Pagina 38 van 59 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 760 van de 1166

Onderwerp: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

  1. #741
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.214
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    @Teejeemmm
    Custom made by Coen Donkers / Audiparts Veghel... Ik zal er morgen voor jou meebrengen als je kosten ok vindt, zie pb.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #742

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Gode nr plaat houder
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #743
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Inderdaad leuke omlijsting!
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  4. #744

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Ja, toeren in de S4 was héérlijk, echt gaaf.
    Het werd me overigens wel duidelijk dat ik duidelijk naar de kapper moet ...

    Wat @ketelapper al zei; Het geluid is nog wel het mooiste bij wegrijden tot 50 km/u.
    En dan feitelijk nog het mooiste als je niet in de auto zit, klinkt echt goed.
    Was gisteren in de tuin bezig toen de S4 bij mij de straat in reed.
    Dat was bepaald niet te missen, zeg maar

    Ritje naar @Jurgh en @poetsertje was heerlijk, zelfs bij rustig optrekken is de auto al sensationeel.
    En hij ziet er inderdaad zéér puik uit, is ongeveer zelfde leeftijd als onze A3, maar dat zie je er zeker niet aan af.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #745
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Ja, toeren in de S4 was héérlijk, echt gaaf.
    Het werd me overigens wel duidelijk dat ik duidelijk naar de kapper moet ...

    Wat @ketelapper al zei; Het geluid is nog wel het mooiste bij wegrijden tot 50 km/u.
    En dan feitelijk nog het mooiste als je niet in de auto zit, klinkt echt goed.
    Was gisteren in de tuin bezig toen de S4 bij mij de straat in reed.
    Dat was bepaald niet te missen, zeg maar
    Dit vraagt natuurlijk wel om een GoPro momentje......
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)


  6. #746

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Wat heerlijk om te lezen @ketelapper !

    Het uitzicht op straat is weer een beetje aantrekkelijker geworden. Enjoy!
    Porsche 911 (997] Turbo Cabrio - 2008 zwart / Alfa Romeo Stelvio - 2019

  7. #747

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Dit vraagt natuurlijk wel om een GoPro momentje......
    Dan moet je bij @water-escape zijn;

    cam.jpg
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #748

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten


    Lekker hoor!!

    Maar jammer van de kentekenplaathouder..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  10. #749
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.214
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    De S4 is vanochtend APK-goedgekeurd Nu écht alles afgewerkt voor 'legale' kilometers.


    To do lijst nu verder:

    5 april zelf knutselen
    - afdekkap in bagageruimte plaatsen (via Ebay besteld)
    - folie van achterruit verwijderen
    - watervaste zwarte stift over afgesleten randje van cabriodak-knop halen
    - vagcommen
    - zomerset zoeken... zoeken... zoeken... en hopelijk vinden
    - wassen
    - tanken


    6 april poetsmeeting
    - lak laten inspecteren door fetisjisten
    - polijsten waar nodig
    - leer nogmaals reinigen
    - leer voeden
    - cabriodak doen
    - nummerplaat vóór verlijmen (hopelijk zou @FASt daarvoor zijn kit willen meenemen?)
    - uitlaten nogmaals polishen
    - extra kentekenplaathouder aan @Teejeemmm overdragen
    - Vorsprung durch Technik-houder aan @Panoman teruggeven


    8 april Vakgarage De Waard, Waarland
    - inbouw Bearlock


    12 april werkplaatstijd bij Coen Donkers / Audiparts Veghel
    - nieuwe remmelarij op vooras inclusief nieuwe S4-covers
    - monteren aluminium schakelflippers (van @Leon Binnen gekregen )
    - monteren miultifunctie stuurwielknoppen met aluminium rand
    - monteren witte lampjes in stadslichten, dagrijlampen en mistlampen
    - monteren nieuw S4-logo'tje in stuurwiel
    - bumper onder rechter koplamp strakker in steun hangen
    - raamlijst voorruit op één hoekje strakker zetten (als dat kan)


    Reeds gedaan
    - aluminium pedalen
    - folie van achterste zijruitjes verwijderd, lijmresten verwijderd
    - Duitse Opel-dealersticker van kofferklep verwijderd (door @sjoeritzz al, top!)
    - carbon inleg (alleen paneeltje rond pookknop nog niet goed...)
    - lak wassen, kleien, cleanen, waxlaag
    - alle sponningen, kieren etc. schoongemaakt
    - alle rubbers met trimrestorer
    - velgen wassen, wax
    - uitlaten gepolished
    - ramen binnenkant & buitenkant gewassen, gereinigd, voorruit Clearvision
    - interieur gestofzuigd en alles minutieus schoongemaakt
    - leer één keer gereinigd
    - tanken
    - kentekenplaathouder achter
    - tenaamstelling
    - nummerplaten erop
    - APK goedkeuring
    - radiostations geprogrammeerd
    - telefoon bluetooth verbonden
    - geheugen navigatie gewist, paar bestemmingen geprogrammeerd
    - vagcom alarmpiepje bij vergrendelen aangezet
    - zo'n 400km gereden!


    Iets vergeten, misschien
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #750
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Iets vergeten, misschien
    Ik mis op 6, 12 en 13 april "wederom tanken"

    Voor de rest een mooi compleet lijstje om mee te beginnen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  12. #751
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    :
    Iets vergeten, misschien
    Hij zal er bewust niet tussen staan, maar ik zie S4 logo nog op die dikke kont zitten. Een blijver? Of mag die nog tussen de te verwijderen zaken?

    En wel jammer voor je dat je em over twee weken al naar praktisch maximaal haalbare perfectie hebt getild. Geen mod is meer mogelijk....... Ouwe jakkeraar! ;-)

  13. #752
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    De S4 is vanochtend APK-goedgekeurd Nu écht alles afgewerkt voor 'legale' kilometers.


    Iets vergeten, misschien
    Jeeeh! Geniet ervan en dat gaat vast lukken.

    En ik denk dat je niets vergeten bent
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  14. #753

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Indrukwekkende lijst. @ketelapper kit is momenteel in het zeelandse. Heb ik 17-4 pas weer terug
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  15. #754
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    @ketelapper, ik heb toen ik de achterklep van de B5 heb laten spuiten de kentekenplaat met dubbelzijdig tape vastgeplakt, zit steviger als met schroeven en is ook weer los te halen zonder schade.
    Misschien een idee om de kentekenplaat van jou ook met tape vast te zetten ipv kit waar je bij verwijderen waarschijnlijk lelijke plekken of schade mee krijgt.
    A4 B6 Avant, work in progress

  16. #755
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.214
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Afdekkap in bagageruimte is ontvangen en al gemonteerd. Ook afgesleten randje van knopje weer zwart gemaakt
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #756
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten

    12 april werkplaatstijd bij Coen Donkers / Audiparts Veghel
    (...)
    - monteren witte lampjes in stadslichten, dagrijlampen en mistlampen
    (...)

    Iets vergeten, misschien
    Zo dan, dat is geen misselijke to do lijst. Ledjes in de kentekenverlichting?
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  18. #757
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.214
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    @JW A6
    Leds zou ik heel mooi vinden, maar begin ik voorlopig niet aan. Zou ze in kentekenverlichting maar zeker ook in interieurverlichting willen. Alleen lees ik over B7 vooral veel verhalen dat het model nogal gevoelig is voor afwijkende lampjes en snel met foutmeldingen etc. komt. En daar heb ik totaal geen zin in. Dus risicomijdend vooralsnog niet op to-do lijstje gezet.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #758
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @JW A6
    Leds zou ik heel mooi vinden, maar begin ik voorlopig niet aan. Zou ze in kentekenverlichting maar zeker ook in interieurverlichting willen. Alleen lees ik over B7 vooral veel verhalen dat het model nogal gevoelig is voor afwijkende lampjes en snel met foutmeldingen etc. komt. En daar heb ik totaal geen zin in. Dus risicomijdend vooralsnog niet op to-do lijstje gezet.
    Ik had dezelfde strategie met mijn A3. Alleen kwam ik op ebay.de een set tegen waar de verkoper garantie op gaf dat ze geen storingen gaven. En hij had gelijk Misschien is dat nog een optie als dit lijstje klaar is
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  20. #759
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Afdekkap in bagageruimte is ontvangen en al gemonteerd. Ook afgesleten randje van knopje weer zwart gemaakt
    Wat voor afdekkap betreft het? Toch niet de klep die omhoog/omlaag kan worden gezet? Die hoort er standaard in te zitten.

    En hoe heb je de randjes van knoppen zwartgemaakt? Ik heb het met 'permanent' viltstift geprobeerd, maar dat houdt niet echt lang.

  21. #760

    Standaard Re: ketelapper in dakloze ringen: na overpeinzingen S4 B7 Cabrio gekocht - vanaf pag. 17

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Ik had dezelfde strategie met mijn A3. Alleen kwam ik op ebay.de een set tegen waar de verkoper garantie op gaf dat ze geen storingen gaven. En hij had gelijk Misschien is dat nog een optie als dit lijstje klaar is
    Kun je aangeven waar je die gevonden hebt. Al vele voor de kentekenverlichting van de A3 8P geprobeerd, maar iedere keer verschijnt de foutmelding op de boordcomputer weer

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •