Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 239

Onderwerp: Aanschaf verlagingsveren S6 Plus - Eibach gekocht - foto's geplaatst

  1. #101
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    ze ruilen het embleem om, ik moet alleen wat langer wachten.

    Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe veren je bevallen.

  2. #102
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vond het zeer klant onvriendelijk, een beetje minachtend. Hij zei ook nog, het gaat wel om een wat oudere auto. Net of hij, als magazijnmedewerker, in een nieuwe S6 rijd.

  3. #103

    Standaard

    Pure jaloezie

    Net of een onderdeel van een Audi van 12 jaar oud niet meer te vinden is op z'n schermpje. Ik haat het als mensen zeggen dat iets zo is omdat het zo in de computer staat. Wat voor een niet zelfstandig functionerend leeghoofd ben je dan?

    Zoals bij Little Brittain: computer says no... uche!

    Over de voortgang rondom de veertjes houd ik jullie op de hoogte. Zal allemaal nog wel een week of wat duren schat ik zo in.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  4. #104
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    zelfs uit de artikelcode kon ik nog herleiden dat het om het verkeerde embleem ging, begon bijna me 4B. Maar ja, de computer zegt..... En dan ook nog zeggen, het model zal wel nooit in Nederland geleverd zijn. Dan functioneer je daar toch ook alleen maar als doorgeefluik.

    Ben voor onze mini meet nog even opzoek naar een paar leuke weggetjes. Ik zet zelf dat irritante max snelheidssymbooltje wel aan op 70 kmh.

  5. #105

    Standaard

    De typenaam zit idd in het onderdeelnr: 4A9853735B
    Voor de avant zijn inderdaad andere badges dan voor de limousine, zal wel met de vorm van de klep te maken hebben.

    Ben benieuwd wat je voor leuke routes daar vindt in Zwolle!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power


  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WJNekkers Bekijk Berichten
    Ik vond het zeer klant onvriendelijk, een beetje minachtend. Hij zei ook nog, het gaat wel om een wat oudere auto. Net of hij, als magazijnmedewerker, in een nieuwe S6 rijd.
    Hier juist positieve ervaringen met VAG-dealer Zijm in Arnhem. Behulpzame kerels aldaar in het magazijn die het juist leuk vinden om de oude Audis in de lucht te houden. Ze kennen mijn auto-historie inmiddels al... en ik ken hun ook een beetje. Toen ik keer met de urquattro aankwam liep het halve bedrijf naar buiten.... Overigens duurden die matten bij mij ook 3/4 weken, maar daar werd ik van te voren netjes voor gewaarschuwd.

    Nog eens wat nagevraagd maar voor mijn ecrue beige interieur is niets meer lverbaar. Als ik wat zou moeten loshalen, voorzichtig mee omspringen! Moet lukken met je handleidingen MAX.

  7. #107

    Standaard

    hehe ik mail altijd de artikelnummers door naar het magazijn. Zoek het altijd zelf op.
    Het logo heb ik via ebay besteld, week later in huis. Ik miste er ook 1.

    Veel magazijnmannen werken mss wel bij Audi, maar staan net zo lief in het magazijn van Opel.

  8. Ad
  9. #108

    Standaard

    Ach ja, als je zo'n hork in het magazijn aantreft dan moet je je heil elders zoeken... bij mijn local vw dealer was de magazijnman juist geïnteresseerd en vond het een uitdaging mijn wagen in zijn systeem op te zoeken. Dat maakt het al een stuk aangenamer om zaken te doen.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  10. #109
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Bij mij weten ze ook echt niets. Alleen dat wat de pc uitbraakt. Waardeloos.

    @ WJNekkers: leuk, een route! Maar leent dat zich voor ons doel m.b.t. testritjes....? Want ik ben er personlijk geen voorstander van om met een groep een route zo snel mogelijk rond te blazen.....ik bedoel dus eigenlijk; als het een toerritje lijkt het me te gek!
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

  11. #110
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    ik probeer een ritje met wat dijkweggetjes te zoeken, er ligt wel een mooie stukje langs de IJssel.

  12. #111
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Klinkt goed!
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

  13. #112
    WJNekkers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    632
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    hangt ook een beetje van het weer af, maar die kant op is het nog wel leuk rijden. Leent zich niet echt voor ´testen´ maar ik geloof ook niet dat het de bedoeling is de handel in de toerenbegrenzer te jagen.

  14. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WJNekkers Bekijk Berichten
    Ik heb na het lezen van dit topic en de uitvoerige uitleg en metingen ook besloten voor een set eibach veren te gaan, ik ben nu een beetje bang dat ik wat kapot ga rijden aan de onderkant, dus volgende maand maar een setje bestellen. Iemand nog suggesties waar?

    Vandaag nog een flinke discussie bij de audi dealer gehad over een embleem, wat een eikels.
    Hier kun je ze direct kopen voor de beste prijs....

    (misschien heeft iemand al zo iets gezegd maar er is zo absurd veel gepost hier gisteravond dat ik dat niet allemaal ga lezen)
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  15. #114
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WJNekkers Bekijk Berichten
    hangt ook een beetje van het weer af, maar die kant op is het nog wel leuk rijden. Leent zich niet echt voor ´testen´ maar ik geloof ook niet dat het de bedoeling is de handel in de toerenbegrenzer te jagen.
    Nee dat zeker, voor een korte toerrit is dat niet de bedoeling. Afzonderlijke testritjes op het terrein waar we afspreken daargelaten natuurlijk

    Hoeveel km rit zat je aan te denken?

    Edit; ik bedenk me dat we voor dit soort zaken een topic hebben. We zijn nu Max's topic aan het vervuilen
    Laatst gewijzigd door Fredz0r; 31-10-09 om 09:36.
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

  16. #115

    Standaard

    haha inderdaad! daar is een ander topic voor
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  17. #116

    Standaard

    Gewoon bij eibachshop halen, zoals eerder vermeld zeer goede service en snelle reactie per mail.

  18. #117

    Standaard

    De link van Isaac gaat omdezelfde aanbieder, eibachshop / promaxx is één en dezelfde
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  19. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    De link van Isaac gaat omdezelfde aanbieder, eibachshop / promaxx is één en dezelfde
    Okay, had niet gekeken. Overigens verwacht ik vandaag of maandag mijn "nieuwe"orginele s6 avus wielen binnen te krijgen met zgan winterbanden erop. Spannend!

  20. #119

    Standaard

    Oh da's fijn! Ik heb zojuist mijn xenonsetje binnengekregen.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  21. #120
    Fredz0r's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    1.807
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Leuk speelgoed allemaal mensen. Maar mijn komende speelgoed spant de kroon hoor!!

    OEM-Turverkleidungen met seitenrollos + OEM -hutablage met elctr. heckrollo

    Maar ja, het moet er ook allemaal nog IN als het allemaal binnen is......
    ** Audi S6 Limo '94 - 6-speed manual - 2.2 Turbo Quattro @ ~285 PK / 420 Nm :D
    ** VW Bora Variant SE Highline '00- 6-speed manual - 1.9TDI @ ~145 PK / 355 Nm
    ** VW Golf MKI Cabrio '84 - 1.9 TDI 1z @ 125,2PK/350Nm @ BBS RM

Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •