Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 155

Onderwerp: Mike's TT naar JD Engineering

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    @ Mike je kan altijd nog een snelheidsmeter aanpassing laten doen tot 300 Km/u bij bv www.rothe-motorsport.de
    btw die nieuwe JDE 270 pk chip programmeren ze de data daar voor zelf of gebruiken ze chip's van een gerenomeerd bedrijf.

    mvg, Hans.
    Heb jij dan nog wat geld voor mij Hans, je rijd toch vrij goedkoop rond, stel je de nieuwe TT nog even een maandje uit :wink: .
    Zonder dollen vind het wel mooi maar ook erg duur.

    mvg Mike

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Hmm, ik ga eerst even bellen, en ik wil wel van ze horen of ze inderdaad a. ervaring hebben met dit soort auto's, b. garanderen dat hun bank met accurate resultaten komt voor de S8, en c. wat ze voor me kunnen betekenen qua tuning.

    Heb geen zin om weer geld uit te geven voor nop.
    onze testbank is niet geschikt voor QUATTRO aandrijving , met uitzondering van de haldex ... bij de porsches turbo die we voor de race tunen verwijderen we de voorste cardan assen , dat geeft een nauwkeuriger resultaat als op een 4WD testbank .

    Bij ons enkel betalen na bevredigende resultaten gemeten op de testbank

    greetyzzz
    Bruno

  3. #23

    Standaard

    Dank je voor de reactie Bruno! Klinkt fair!

    Als je nog input hebt mbt het testen van Quattro + Tiptronic op een rollenbank hoor ik het gráág in het draadje hiernaast!
    Hier dus

    Thanks! 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steffie
    onze testbank is niet geschikt voor QUATTRO aandrijving , met uitzondering van de haldex ... bij de porsches turbo die we voor de race tunen verwijderen we de voorste cardan assen , dat geeft een nauwkeuriger resultaat als op een 4WD testbank .

    Bij ons enkel betalen na bevredigende resultaten gemeten op de testbank

    greetyzzz
    Bruno
    Deze Bruno bedoel ik dus

    Welkom makker!

    Greetz
    Joris.

  5. #25

    Standaard

    salut copain ,
    ik voelde me geroepen

    greetyzzz
    Bruno


  6. #26
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Zonder dollen vind het wel mooi maar ook erg duur.
    mvg Mike
    Ja het is enigzins aan de prijs zo een teller ombouw maar dan heb je wel wat.

    mvg, Hans.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Ja het is enigzins aan de prijs zo een teller ombouw maar dan heb je wel wat.
    Wil het misschien toch gaan doen, kan alleen op de site niet vinden wat het kost met eventuele inbouw. Kun je me aan deze info helpen Hans?

    mvg Mike

  8. Ad
  9. #28
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Wil het misschien toch gaan doen, kan alleen op de site niet vinden wat het kost met eventuele inbouw. Kun je me aan deze info helpen Hans?
    mvg Mike
    .
    Het kost bij tuners meestal tussen de 450-550 Euro maar die besteden het meestal uit.
    Als je zelf Hier of anders Hier informeerd kom je meer te weten.
    De ombouw van de snelheidsmeter houd in dat er een andere schaal verdeling op komt en dat de SHM op nieuw geprogrammeerd en geijkt word op de nieuwe schaalverdeling.
    Je kan geen andere snelheidsmeter gebruiken om dat de SHM een onderdeel is van je "Startblokkering" in je TT.
    Als de bovenstaande links niets opleverd neem dan even kontact op met dan met www.hgp-turbo.de , www.rothe-motorsport.de of www.bb-automobiltechnik.de .

    mvg, Hans.

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Ja dat kan ik wel maar dat word dan morgen 31/6 nu lukt het niet meer.
    Maar morgen zal ik even voor je rond bellen naar diverse instanties.

    De ombouw van de snelheidsmeter houd in dat er een andere schaal verdeling op komt en dat de SHM op nieuw geprogrammeerd en geijkt word op de nieuwe schaalverdeling.
    Je kan geen andere snelheidsmeter gebruiken om dat de SHM een onderdeel is van je "Startblokkering" in je TT.
    Weet je ook iemand die dit in Nederland kan doen?
    Of moet ik echt naar Duitsland

  11. #30
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Weet je ook iemand die dit in Nederland kan doen?
    Of moet ik echt naar Duitsland
    Nee in Nederland weet ik nog niemand die dit doet maar ik weet misschien morgen een adres in Belgie.

    mvg, Hans.

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Ja dat kan ik wel maar dat word dan morgen 31/6 nu lukt het niet meer.
    Heb zo het gevoel dat het wel erg lang kan gaan duren dan. :?

    Wat ik me alleen afvraag: waarom wil je 450-550 uitgeven voor een teller boven de 270. Het lijkt me niet dat je nu dagelijks hinder ondervindt van dit 'gebrek'. Boeit het daarnaast om te weten hoeveel je nu precies rijdt?
    Kun je je geld dan niet uitgeven aan andere elektronische speeltjes die ook de snelheid kunnen aangeven, maar bovendien nog wat extra's kunnen?

    Just a tought.
    - iedereen moet vanzelfsprekend voor zich uitmaken waar hij/zij zijn/haar geld aan uitgeeft -
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  13. #32
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Ja dat kan ik wel maar dat word dan morgen 31/6 nu lukt het niet meer.
    Heb zo het gevoel dat het wel erg lang kan gaan duren dan. :?
    :oops: Ik bedoel natuurlijk 1/7 :oops:

    mvg, Hans.

  14. #33

    Standaard

    Je kan ook effe de vagcom aansluiten, weet je precies hoeveel je rijdt ;-)

  15. #34

    Standaard

    400NM is wel wat veel voor een TT 225 bak. Kunnen meen ik rond de 360 a 370 max hebben.

  16. #35
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rsport
    400NM is wel wat veel voor een TT 225 bak. Kunnen meen ik rond de 360 a 370 max hebben.
    hij rijdt nog steeds....

    lange termijn is natuurlijk altijd afwachten.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  17. #36

    Standaard

    Ben met de TT naar Bayern geweest en bij een snelheid van 120km per een gemiddeld verbruik van 1:13.
    Boven de 180km per uur wordt het verbruik aso, maar goed dan rijd je ook heel Duitsland zoek. De TT beukt in een ruk door naar 240+. Weet nu dat JD mij goed geadviseerd heeft want de TT loopt de teller uit. Heb alleen wel moeite met het remvermogen van de TT, daar moet nog wel iets aan gedaan worden.

    Weet niet of de RS4 voluit ging maar kon hem aardig bijbenen.
    Heb ook een boxter helemaal zoek gereden, deze ging zeker voluit want werd door de man uitgedaagd.

    Oh ja de TT rijd idd nog steeds.

    mvg Mike

  18. #37
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rsport
    400NM is wel wat veel voor een TT 225 bak. Kunnen meen ik rond de 360 a 370 max hebben.
    Bij mijn weten kan een TT bak 550 Nm verdragen dus 400 Nm is geen probleem.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Heb alleen wel moeite met het remvermogen van de TT, daar moet nog wel iets aan gedaan worden.
    Dat word dan een setje van deze 342x34mm 4M6 jongens.

    mvg, Hans.

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Dat word dan een setje van deze 342x34mm 4M6 jongens.
    Eerst nog een geldschieter vinden :wink:

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Dat word dan een setje van deze 342x34mm 4M6 jongens.
    die heb ik al steken , echt een aanrader

    greetyzz
    Bruno

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Weet niet of de RS4 voluit ging maar kon hem aardig bijbenen.
    no offence Mike, maar de RS4 trok misschien op in z'n 6de vanuit 40km/u :roll:

    Je denkt toch echt niet dat je met een chipje op een TT een RS4 kan bijhouden he Als die gas geeft heb je nog geeneens de tijd om z'n nummerplaat te lezen ;-)

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •