

  2. #122

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreamer4all Bekijk Berichten
    De HDD zit aan de rechterkant van de kofferbak. Links van de zekeringenkast. Als je goed kijkt zie je hem zitten.
    Ik heb een avant he? Rechts zit er niks.... Alleen opbergruimte.

  3. #123
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Ceussen, niet zozeer naar B&O te upgraden...maar dat iig wel de versterker te vervangen is en in ons geval erbij te plaatsen is. Ik vraag me af waar alle speakerkabels naar toe gaan, is het 1 centraal punt of direct naar het MMI systeem toe.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #124

    Standaard

    Ja die vraag heb ik ook meerdere malen gesteld

    dit las ik op een belgisch forum:

    Een extra versterker kan er altijd wel tussen als je het standaardsysteem niet sterk genoeg vindt, de connectoren zitten op de MMI unit in het koffer (linkervak).
    Laatst gewijzigd door tom; 23-02-10 om 14:54.

  5. #125

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door justd Bekijk Berichten
    dit las ik op een belgisch forum:
    Kun je de link van dat forum uit Vlaanderen even plaatsen.

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


  6. #126
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    ja maar moeten de speakerkabels dan niet aangesloten worden op de versterker zelf?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  7. #127

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeteW Bekijk Berichten
    Kun je de link van dat forum uit Vlaanderen even plaatsen.

    Peet
    http://www.autoforum.be/archive/inde...38212-p-3.html

    @ Rainesh: Aangezien bij mij links de unit zelf zit, ga ik er ook vanuit dat alle kabels hier terecht komen

    Ik ga dit trouwens ook nog met mijn dealer opnemen, want eigenlijk vind ik het geluid dramatisch slecht.
    Laatst gewijzigd door justd; 17-02-10 om 11:10.

  8. Ad
  9. #128
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Ik ga vandaag ff in de kofferbak kruipen, kijken hoe de kabels liggen etc. Zal ook gelijk foto's van maken.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #129

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Ben wel benieuwd Rainesh!

  11. #130

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat:
    Een extra versterker kan er altijd wel tussen als je het standaardsysteem niet sterk genoeg vindt, de connectoren zitten op de MMI unit in het koffer (linkervak).
    Ik denk dat ze het hier hebben over een model 2008. Je kunt de standaard versterker vervangen voor een zwaarder/ander exemplaar.
    Bij model 2010 betwijfel ik of er connectoren zitten.
    Bye bye A4 Avant S-Edition..
    Huidige: BMW 328iA Touring M-Sport 2013 & Audi A3 SB S-Line S-Tronic 2014

  12. #131
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Ik zou vandaag ff in de kofferbak kruipen, maar niet aan toe geweest omdat ik zat te kloten met mn internet verbinding. Volgens mij is mn router kapot
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  13. #132

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ik zou vandaag ff in de kofferbak kruipen, maar niet aan toe geweest omdat ik zat te kloten met mn internet verbinding. Volgens mij is mn router kapot
    en toch nog iets kunnen posten met een kapotte router... goed werk...
    Audi A4 2.0 tdi, 88-kw, S-edition

  14. #133
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    haha

    je wilt niet weten hoe vaak ik mn modem EN router geswapt heb vandaag....heletijd ping problemen en connectie problemen. Zucht en dan werk ik nog zelfs bij ziggo...GRRRR maar ook echt sinds vanmiddag, in de ochtend nog 30gb gedownload zonder problemen.

    Maargoed,

    morgen de kofferbak in duiken
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  15. #134

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    haha

    je wilt niet weten hoe vaak ik mn modem EN router geswapt heb vandaag....heletijd ping problemen en connectie problemen. Zucht en dan werk ik nog zelfs bij ziggo...GRRRR maar ook echt sinds vanmiddag, in de ochtend nog 30gb gedownload zonder problemen.

    Maargoed,

    morgen de kofferbak in duiken
    haahaa, en lekker de koffer(bak) ingedoken???
    Audi A4 2.0 tdi, 88-kw, S-edition

  16. #135
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Wel de koffer ingedoken, maar niet de kofferbak Het regent al heledag door hierzo en heb het beetje druk. Ik hoop morgen tijd voor te maken.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  17. #136
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Vandaag bij de dealer geweest om mn auto af te geven, gelijk paar foto's gemaakt van het "versterker" gedeelte.

    Nou er zit dus helemaal geen versterker in, maar dat wisten we dus al...ik heb vervolgens een foto gemaakt van een a5 die B&O had en daar zie je duidelijk dat er een versterker aanwezig is.

    Ben toen naar de onderdelen-receptie gegaan om te kijken hoeveel de versterker kost. Op basis van kenteken kijken ze in het systeem van wat er allemaal in je auto zit...alles wat grijs en niet aangevinkt was, zat dus niet in de auto. Bij het geluidsgedeelte was "versterker" grijs en niet aangevinkt! Toen voelde ik me dus echt genaait, want de versterker los kost 710euro ex btw!!!! Dat is toch schandalig. Volgens de onderdelen-medewerker bestaan er gradaties binnen het audi sound systeem, wat dus echt lulkoek is.

    Ik ga dit aankaarten bij de dealer/importeur en kijken wat zij eraan kunnen doen.

    Oja...als vervangingsauto heb ik een vw polo tdi gekregen!!! Moest erom lachen maar dat is ook schandalig!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 22-02-10 om 17:48.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  18. #137

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Vandaag bij de dealer geweest om mn auto af te geven, gelijk paar foto's gemaakt van het "versterker" gedeelte.

    Nou er zit dus helemaal geen versterker in, maar dat wisten we dus al...ik heb vervolgens een foto gemaakt van een a5 die B&O had en daar zie je duidelijk dat er een versterker aanwezig is.

    Ben toen naar de onderdelen-receptie gegaan om te kijken hoeveel de versterker kost. Op basis van kenteken kijken ze in het systeem van wat er allemaal in je auto zit...alles wat grijs en niet aangevinkt was, zat dus niet in de auto. Bij het geluidsgedeelte was "versterker" grijs en niet aangevinkt! Toen voelde ik me dus echt genaait, want de versterker los kost 710euro ex btw!!!! Dat is toch schandalig. Volgens de onderdelen-medewerker bestaan er gradaties binnen het audi sound systeem, wat dus echt lulkoek is.

    Ik ga dit aankaarten bij de dealer/importeur en kijken wat zij eraan kunnen doen.

    Oja...als vervangingsauto heb ik een vw polo tdi gekregen!!! Moest erom lachen maar dat is ook schandalig!


    He Rainesh!! Goed bezig kerel! Ik ben blij dat je ook een keer flink pissed bent! Ik krijg na 5 weken toch no g mn euri's terug voor de AutoHold die dr niet op zit! PON is de boosdoener, aldus mn dealer. Het komt ook van PON vandaan dat er telkens verschillende SE's bijkomen of toch weer niet die juist wel of toch weeeer niet te wijzigen zijn. PON doet errug vaag, aldus de bedrijfsleider daar, maar aangezien dat de uber-autoverkoper is zal ik het maar met een korrelje zout nemen ook al geloof ik zijn verhaal toch wel voor 95%!

    Nou ik hoop echt dat je er meer duidelijkheid over krijgt, zou leuk zijn dat we nog een vertserkertje via deze omweg zouden krijgen!!!

    Suc6 en hou ons op de hoogte aub!!!
    Loud pipes save lives...

  19. #138

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Hoi Rainesh,

    Weet jij wat het artikelnummer is van de versterker? Ik ben ook van mening dat de kwaliteit minder is dan in het demo model.
    Zelf mijn vorige wagen (mondeo 2007) had een betere set en dan voor minder geld (-2500 euro tov de audi).

    Hoop graag van je te horen.

  20. #139

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t-marvin Bekijk Berichten
    Hoi Rainesh,

    Weet jij wat het artikelnummer is van de versterker? Ik ben ook van mening dat de kwaliteit minder is dan in het demo model.
    Zelf mijn vorige wagen (mondeo 2007) had een betere set en dan voor minder geld (-2500 euro tov de audi).

    Hoop graag van je te horen.
    Ja dat wil ik ook wel graag weten, want dan ga ik mijn dealer er ook mee om zijn oren slaan....

  21. #140
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Soundsystem 2010 model is minder dan 2008 model!

    Update!!!

    Als eerste het artikelnummer:

    8t0035223s

    Maar dit blijkt dus de versterker te zijn van het highend systeem..wat dus b&o is.

    Het audi sound systeem, is sinds 2010 een actief luidsprekersysteem geworden...wat dus betekent dat elk speaker een eigen versterkertje heeft. Dit allemaal volgens de werkplaats/magazijn...

    Nu weet ik het ook allemaal niet meer, maar ik verwacht nog een belletje/mailtje van Pon...om dit te bespreken.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •