Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 241

Onderwerp: Wat hebben jullie aan hifi in je audi ?

  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Dit is mijn hi-fi. Alles.
    Prachtig, helemaal af. Als je daar zo'n hyper adhd-radiootje in doet is gelijk het hele dashboard verprutst.

    Zal wel een dikke subwoofer zijn daar achter die gaatjes in je dashboard :wink:
    Huidig transport= iets anders

  2. #82

    Standaard

    Audi concert met bose.

    mvg Mike

  3. #83
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    he... je hebt ook voorkeuzen zenders;
    toch wel modern!
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  4. #84
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.879
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En het is een topmerk: Becker Europa!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #85
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Dit is mijn hi-fi. Alles.
    kzie nix


  6. #86
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.879
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vanwege de serververhuizing staan de attachments even uit. Even ondertitelen: de eerste eigenaar heeft deze Becker-radio, zo te zien ouder dan de auto zelf (die is van '77) laten monteren op de enige plaats waar het paste (hij was te gierig om een console te bestellen)- aan de passagierskant in het dashboard. De heftige boemboem komt uit de originele 9x13 cm-speaker middenin het dashboard, achter een fijn stel gaatjes.

    Vanwege een afgebroken antenne doet de FM het niet, dus ik luister naar de AM. Past uitstekend bij zo'n oud bakkie, zeker als je een oldies-zender hebt gevonden.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #87
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    a, zo. das mooi. in zo'n auto hoort een bijpassende radio. in m'n cq heb ik een philips uit ergens die tijd (2e helft 80er jaren) die toen ongetwijfeld erg duur was (digitaal, voorkeuze) en ondanks afgebroken antenne toch nog redelijke ontvangst op de FM (niet alle zenders, maar 538, Yorin en Veronica doen t, 3FM niet). wil nog wel een moderne radio met wisselaar monteren, maar die komt dan wel op een plek waar je m niet kan zien, bediening met ab. en op de plaats van de standaard speakers een paar nette 10cm coaxen achter de standaard roosters. de philips blijft op de radioplaats. evt te vervangen door een mooie originele Audi radio delta uit '86

  8. Ad
  9. #88

    Standaard

    Ik heb een A3 die vd zomer aangepakt gaat worden, dit wordt het lijstje

    -2 kanaals versterker voor compo (nog zoekende)
    -Monoblok van 1000 W rms (hollywood 1600)
    -Compo Van Ground Zero 80 W rms
    -Subwoofer (nog zoekende)
    -Condensator (nog zoekende)
    -Headunit Sony Mp80

    tevens zoek ik iemand die tegen een vergoeding mij kan helpen met de inbouw, iemand die al een A3 heeft in omgeving rdam ?.............

  10. #89
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo
    -Monoblok van 1000 W rms (hollywood 1600)
    -Compo Van Ground Zero 80 W rms
    -Subwoofer (nog zoekende)
    GZ heeft ook erg mooie subs, gaan goed diep, ook in gesloten box. zowel de losse units als de complete boxen goed getest in de C&H

    tevens zoek ik iemand die tegen een vergoeding mij kan helpen met de inbouw, iemand die al een A3 heeft in omgeving rdam ?.......
    woon wel in die buurt, maar heb nog geen A3 van binnen gezien.... verder dan inbouwen in de wat oudere modellen Coupé, A6 & 100 kom ik niet. heb wel al redelijk wat boxen ontworpen en gebouwd (zie onder voor huidige project, actieve woofer voor thuis), dus daar zou ik je wel wat bij kunnen helpen (heb ook meetspul) indien nodig {moet wel zeggen dat ik niet super ruim in m'n vrije tijd zit, die woofer is niet het enige waar ik mee bezig ben}


  11. #90

    Standaard

    Ik heb in de C20V net het audioproject klaar.

    head-unit: Kenwood KDC-W6027


    Compo: DLS Reference Series MS5 (13cm)


    Amp: De oude caliber CA80 uit m`n Golf

    Sub: Phoenix Gold Octane R10


    Klinkt goed! De compo heeft een inspeelperiode dus er moet straks nog het eea af/bijgesteld worden maar de sound is nu al beter dan in de Golf (en zeker dan de Bose). Ik heb trouwens de DLS-compo in de standaard dashboard gaten gebouwd omdat ik geen gaten in m`n deuren heb zitten.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  12. #91
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb een concorde versterker, en JBL & Rockford Punch luidsprekers, maar dat komt er niet terug in als de auto klaar is. Ik heb nl. laatst een orginele zwarte hoedenplank met standaard luidsprekerkapjes gescoord En dat staat vééél mooier in de GT dan die grote speakergaten (vind ik)
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  13. #92
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT
    ..... een orginele zwarte hoedenplank met standaard luidsprekerkapjes gescoord En dat staat vééél mooier in de GT dan die grote speakergaten (vind ik)
    idem, mazzelaar! ik zit nog met een gatenkaas achterin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik heb trouwens de DLS-compo in de standaard dashboard gaten gebouwd omdat ik geen gaten in m`n deuren heb zitten
    past dat een beetje, 13cm in t dash van een coupé? hoe heb je die erin gekregen?

  14. #93

    Standaard

    Uhm, tja, het zal geen originaliteitsprijs winnen (misschien dat sommige me zullen vervloeken ) maar de gaten zijn iets van 12-eneenbeetje. Eerst heb ik een beetje gepast en gemeten en nadat ik tot de conclusie kwam dat het mogelijk moest zijn, ben ik aan de slag gegaan.

    Ik heb simpel het plastic in de gaten (waar de standaardspeakers op vast zitten) eruit gesneden. Daarna heb ik van het gat een kleine cm schuin weggesneden (naar het midden van de dash toe) zodat de metalen plaat van het dash een klein stukje bloot kwam.
    Deze heb ik bij beide gaten ingeknipt en zachtjes met een hamer naar binnen geklopt zodat het centrum van de gaten iets naar het midden opschuift. Uiteraard eerst de bedrading getrokken en vervolgens de speakers erin/erop laten zakken met de ringen en roosters.
    Ze zitten dus eigenlijk op het dashboard gemonteerd. Het vast zetten is een t@%$#klus want je komt er heel moeilijk bij met die schuine ruit. Momenteel zitten ze met 2 schroefjes vast dus ik moet nog een keer van iemand een flexibele kruiskop regelen.

    Ik zal nog wel eens een fotootje maken.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  15. #94
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik zal nog wel eens een fotootje maken.
    zenks, eerst gaan we die eens bekijken voor we je gaan vervloeken

  16. #95

    Standaard



    Gaat wel ff duren. M`n wagen staat nu bij Audiparts.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #96

    Standaard

    Ik ben zelf aan het twijfelen geslagen voor mijn nieuwe A3. Ik dacht altijd om de BOSE Symphonic op de optielijst aan te kruisen, maar voor 1851 euro heb je al heel wat mooie after-market spullen!! En voor die prijs steek je boxen die nog meer geven als de BOSE boxen....maar dan moet uiteraard na aankoop van de wagen alles opnieuw losgemaakt worden :?

    Zit er standaard zowieso een radio in vanuit het fabriek? En zo ja, welke is dat dan?

  18. #97
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    tja, ik heb t niet zo op Bose, dus vraag aan mij geen objectief oordeel erover. maar 1851 euri is een enorme bak geld, wat krijg je daarvoor? ga anders eens bij een GOEDE car-hifi zaak langs en vraag wat ze voor dat geld kunnen bieden.....

  19. #98

    Standaard

    Inderdaad, zo ben ik vanaf gisteren ook beginnen te denken: voor dat geld steek je een mooie radio en heel wat kwaliteitsboxen die meer 'kracht' uitspuwen. Ik heb nog een goeie 2 maand tijd, dus ik kan hier en daar wel wat offerters gaan laten maken.

  20. #99

    Standaard

    in mijn audi 80 B3 ligt sinds een maandje:

    - panasonic fx 802 radio, die volledig touch screen is.
    - Hollywood 1600d versterker (1000w rms @1 ohm)
    - sony explox 4x 72w rms versterker
    - 2x magnat xtc 1200 subwoofer (260w rms per stuk)
    - sony gare 4weg ovale speakers ( moeten er echt uit, geen gehoor)

    altijd werk aan de winkel! is het gezegde denk ik :P

  21. #100

    Standaard

    Kan je een extra versterker/subwoofer op de BOSE Symphony hangen? Is er hiervoor een uitgang voorzien?

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •