hierbij nodig ik je uit op een sprint (eender waar) en jouw 5.5s effe te demonstreren.
Dit weekend is er eentje te Lommel (niet ver van NL limburg).
;-)
Opmerking 1: De rs4 had een duitskenteken geen belgische dus vanaf de 40km per uur in de 6de versnelling is uitgesloten. :wink:
Opmerking 2: Misschien dat je het nog niet wist maar de rs4 heeft geen tdi motor dus het kenteken achter is tijdens het gasgeven nog prima leesbaar. :wink:
Een feitje: TT getuned door JD Engineering 0-100 in 5,5 sec, tegenover de rs4 die dit in 4,9 sec doet, verschil valt nog reuze mee. Bovendien is de rs4 top begrenst op 250km per uur die van mijn TT niet. 8)
mvg Mike
Wat hoor ik nou???? De TT haalt de 100 niet in zijn 2?
Waarom niet? Komt het omdat er misschien een 6 versnellingsbak in ligt met korte versnellingen?
Ik haal het met m'n A4 namelijk wel.
@mike: welke snelheid haalt hij tegenwoordig in de 1e t/m de laatste versnelling voordat de toerenbegrenzer ingrijpt???
Achsantrieb I (1 t/m 4): 4,200
Achsantrieb II (5, 6, R): 3,316
1. Gang: 3,417
2. Gang: 2,105
3. Gang: 1,429
4. Gang: 1,088
5. Gang: 1,097
6. Gang: 0,912
TT staat op 225/40 R18, wanneer iemand nog het maximum toerental weet van een TT kun je het zo uitrekenen (dacht ~6500 rpm)
Bij benadering (225/40 R18, 6500 rpm max.)...
1. 54
2. 88
3. 130
4. 171
5. 215
6. 258
Heb geen idee of de TT de 100 haalt in z'n 2de versnelling.
Kan wel vanuit de 2de versnelling starten naar de 100.
Over de 0-100 in 5,5 sec, dit zijn de woorden van JD.
Kan het zelf niet meten, maar als alles klopt wat hij tot nu toe beloofd heeft waarom zou dit niet zo zijn?
Weet wel dat ik de Subaru WRX van mijn maat een behoorlijk stuk achter mij laat in de sprint.
mvg Mike
Wat JD zegt laat ik dus niet in het midden.Oorspronkelijk geplaatst door A4_OBD
Voor mij is na het rijden met de TT alles al bevestigd wat JD heeft gezegd.
Als ik de kans krijg zal ik hem heus wel eens op de testbank zetten, vraag me af of dat altijd wel betrouwbaar is. Zal deze zeker niet naar jouw opsturen, zet hem dan wel gewoon op het forum. Over de uitnodiging om eens een sprint te doen met de TT, dit heb ik nooit gedaan en zal dat dus ook zeker niet doen om een ander te overtuigen. Misschien moet je gewoon eens naar een meeting komen van het forum en kunnen we eens gezellig hier over praten.
mvg Mike
No offence maar geloven is voor pastoors en nonnekes Mike. Zolang ik geen testbankverslag gezien heb, heb je voor mijn part 450pk maar als je naar een betrouwbare bank gaat (en ja, die zijn er echt wel hoor) weet jij (en wij) tenminste wat je onder de kap hebt steken ;-)
Als je geen sprints doet, hoe weet je dan dat je er 5.5s over doet? Toch niet omdat JD dit zegt :roll: Nogmaals, ik geloof niks totdat ik bewijzen heb. Ik heb een Gtech meter, mss toch ns afspreken?
Ik heb absoluut niks tegen jou of JD, maar vind het wat sneu dat je hier met cijfers begint te gooien terwijl je er geen enkel bewijs of maatstaaf van hebt :roll: Lijkt me meer een godsdienstles
Greetz en voor een babbel ben ik ook altijd te vinden hoor (maar voor een testje nog maar ) ;-)
:roll:
vind het sneu dat je het zo opneemt. Besef gewoon dat het niet bij iedereen pakt dat je met cijfers goochelt zonder bewijs, that's all... En dat je het niet wil/durft bewijzen zegt voor mij (en wss vele anderen) genoeg. Of is het voor je eigen niet teleur te stellen mss?
Als je je toch bedenkt om ns met de Gtech meter te meten, of ns op een goede testbank te gaan, laat maar iets weten dan.
En nogmaals, geloven is voor pastoors Mike ;-)
Grtz
Ik wil mn S3 graag een x op een testbank hebben, ik vind het leuk om lekker op te scheppen over het vermogen van mn S3 maar wil wel graag weten of ik dan ook echt de waarheid vertel. Wie weet waar een 4WD testbank te vinden is? Ik woon zelf in Groningen, het liefst 1tje in het noorden van het land dus.
Enne.....Gtech meter? Die meet de tijd van 0-100 km/h neem ik aan.... Waar zijn die te krijgen en wat kosten ze?
http://www.gtechpro.com/products.html ;-)
Rollenbank in N-holland (4x4) zou ik spijtig genoeg niet weten makker :roll: