Pagina 59 van 109 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.161 tot 1.180 van de 2171

Onderwerp: A4-B9 MY 2016 topic

  1. #1161
    Floretzilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    53
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    WOW! Das een mooi samengestelde, zeg! Gefeliciteerd! En nu maar wachten....
    Thanx.
    Audi A5 Sportback 2.0 TFSI S line edition, floretzilver
    Previous: Audi A4 Avant 2.0 TFSI pro line S, floretzilver
    previous: Audi A5 SB 2.0 TFSI pro line S, S-tronic, Quattro ijszilver

  2. #1162
    Floretzilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    53
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Mooie samenstelling.
    Ook op halen vanaf fabriek.?
    Nee, gewoon ophalen bij de dealer. Ben al eens in Ingolstadt geweest voor een bezoek in de fabriek.
    Audi A5 Sportback 2.0 TFSI S line edition, floretzilver
    Previous: Audi A4 Avant 2.0 TFSI pro line S, floretzilver
    previous: Audi A5 SB 2.0 TFSI pro line S, S-tronic, Quattro ijszilver

  3. #1163
    johnnick1967's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    175
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    @Quartsgrijs mooie configuratie van de A4, maar ik mis nog iets. Het lichtpakket voor het interieur met de LED verlichting enzo in de deurgrepen.
    Audi A3 sportback 1.4 TFSI 125 PK Proline S beluga bruin
    voorheen: VW Golf VI 1.4 TSI 160 PK Highline Deep Black 09, VW Golf 7 1.4 TSI Highline Tungsten Silver 13

  4. #1164
    Floretzilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    53
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnick1967 Bekijk Berichten
    @Quartsgrijs mooie configuratie van de A4, maar ik mis nog iets. Het lichtpakket voor het interieur met de LED verlichting enzo in de deurgrepen.
    Zit er wel op hoor, is het lichtpakket 2.
    Audi A5 Sportback 2.0 TFSI S line edition, floretzilver
    Previous: Audi A4 Avant 2.0 TFSI pro line S, floretzilver
    previous: Audi A5 SB 2.0 TFSI pro line S, S-tronic, Quattro ijszilver

  5. #1165
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quartsgrijs Bekijk Berichten
    Dit zijn hoofdsteunen die ook in horizontale richting dichterbij het hoofd kunnen worden geschoven.
    Ah, dat is idd een fijne optie
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM


  6. #1166

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Ah, dat is idd een fijne optie
    Die hoofdsteunen vind ik er vooral gaver uitzien. Ik heb het niet, en mis het ook niet. Maar misschien is het wel zo'n optie die je gaat waarderen als je het probeert.

    Wat bevindingen vanuit mijn A4 Avant Design Proline Plus. Ik heb geen lichtpakket gekozen, maar wat is die binnenverlichting standaard FEL en kil. Dus de lampjes aan de hemel. Voorin kan volgens mij ook alleen alles aan of uit. Dus niet leeslampjes voor iedere kant. Da's alleen achterin zo. Als met 'n lichtpakket je ook warmer en minder fel licht krijgt is dat welhaast een must-have.

    Ik heb geen leer en geen sportstoelen. En da's "armoe" (nogal een paradox in een auto van 61K ), die standaard stoelen lijken misplaatst in het interieur. Neem als je kan ALTIJD sportstoelen. In vergelijking met de sportstoelen uit de A5 Sportback S-Line die ik hiervoor reed is dat echt een grote stap achteruit. Volledig leer is/was voor mij geen must-have, maar ik heb me vergist in die stoelen.

    Lane assist werkt meestal goed maar maakte bij mij in bochten soms zeer onverwachte stuurbewegingen. Dus altijd alert blijven! Active cruisecontrol werkt super, in Nederland betekent het in de praktijk wel dat je hem op de "kortste" stand moet zetten. En je moet er, in mijn ogen, mee leren rijden. Vooral bij invoegen en uitvoegen moet je goed opletten als er auto's voor schieten waardoor de auto abrupt remt wat achterliggers niet altijd verwachten.

    In het algemeen rijdt de auto echt fijn! B&O installatie gaat BIZAR hard. Speakers moet je altijd even "inwerken" en de eerste dagen leek het geluid minder vol dan de B&O set in de A5 Sportback. Maar zoals die B&O set merk je dat de bass bij bepaalde muzieksoorten beter werkt. Ik luister veel Hip-Hop en House/Dance/Techno/Hoe-het-tegenwoordig-ook-heet. En de laatste categorie klinkt qua bass echt heel vol en dynamisch, hip-hop wordt snel modderig. Ik heb Carplay, dus in theorie is geluidskwaliteit beter dan via Bluetooth. Tot nu to heb ik Deezer en Apple Music gebruikt. Tidal en Spotify voor streaming wil ik nog proberen. En ik ga nog kijken of FLAC bestanden op SD kaartjes geslikt worden.

  7. #1167
    johnnick1967's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    175
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Mooie mini impressie, Saberone. Maar als ik zo tussen de regels door lees had je toch liever een A4 sport Proline S gekozen vanwege de sportstoelen.
    Audi A3 sportback 1.4 TFSI 125 PK Proline S beluga bruin
    voorheen: VW Golf VI 1.4 TSI 160 PK Highline Deep Black 09, VW Golf 7 1.4 TSI Highline Tungsten Silver 13

  8. Ad
  9. #1168

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnick1967 Bekijk Berichten
    Mooie mini impressie, Saberone. Maar als ik zo tussen de regels door lees had je toch liever een A4 sport Proline S gekozen vanwege de sportstoelen.
    Nee niet per se. Ik vind de buitenkant van e Pro Line Plus gewoon netjes. Sideskirts waren leuk geweesst, maar ik vind de voorkant en achterkant van de ProLine S niet per se mooier.

    Alles wat ik echt belangrijk vind heb ik nu. B&O, Tour pakket, Trekhaak, S-Tronic + 190 PK. Dus ik ben echt wel blij. Maar het is ongebalanceerd zonder de sportstoelen, en die crap binnenverlichting. Maar da's het risico van "pre-orderen".

  10. #1169
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Stond er vandaag 1 in de straat hier, een avant. Vooral vanachter vind ik het net een Peugeot met die achterlichten.
    '01 rs4 641 ps

  11. #1170
    icomment's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    329
    Kudos
    2
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Nee niet per se. Ik vind de buitenkant van e Pro Line Plus gewoon netjes. Sideskirts waren leuk geweesst, maar ik vind de voorkant en achterkant van de ProLine S niet per se mooier.

    Alles wat ik echt belangrijk vind heb ik nu. B&O, Tour pakket, Trekhaak, S-Tronic + 190 PK. Dus ik ben echt wel blij. Maar het is ongebalanceerd zonder de sportstoelen, en die crap binnenverlichting. Maar da's het risico van "pre-orderen".
    Ik heb in elk geval "gelukkig" de stoelen besteld en 't tour-pakket. B&O niet daar laat ik aftermarkt een mooie set voor inbouwen. M'n budget was echt meer dan op. Maar weet je in 't eerste geval kun je de stoelen laten vervangen, het is mogelijk of je 't wil is een tweede.

  12. #1171
    Floretzilver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    53
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Nee niet per se. Ik vind de buitenkant van e Pro Line Plus gewoon netjes. Sideskirts waren leuk geweesst, maar ik vind de voorkant en achterkant van de ProLine S niet per se mooier.

    Alles wat ik echt belangrijk vind heb ik nu. B&O, Tour pakket, Trekhaak, S-Tronic + 190 PK. Dus ik ben echt wel blij. Maar het is ongebalanceerd zonder de sportstoelen, en die crap binnenverlichting. Maar da's het risico van "pre-orderen".
    Heb je ook gekozen voor de af-fabriek trekhaak? Zo ja, hoe werkt deze precies? Volgens mijn informatie is hij niet afneembaar maar verdwijnt deze wel in zijn geheel onder de auto als je hem niet gebruikt zodat hij dan niet zichtbaar is.
    Audi A5 Sportback 2.0 TFSI S line edition, floretzilver
    Previous: Audi A4 Avant 2.0 TFSI pro line S, floretzilver
    previous: Audi A5 SB 2.0 TFSI pro line S, S-tronic, Quattro ijszilver

  13. #1172

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Die hoofdsteunen vind ik er vooral gaver uitzien. Ik heb het niet, en mis het ook niet. Maar misschien is het wel zo'n optie die je gaat waarderen als je het probeert.

    Wat bevindingen vanuit mijn A4 Avant Design Proline Plus. Ik heb geen lichtpakket gekozen, maar wat is die binnenverlichting standaard FEL en kil. Dus de lampjes aan de hemel. Voorin kan volgens mij ook alleen alles aan of uit. Dus niet leeslampjes voor iedere kant. Da's alleen achterin zo. Als met 'n lichtpakket je ook warmer en minder fel licht krijgt is dat welhaast een must-have.

    Ik heb geen leer en geen sportstoelen. En da's "armoe" (nogal een paradox in een auto van 61K ), die standaard stoelen lijken misplaatst in het interieur. Neem als je kan ALTIJD sportstoelen. In vergelijking met de sportstoelen uit de A5 Sportback S-Line die ik hiervoor reed is dat echt een grote stap achteruit. Volledig leer is/was voor mij geen must-have, maar ik heb me vergist in die stoelen.

    Lane assist werkt meestal goed maar maakte bij mij in bochten soms zeer onverwachte stuurbewegingen. Dus altijd alert blijven! Active cruisecontrol werkt super, in Nederland betekent het in de praktijk wel dat je hem op de "kortste" stand moet zetten. En je moet er, in mijn ogen, mee leren rijden. Vooral bij invoegen en uitvoegen moet je goed opletten als er auto's voor schieten waardoor de auto abrupt remt wat achterliggers niet altijd verwachten.

    In het algemeen rijdt de auto echt fijn! B&O installatie gaat BIZAR hard. Speakers moet je altijd even "inwerken" en de eerste dagen leek het geluid minder vol dan de B&O set in de A5 Sportback. Maar zoals die B&O set merk je dat de bass bij bepaalde muzieksoorten beter werkt. Ik luister veel Hip-Hop en House/Dance/Techno/Hoe-het-tegenwoordig-ook-heet. En de laatste categorie klinkt qua bass echt heel vol en dynamisch, hip-hop wordt snel modderig. Ik heb Carplay, dus in theorie is geluidskwaliteit beter dan via Bluetooth. Tot nu to heb ik Deezer en Apple Music gebruikt. Tidal en Spotify voor streaming wil ik nog proberen. En ik ga nog kijken of FLAC bestanden op SD kaartjes geslikt worden.
    Sd kaart en flac gaat prima. Flac/eac is wel een beetje verplicht hoor, anders haal je de meerwaarde van B&O er echt niet uit.

  14. #1173
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beone21 Bekijk Berichten
    Sd kaart en flac gaat prima. Flac/eac is wel een beetje verplicht hoor, anders haal je de meerwaarde van B&O er echt niet uit.
    Ik ken het B&O systeem niet, maar ik betwijfel of je in de auto het verschil hoort tussen 320kbps mp3/256kbps AAC en FLAC. Laat staan dat je het per se nodig hebt.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  15. #1174

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quartsgrijs Bekijk Berichten
    Heb je ook gekozen voor de af-fabriek trekhaak? Zo ja, hoe werkt deze precies? Volgens mijn informatie is hij niet afneembaar maar verdwijnt deze wel in zijn geheel onder de auto als je hem niet gebruikt zodat hij dan niet zichtbaar is.
    Klopt, hij is niet afneembaar, maar klapt weg. Je hebt een knop in de achterbak waarmee je de trekhaak tevoorschijn tovert, en laatste stukje moet je met de hand doen. En los ook weer via knop en met de hand verder wegklappen.

    Trekhaak wilde ik heel graag, en aftermarket werd nog niet aangeboden. Terwijl er standaard wel trekhaak voorbereiding op zit.

  16. #1175

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    63
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Idd wel jammer dat de aftermarket trekhaak er nog niet is, voor de leaserijder toch voor een voordeel.

    Sportstoelen ben ik nooit zo over uit. De extra verstelbaarheid (oa kantelen zitvlak) en verlengen vh zitvlak zijn erg fijn. Het smallere zitvlak door die opstaande randen vind ik maar niks, ik heb liever een vlakkere stoel zodat je wat meer kan verzitten. Zijn (elektrische) verstelbare lendesteunen trouwens wel standaard onderdeel vd sportstoel of blijft dat een losse optie?
    Laatst gewijzigd door mca2; 21-12-15 om 23:18. Reden: Typos

  17. #1176

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Optie van paar honderd euro.

  18. #1177

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    Ik ken het B&O systeem niet, maar ik betwijfel of je in de auto het verschil hoort tussen 320kbps mp3/256kbps AAC en FLAC. Laat staan dat je het per se nodig hebt.
    100%, althans voor mij... Ik beschouw mijzelf een audiofiel (met de middelen die ik heb) en ik heb er heel erg op gelet. Uiteraard is een 320kpbs een goede kwaliteit, maar vrij weinig wordt op die kwaliteit aangeboden. Ik geloof dat Itunes max 192 is , maar ik weet dat niet zeker. Zoals de stap tussen 128 en 320 hoorbaar is, is de stap van 320 naar FLAC absoluut hoorbaar. Het gaat hier niet om een hardere bass en andere goedkope trucjes, maar echt om zuiverheid en de hoogte en diepte van hoog, midden en laag gebied. B&O geeft ook het advies om niet aan de hoge of lage tonen te zitten, de afstelling is (voor mij) perfect met alles in het midden.

    Dit blijft allemaal natuurlijk een subjectieve mening, maar ik ben overtuigd door het systeem.

  19. #1178

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door megter Bekijk Berichten
    Optie van paar honderd euro.
    bij de "sport" zitten bij de sportstoelen standaard de lendesteunen. Als je een losse sportstoel besteld op een basis a4, dan moet je ze inderdaad los bestellen.
    Laatst gewijzigd door noudster; 22-12-15 om 12:43.

  20. #1179
    JW A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    968
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beone21 Bekijk Berichten
    100%, althans voor mij... Ik beschouw mijzelf een audiofiel (met de middelen die ik heb) en ik heb er heel erg op gelet. Uiteraard is een 320kpbs een goede kwaliteit, maar vrij weinig wordt op die kwaliteit aangeboden. Ik geloof dat Itunes max 192 is , maar ik weet dat niet zeker. Zoals de stap tussen 128 en 320 hoorbaar is, is de stap van 320 naar FLAC absoluut hoorbaar. Het gaat hier niet om een hardere bass en andere goedkope trucjes, maar echt om zuiverheid en de hoogte en diepte van hoog, midden en laag gebied. B&O geeft ook het advies om niet aan de hoge of lage tonen te zitten, de afstelling is (voor mij) perfect met alles in het midden.

    Dit blijft allemaal natuurlijk een subjectieve mening, maar ik ben overtuigd door het systeem.
    Duidelijk. Ik begrijp waar je vandaan komt, ik heb exact hetzelfde. Ik hoor op mijn hoofdtelefoon en de stereo thuis ook het verschil tussen 192/320/flac. Maar ik ben er van overtuigd dat je geen flac nodig hebt om de meerwaarde van het B&O systeem te benutten. Natuurlijk niet voor de 100%, maar het zal zeker verschil maken (heeft de B9 ook 3D sound? dat schijnt geweldig te zijn). Maar mensen moeten niet het B&O systeem achterwege laten omdat ze bang zijn er niets aan te hebben met hun spotify streaming of 320kbps mp3'tjes. Ook daarmee zal je het verschil horen tussen Audi Sound, Bose en B&O.
    A3 e-tron Pro Line Plus | Dakotagrijs Metallic | 2015 | Led koplampen, ACC, lane assist, panoramadak, DAB,
    A4 Avant
    2.4 V6 | Mingblauw Pareleffect | 1998 | Airco, sportonderstel, leder, xenon
    A6 Avant
    2.0 TFSI Pro Line | Nachtblauw Pareleffect | 2010 | MMI Plus, leder, DAB


  21. #1180
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Even een quote van mijzelf, die ik graag deel in dit topic. Speciaal voor de lichtpakket 1 of 2 twijfelaars:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737
    ........

    Toch had ik moeten gaan voor lichtpakket 2. Ook hier wéér voor de zoveelste keer een fout in de prijslijst, waar je toch een auto op besteld. Jammer.
    De prijslijst geeft namelijk aan dat het lichtpakket 2 alléén verschillende kleuren toevoegt en verder géén extra lichtpunten t.o.v. lichtpakket 1 heeft. Dit klopt NIET. Lichtpakket 2 heeft weldegelijk meer lichtpunten. Ik lig er niet wakker van, maar toch is het jammer. Lichtpakket 2 heeft 4 lichtpunten meer in het interieur ben ik achter gekomen. 2 ledjes in de voorportieren om de portiervakken te verlichten (1 led in de bestuurdersdeur en 1 led in de passagiersdeur) en 2 hele subtiele ledstrips (ook weer 1 in de bestuurdersdeur en 1 in de passagiersdeur).

    Nogmaals, ik lig er niet wakker van, maar toch jammer. Als ik het had geweten had ik gewoon lichtpakket 2 besteld namelijk. Die kleurinstellingen kunnen mij dan gestolen worden, wit blijft gewoon het mooist.

    Uitgebreide review van de auto zelf volgt nog. Druk, druk, druk.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •