Net gebeld met Audi NL. Waren het met me eens. Gaven aan dat ik morgen weer opnieuw contact moet leggen met de dealer en te vragen naar een oplossing. Hopen dat er enige vorm van coulance is. Ze vonden dat ik een grondige reden had ivm garantie op een reparatie bij de dealer.
Lakgarantie en fabrieksgarantie in principe wel, ook als het verlengde fabrieksgarantie is. Een reguliere Duitse occasion garantie al dan niet bij Audi is soms een garantieverzekering die niet altijd geldig is in het buitenland. Na Audi erkend herstel bij dealer geldt dus 4 jaar garantie op herstel in NL, volgens mij indien aangesloten bij focwa zelfs met overname van fabrieksgarantie-termijnen. Wat die regeling in DE is weet ik niet, maar het zou mij niet verbazen als dat landspecifiek is als het gaat om herstelde schade.
Oa. voor wat extra koeling gezorgd, al dan niet speciaal voor die warme dagen:
More to follow...
Nieuwe schijven en blokken aan de achterkant vervangen. Alles ging goed totdat ik de parkeerrem weer dicht wilde zetten. Te lage accuspanning. Erdoor. Helaas geen accurater, dus dan de zakelijke auto maar met startkabels aankoppelen. Dat gaat tergend langzaam. Voltage is momenteel 12,34 V, maar nog steeds de melding “error. Groep 007 nog avalible”
Iemand tips?
Thanks voor de hulp en tip. Helaas heeft het niet kogen baten. Ondanks dat ik ruim 12 V meet, geeft het accu managementsysteem aan dat de accu bijna leeg is en dreigt alle systemen uit te zetten binnen 3 minuten. De foutcode in VCDS geeft dezelfde spanning aan die ik meet. In het dashboard blijft het parkeerremsymbool knipperen. Net als het lampje in de parkeerremknop. Foutcodes wissen en bij draaiende motor de parkeerrem activeren, werkt niet helaas.
@Superavenger69 met draaiende motor meet je meet dan 12v mag ik hopen