interieur
Zal misschien z'n 7.5Kg zijn. Voornaamste reden dat ik zoveel mogelijk bedrading weg haal is dat het er veel strakker uit zit en prettiger werken is. Standaard is de bedrading echt een zooitje.
Mwa ben hier eerlijk gezegd niet z'n fan van. Zeker omdat de deurpanelen er ook nog in blijven.
Achterruit verwarming
mistlichten voor
mistlicht achter
verwarmde stoelen
elektrische ramen
elektrisch dak
abs
airco
airbag
koplamp hoogte verstelling
autocheck systeem
buitentempo sensor
interieur verlichting
elektrisch verstelbare spiegels
ruitenwisser achter
alarm
centrale vergrendeling
Zo iets. Zal nog wel wat vergeten zijn.
ABS en airbag zijn niet verplicht. Als deze er dus niet op zit kan hij daar niet op worden afgekeurd.
Verwarmde achterruit is geen afkeur. Voorruitontwaseming moet wel werken.
Ramen hoeven ook niet open te kunnen d8 ik. Maar mijn ramen kunnen nog wel open.
Heb laatst op de gok een elektrische stuurkolom voor de stuurbekrachtiging gekocht. Vandaag ben ik begonnen deze pas te maken en dat ging boven verwachting goed.
Morgen hopelijk afmaken.
En wat is de reden dat je overstapt op geheel elektrisch? Want bij mijn 90 wil ik af van de originele hydraulische pomp ivm ruimte.
Maar daarvoor heb ik elektrisch/hydraulische pomp gekocht, zodat je het originele stuurhuis kun behouden. Dat leek mij een stuk makkelijker.
Een elektrisch/hydraulische pomp is natuurlijk een stuk makkelijker. Ik denk dat dit ook gelijk het enigste voordeel is t.o.v een elektrische stuurkolom.
Reden dat ik hier voor gekozen heb zijn:
Bij de hydraulische pomp ging mijn radio iets storen als hij aan stond.
Gebruikt geen stroom als je niet stuurt. Hydraulische pomp draait altijd.
De hydraulische pomp die ik bebruikte (Toyota MR2) maakte behoorlijk wat herrie. Elektrische stuurkolom niet.
Ik vond dat bij het in parkeren de pomp niet genoeg bekrachtigde. Moest dus nog behoorlijk aan het stuur trekken. Ook viel mij op dat de pomp
op dat moment erg veel stroom trok.
Ik heb natuurlijk nog niet gereden met de elektrische stuurkolom dus het is nog afwachten of het een verbetering is.
Vandaag wel de adapter kunnen maken om hem op het audi gedeelte aan te sluiten.