Pagina 104 van 109 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.061 tot 2.080 van de 2171

Onderwerp: A4-B9 MY 2016 topic

  1. #2061

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frans vrijdag Bekijk Berichten
    Net mijn A4 B9 binnen met trekhaakvoorbereiding, in de koffer aan de linkerzijde zie ik helemaal geen losse stekers die voor trekhaak bestemd zouden zijn. Is er iemand die weet waar ik die zou moeten vinden. Ook waar de schakelaar voor de zwenkhaak moet komen zie ik geen losse steker.
    Als je echt de trekhaakvoorbereiding hebt zit er inderdaad links een stekker tbv het regelapparaat, maar hij zit waarschijnlijk ingepakt in schuimrubber oid. Uiteraard moet je nog steeds wel een kabelset aanschaffen voor naar de trekhaak en de overige bedrading. Kan allemaal origineel of niet origineel natuurlijk.

  2. #2062

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Beste skyline737,

    Ik ben nieuw op dit forum en vraag daarom even via deze weg waar ik e.e.a kan bestellen?

  3. #2063
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobocas Bekijk Berichten
    Beste skyline737,

    Ik ben nieuw op dit forum en vraag daarom even via deze weg waar ik e.e.a kan bestellen?
    Waar doel je precies op?
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  4. #2064

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Waar doel je precies op?
    Sorry zonneklep zonder stickers

  5. #2065
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    @Lobocas, gewoon bij de dealer.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus


  6. #2066
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Of Audiwereld
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  7. #2067
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Vooral die niet vergeten nee!
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  8. Ad
  9. #2068
    Witte Audi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2017
    Leeftijd
    52
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Als je echt de trekhaakvoorbereiding hebt zit er inderdaad links een stekker tbv het regelapparaat, maar hij zit waarschijnlijk ingepakt in schuimrubber oid. Uiteraard moet je nog steeds wel een kabelset aanschaffen voor naar de trekhaak en de overige bedrading. Kan allemaal origineel of niet origineel natuurlijk.
    Hallo, Sinds kort rijd ik een A4 B9 Avant Sport Lease Edition. Ook ik zoek de trekhaakvoorbereiding (moet standaard erin zitten). In de koffer aan de linkerzijde zie ik geen losse stekkers zitten.
    Heeft iemand een foto oid?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  10. #2069

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Witte Audi Bekijk Berichten
    Hallo, Sinds kort rijd ik een A4 B9 Avant Sport Lease Edition. Ook ik zoek de trekhaakvoorbereiding (moet standaard erin zitten). In de koffer aan de linkerzijde zie ik geen losse stekkers zitten.
    Heeft iemand een foto oid?
    De aftakking zou in die onderste ingetapete kabelboom moeten zitten, soms nog iets verder naar rechts (als je naar je foto kijkt tenminste). Als er geen kant en klare stekker zit ingetapet zal je de bedrading zelf moeten aansluiten.. Bij de trekhaakvoorbereiding heb je in ieder geval de sterkere koeling, de uitsparing in je diffusor en ik meende toch echt enige voorbereiding qua bedrading. Wibutec en k-electronic-shop (met beide goede ervaringen) hebben elektra-setjes te koop mocht je zelf willen knutselen. De originele trekhaak zelf is op Ebay (en Ebay Kleinanzeigen) goed te vinden. De houder van het regelapparaat moet je vaak ook nog kopen als je geen 360 graden camera hebt. En denk eraan dat je 'm zal moeten (laten) coderen.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 02-12-17 om 17:57.

  11. #2070
    Witte Audi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2017
    Leeftijd
    52
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Hallo, de uitsparing in je diffusor zit er inderdaad. Ik zal eens kijken wat ik tegenkom wanneer ik het type van de kabelboom verwijder.

  12. #2071

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Hey,

    Ik heb sinds dit weekend een Audi A4 Avant model 2016 van eind 2015. Nu komt er wanneer ik het contact aan zet even een melding en een ping: Bijrijdersairbag: in paraatheid. Is dat normaal? Kan deze melding uitgeschakeld worden?

  13. #2072
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yargo Bekijk Berichten
    Hey,

    Ik heb sinds dit weekend een Audi A4 Avant model 2016 van eind 2015. Nu komt er wanneer ik het contact aan zet even een melding en een ping: Bijrijdersairbag: in paraatheid. Is dat normaal? Kan deze melding uitgeschakeld worden?
    Is normaal en volgens mij niet
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  14. #2073

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Is normaal en volgens mij niet
    Bedankt! Ook niet middel VCDS?

    Ik heb dit weekend het kaartmateriaal van de gps een update gegeven naar de 2018 versie. Sindsdien zie ik geen Google Maps meer tijdens het navigeren, ook al staat dit aangeduid bij de instellingen Weergave. Waaraan zou dit kunnen liggen?

  15. #2074
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yargo Bekijk Berichten
    Bedankt! Ook niet middel VCDS?

    Ik heb dit weekend het kaartmateriaal van de gps een update gegeven naar de 2018 versie. Sindsdien zie ik geen Google Maps meer tijdens het navigeren, ook al staat dit aangeduid bij de instellingen Weergave. Waaraan zou dit kunnen liggen?
    Al een mmi reset gedaan? Of ff datamodule uitschakelen en weer inschakelen
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  16. #2075

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Al een mmi reset gedaan? Of ff datamodule uitschakelen en weer inschakelen
    Ga ik straks eens proberen, bedankt!

    Nog een vraag: Voor mij schakelt de S-Tronic véél te snel op. Ik heb een de 2.0 TDI 190pk, maar aan 90km/h zit hij al in 7de, soms al bij lagere snelheden waardoor de motor soms maar 1000 toeren maakt. Van zodra hij bij die snelheden opschakelt naar 7de hoor ik de typische brom waarvan je bij handgeschakelde wagens direct een versnelling lager zou schakelen, maar de S-Tronic doet dat niet. De DSG in mijn Passat TDI 2.0 2015 deed zijn werk op dit gebied wel veel beter, daar hoorde ik dit nooit. Audi Drive Select staat op Comfort. Is enige oplossing in S rijden?
    Laatst gewijzigd door Yargo; 07-12-17 om 16:05.

  17. #2076
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yargo Bekijk Berichten
    Ga ik straks eens proberen, bedankt!

    Nog een vraag: Voor mij schakelt de S-Tronic véél te snel op. Ik heb een de 2.0 TDI 190pk, maar aan 90km/h zit hij al in 7de, soms al bij lagere snelheden waardoor de motor soms maar 1000 toeren maakt. Van zodra hij bij die snelheden opschakelt naar 7de hoor ik de typische brom waarvan je bij handgeschakelde wagens direct een versnelling lager zou schakelen, maar de S-Tronic doet dat niet. De DSG in mijn Passat TDI 2.0 2015 deed zijn werk op dit gebied wel veel beter, daar hoorde ik dit nooit. Audi Drive Select staat op Comfort. Is enige oplossing in S rijden?
    Vraag de dealer om een nieuwe adaptierit te maken of even een tijdje flink gassen waardoor hij je rijstijl aanleert. Waarschijnlijk heb je een tijdje behoorlijk rustig gereden. Ik twijfel alleen een beetje over het aanleren. @Raz0r kun jij dit bevestigen?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  18. #2077

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Vraag de dealer om een nieuwe adaptierit te maken of even een tijdje flink gassen waardoor hij je rijstijl aanleert. Waarschijnlijk heb je een tijdje behoorlijk rustig gereden. Ik twijfel alleen een beetje over het aanleren. @Raz0r kun jij dit bevestigen?
    Heb de wagen nog maar enkele dagen. Heb hem gekocht bij dealer in Breda, waar hij waarschijnlijk toch 2 of 3 maand heeft stil gestaan, dus ik moet het wat tijd geven dan?

    Tx!

  19. #2078
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yargo Bekijk Berichten
    Heb de wagen nog maar enkele dagen. Heb hem gekocht bij dealer in Breda, waar hij waarschijnlijk toch 2 of 3 maand heeft stil gestaan, dus ik moet het wat tijd geven dan?

    Tx!
    Ga maar even gassen

    Als je extra opties aan wilt laten zetten, stuur me dan een mail
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  20. #2079

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    ADS op Dynamic scheelt ook. En verder je rijstijl inderdaad
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  21. #2080

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Vraag de dealer om een nieuwe adaptierit te maken of even een tijdje flink gassen waardoor hij je rijstijl aanleert. Waarschijnlijk heb je een tijdje behoorlijk rustig gereden. Ik twijfel alleen een beetje over het aanleren. @Raz0r kun jij dit bevestigen?
    Adaptatierit heeft meer te maken met het soepel laten schakelen/koppelen. Zo extreem laag in toeren gaan is gewoon een softwarekwestie. Hij leert inderdaad een klein beetje bij, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Met drive select kun je natuurlijk wel wat, maar soms is het dan weer te sportief. Heb je een Ultra versie? Daarbij speelt dit volgens mij vaker. Als het genoeg klachten oplevert maken ze wel nieuwe software zodat je de bak kan (laten) updaten. Dus meld het zeker even bij de dealer als je geen verbetering merkt. Tuners kunnen software van sommige bakken aanpassen, zou je nog naar kunnen informeren..
    Laatst gewijzigd door Nenna; 07-12-17 om 19:39.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •