Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 48 van de 48

Onderwerp: Net voor de inruil ....

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Ik heb hetzelfde probleem gehad, elektronische gedeelte van de ABS pomp defect.... Waren geen ruildelen van, onderdeel nieuw moeten kopen. Heeft met 620 Euro gekost.
    Schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn met de B5.
    Inderdaad, dit scheen het euvel te zijn. Alleen jammer genoeg geen 620 euries
    Bij Bosch gecertificeerde garages alleen complete deel te bestellen (dus incl. het hydraulische deel = dúúr !) en bij dealer het electronische (=Bosch) deel :-? > €620
    First you work to drive, then you drive to work

  2. #42

    Standaard

    Ik vind dat je juist hebt gehandeld Mark. Het gaat naast integriteit ook om jouw geloofwaardigheid. Daar kun je nu niet op aangesproken worden en dat levert je in de toekomst wellicht nog wel meer op, zeker als je het een prettige dealer vindt. Chapeau!
    Shit happens...

  3. #43
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.280
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark bakker

    Inderdaad, dit scheen het euvel te zijn. Alleen jammer genoeg geen 620 euries
    Bij Bosch gecertificeerde garages alleen complete deel te bestellen (dus incl. het hydraulische deel = dúúr !) en bij dealer het electronische (=Bosch) deel :-? > €620

    Dan hebben ze je een poot uitgedraaid, ik heb het samen met mijn garagist uitgezocht (goudeerlijke man). Het onderdeel is los verkrijgbaar, kost €447 ex. btw nieuw (grhandelprijs), dus €531 incl. Dit samen met remolie + en nog iets anders kwam voor mij uit op een ruime 600E Totaal incl.

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Dan hebben ze je een poot uitgedraaid, ik heb het samen met mijn garagist uitgezocht (goudeerlijke man). Het onderdeel is los verkrijgbaar, kost €447 ex. btw nieuw (grhandelprijs), dus €531 incl. Dit samen met remolie + en nog iets anders kwam voor mij uit op een ruime 600E Totaal incl.
    Heel apart dan, heb er gewoon naast gestaan dat iemand van de garage 't intikte in 't computer systeem (was dan bij Bosch Car Service en het hele blok samen, veel duurder). Heeft voor mij later met de dealer gebeld om te overleggen. Deze garage had overigens NIETS met dit probleem te maken maar wilde wel voor mij één en ander uitzoeken. Whatever, mijn geweten is geschoond en de volgende eigenaar heeft er een fijne A4 aan sniff :cry:. Zag 'm staan, net terug van de spuiter, nieuwe bandjes en hij is wel mooi.
    First you work to drive, then you drive to work

  5. #45

    Standaard

    misschien hebben we 't over verschillende onderdelen btw
    First you work to drive, then you drive to work


  6. #46

    Standaard

    De A4 Avant 1.8TQ is schijnbaar verkocht.
    Hoop hem hier op 't forum nog eens terug te zien (zonder problemen).
    First you work to drive, then you drive to work

  7. #47

    Standaard

    Corect geregeld vindt ik, een tevreden gevoel bij je zelf is niet met geld goed te maken.
    Veel plezier met de A6 en hoplijk geen lampjes en foutcodes.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak
    ... Veel plezier met de A6 en hoplijk geen lampjes en foutcodes.
    Dank je, hoop 't ook. Is altijd maar weer een gok als je wat weg doet waar je van weet wat je er aan hebt en dan een nieuw avontuur aangaat.
    De lampjes branden nog niet maar er zijn wel een paar andere zaken waar ik mij een beetje zorgen om maak maar dat terzijde ... Hebben nog een paar maanden garantie zullen we maar zeggen ... Garage doet (nog) niet moeilijk ...
    First you work to drive, then you drive to work

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •