Ja geen probleem.
In de basis is het een 3B S2 motor. Daaraan is op dit moment aangepast de drijfstangen (pauter) en de zuigers (JE) met een compressie van 7,9:1 Lichte kopbewerking, 7A nokassen, oem lifters nog. Krukas is ook nog OEM. Aluminium vliegwiel door ons zelf gemaakt met stalen insert, 750 NM race koppeling. #321 rvs uitlaatspruitstuk ook door ons zelf gefabriekt, daaraan een KKK27/29 turbo, 3" downpipe en uitlaat ook geheel zelf gefabriekt, ook de demper. 3B ontsteking omgebouwd naar rs2 ontsteking (5 bobines) en nieuwere motronic.
De motor ligt nu in de s2. Deze word overgebouwd naar de sq. Aangepast word: de oliepomp. Als budget toelaat maak ik een drysump systeem of anders accusump. Bearing girdle en nog wat aanpassingen aan het blok. De kop krijgt mechanische lifters en nokassen. Daardoor mogelijk 8500 a 9000 RPM te draaien. Nieuw inlaatspruitstuk van alu fabrieken naar mijn eigen wensen. nieuw uitlaatspruitstuk maken voor een grotere turbo met T4 flens. Grotere turbo monteren, fuelsysteem aanpassen om 800 PK te flowen. 4" uitlaat systeem, Vems EMS en nog heel wat meer dingetjes :-D
Maar dit is het in het kort...