Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 155

Onderwerp: Mike's TT naar JD Engineering

  1. #41

    Standaard

    Opmerking 1: De rs4 had een duitskenteken geen belgische dus vanaf de 40km per uur in de 6de versnelling is uitgesloten. :wink:

    Opmerking 2: Misschien dat je het nog niet wist maar de rs4 heeft geen tdi motor dus het kenteken achter is tijdens het gasgeven nog prima leesbaar. :wink:

    Een feitje: TT getuned door JD Engineering 0-100 in 5,5 sec, tegenover de rs4 die dit in 4,9 sec doet, verschil valt nog reuze mee. Bovendien is de rs4 top begrenst op 250km per uur die van mijn TT niet. 8)

    mvg Mike

  2. #42

    Standaard

    hierbij nodig ik je uit op een sprint (eender waar) en jouw 5.5s effe te demonstreren.

    Dit weekend is er eentje te Lommel (niet ver van NL limburg).

    ;-)

  3. #43

    Standaard

    5,5s lijkt me ook erg sterk. Zou kunnen maar dan kan je na enkele starts terug naar de dealer voor een nieuwe clutch ;-) TT haalt helaas ook niet de 100 in zijn 2, dus 2 schakelmomenten. Ik denk dat 5,9 a 6.0 sec realistischer is.

  4. #44

    Standaard

    Wat hoor ik nou???? De TT haalt de 100 niet in zijn 2?
    Waarom niet? Komt het omdat er misschien een 6 versnellingsbak in ligt met korte versnellingen?
    Ik haal het met m'n A4 namelijk wel.

    @mike: welke snelheid haalt hij tegenwoordig in de 1e t/m de laatste versnelling voordat de toerenbegrenzer ingrijpt???
    pascal: audi a4 1.8 turbo 1997

  5. #45

    Standaard

    Achsantrieb I (1 t/m 4): 4,200
    Achsantrieb II (5, 6, R): 3,316
    1. Gang: 3,417
    2. Gang: 2,105
    3. Gang: 1,429
    4. Gang: 1,088
    5. Gang: 1,097
    6. Gang: 0,912

    TT staat op 225/40 R18, wanneer iemand nog het maximum toerental weet van een TT kun je het zo uitrekenen (dacht ~6500 rpm)
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.


  6. #46

    Standaard

    6500 touren ja. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de korte 6 bak.

  7. #47

    Standaard

    Bij benadering (225/40 R18, 6500 rpm max.)...
    1. 54
    2. 88
    3. 130
    4. 171
    5. 215
    6. 258
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Heb geen idee of de TT de 100 haalt in z'n 2de versnelling.
    Kan wel vanuit de 2de versnelling starten naar de 100.

    Over de 0-100 in 5,5 sec, dit zijn de woorden van JD.
    Kan het zelf niet meten, maar als alles klopt wat hij tot nu toe beloofd heeft waarom zou dit niet zo zijn?
    Weet wel dat ik de Subaru WRX van mijn maat een behoorlijk stuk achter mij laat in de sprint.

    mvg Mike

  10. #49

    Standaard

    hey Mike je mag nu je 225 pk vervangen door 270 pk onder je foto.......

    Veel plezier ermee....
    Audi V8 Fan!

  11. #50

    Standaard

    Wat JD zegt laat ik in het midden, daar zijn al genoeg discussies over.

    Maar hoe zit het nu, kan ik je TT ns aan het werk zien op een sprint (of mini-meeting)?

    En kan je me het testbankverslag ns doorsturen van die 270pk?

    Thanks.

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4_OBD
    Wat JD zegt laat ik in het midden, daar zijn al genoeg discussies over.

    Maar hoe zit het nu, kan ik je TT ns aan het werk zien op een sprint (of mini-meeting)?

    En kan je me het testbankverslag ns doorsturen van die 270pk?

    Thanks.
    Wat JD zegt laat ik dus niet in het midden.
    Voor mij is na het rijden met de TT alles al bevestigd wat JD heeft gezegd.
    Als ik de kans krijg zal ik hem heus wel eens op de testbank zetten, vraag me af of dat altijd wel betrouwbaar is. Zal deze zeker niet naar jouw opsturen, zet hem dan wel gewoon op het forum. Over de uitnodiging om eens een sprint te doen met de TT, dit heb ik nooit gedaan en zal dat dus ook zeker niet doen om een ander te overtuigen. Misschien moet je gewoon eens naar een meeting komen van het forum en kunnen we eens gezellig hier over praten.

    mvg Mike

  13. #52

    Standaard

    No offence maar geloven is voor pastoors en nonnekes Mike. Zolang ik geen testbankverslag gezien heb, heb je voor mijn part 450pk maar als je naar een betrouwbare bank gaat (en ja, die zijn er echt wel hoor) weet jij (en wij) tenminste wat je onder de kap hebt steken ;-)

    Als je geen sprints doet, hoe weet je dan dat je er 5.5s over doet? Toch niet omdat JD dit zegt :roll: Nogmaals, ik geloof niks totdat ik bewijzen heb. Ik heb een Gtech meter, mss toch ns afspreken?

    Ik heb absoluut niks tegen jou of JD, maar vind het wat sneu dat je hier met cijfers begint te gooien terwijl je er geen enkel bewijs of maatstaaf van hebt :roll: Lijkt me meer een godsdienstles

    Greetz en voor een babbel ben ik ook altijd te vinden hoor (maar voor een testje nog maar ) ;-)

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4_OBD
    No offence maar geloven is voor pastoors en nonnekes Mike. Zolang ik geen testbankverslag gezien heb, heb je voor mijn part 450pk maar als je naar een betrouwbare bank gaat (en ja, die zijn er echt wel hoor) weet jij (en wij) tenminste wat je onder de kap hebt steken ;-)

    Als je geen sprints doet, hoe weet je dan dat je er 5.5s over doet? Toch niet omdat JD dit zegt :roll: Nogmaals, ik geloof niks totdat ik bewijzen heb. Ik heb een Gtech meter, mss toch ns afspreken?

    Ik heb absoluut niks tegen jou of JD, maar vind het wat sneu dat je hier met cijfers begint te gooien terwijl je er geen enkel bewijs of maatstaaf van hebt :roll: Lijkt me meer een godsdienstles

    Greetz en voor een babbel ben ik ook altijd te vinden hoor (maar voor een testje nog maar ) ;-)
    Dat jij mij niet geloofd, hoop dat ik nu nog maar kan slapen :wink:

  15. #54

    Standaard

    :roll:

    vind het sneu dat je het zo opneemt. Besef gewoon dat het niet bij iedereen pakt dat je met cijfers goochelt zonder bewijs, that's all... En dat je het niet wil/durft bewijzen zegt voor mij (en wss vele anderen) genoeg. Of is het voor je eigen niet teleur te stellen mss?

    Als je je toch bedenkt om ns met de Gtech meter te meten, of ns op een goede testbank te gaan, laat maar iets weten dan.

    En nogmaals, geloven is voor pastoors Mike ;-)

    Grtz

  16. #55
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Daar gaan we weer... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #56

    Standaard

    helemaal niet Tom... goochelen met cijfers kan zelfs iemand van 5 jaar.

    Laten we dan ook stellen dat ik 876pk heb want iemand heeft me dat gezegd en het voelt zo ook :roll:

    Denk wel dat ik duidelijk ben...

  18. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Daar gaan we weer... :?
    Hou nu ook maar op, straks krijgt mijn topic ook nog een slotje en dat wil ik natuurlijk niet.

    mvg Mike

  19. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Daar gaan we weer... :?
    Hou nu ook maar op
    I rest my case ;-)

  20. #59
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Ik wil mn S3 graag een x op een testbank hebben, ik vind het leuk om lekker op te scheppen over het vermogen van mn S3 maar wil wel graag weten of ik dan ook echt de waarheid vertel. Wie weet waar een 4WD testbank te vinden is? Ik woon zelf in Groningen, het liefst 1tje in het noorden van het land dus.

    Enne.....Gtech meter? Die meet de tijd van 0-100 km/h neem ik aan.... Waar zijn die te krijgen en wat kosten ze?
    Geen inspiratie zonder informatie!

  21. #60

    Standaard

    http://www.gtechpro.com/products.html ;-)

    Rollenbank in N-holland (4x4) zou ik spijtig genoeg niet weten makker :roll:

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •